27. novembra 2012

TBH - Part 05 - Tajomstvo


Ráno:
"Mami, vstávaj!" budil ma malý Matt.
Áno. Hovorí mi mami. A prečo? Lebo svoju mamu nikdy nepoznal, veď, odmalička ho vychovávam ja.
"Áno," usmiala som sa ale nechala som si oči zavreté, "ešte chvíľu?" zapriadla som.
"MAMI! Som hladný!"
"Dobre ty malý čert. Už idem," namáhavo som sa postavila na nohy a urobila mu krupičnú kašu. Ja som si dala rožok a maslo.
Doobeda sme sa veselo hrali a boli na prechádzke. Na obed som mu nachystala slepačiu polievku. Aj ja som si dala. Musela som uznať že sa mi konečne vydarila. :D

O tretej som aj bola nachystaná von. Mala som krátke šortky a tielko. Mattovi som obliekla tenké nohavice a tričko.
Presne minútu po tretej zazvonil zvonček. Išla som im otvoriť, spolu s Mattom za pätami.
"Čaute," usmiala som sa na nich.
"Čau," ozvali sa jednohlasne. Zasmiala som sa a spoza nohy mi vykukol Matt.
"Mami? Kto sú ti ujovia?"
Zbadala som prekvapené výrazy v ich tvári a hlavne v tej Niallovej...Mali sme totiž s Niallom "menšie" tajomstvo ktoré sa nikto nemohol dozvedieť.
„Poďte dnu,“ usmiala som sa  a pustila ich dnu.
Naviedla som ich do obývačky kde mi tuším Louis stihol aj zašpiniť koberec, lebo jediný sa nevyzul. Čo už. Vytepuje si to.

Prešla som do kuchyne a celý čas čo som kráčala som cítila na chrbte uprený pohľad. Stavila by som aj život na to že to bol Niall, ale ešteže som to neurobila. Bola by som totiž mŕtva. Za mnou totiž išiel Harry.
Zastavila som sa v kuchyni a prekvapene na neho pozrela.
„Chcel som sa opýtať, kde je tu prosím ťa wc?“ pozrel na mňa.
„Na konci chodby doprava,“ odvetila som mu.
V kuchyni som spravila popcorn, prichystala pistácie a slnečnicové zrnienka. Neviem čo má kto najradšej ale bolo mi to jedno. Zobrala som ešte Coca-Colu a 6 pohárikov čo bol úspech že  mi to všetko nepopadalo.
Všetko som poukladala na stôl so slovami, berte si čo chcete. Do pohárov som ponalievala Coca-Colu a odpovedala na Niallovu nevyslovenú otázku pokrúteným hlavy. Pochopil to. Videla som na ňom že je aj trochu rád že to nie je tak ako si myslel. Veď, nečudujem sa, kto by chcel byť  otcom v 18tke?
Ospravedlnila som sa im, vo dverách skoro zrámovala Harryho, ktorý to našťastie so zdravím predýchal, lebo by ma asi hodne dievčat povraždilo, som sa zamkla vo svojej izby a ponorila sa do spomienok.

Január 23, 2010

Pripravovala som sa na party. Na riadnu party. Obliekla som si krátke čierne šaty a vlasy nechala rozpustené.  
Hodinu som strávila mejkupom, ktorý som si nakoniec aj tak dala všetko dole ešte pred príchodom Nialla. Boli sme spolu dohodnutí, že ma vyzdvihne a pôjdeme spolu, ako kamaráti.
„Vyzeráš úžasne,“ usmial sa Niall a chytil ma za ruku. Cestu sme išli peši, bolo to docela blízko.
Nezvonili sme, rovno sme vošli. Hudba hrala na celý dom, dvor a aj ulicu. Hrali najznámejšie pesničky. Od Rihanny, Pink, Katy Perry, sem tam aj Justin Bieber čo sa prejavilo (čo som si všimla) hlavne na Niallovi. Tancoval a spieval. Už vtedy mi bolo jasné že vďaka X-Factoru prerazí.
Skvelo sme sa bavili, pila som pohárik po poháriku. Aj Niall. Bolo to prvý ( a posledný krát) čo som sa opila.
 Na druhý deň ma strašne bolela hlava a hneď som utekala na wc, kde som si pri pohľade do zrkadla, potom ako som vyvrátila aj posledné zvyšky jedla, zistila že som nahá. A to som si myslela že to horšie byť nemohlo, keď som sa s malou dušičkou vrátila do izby a modlila som sa aby tam nebol ten najväčší chuj na svete,  zistila že tam leží Niall. Nahý.
Obmotala som sa do plachty, keďže som nemohla nájsť svoje šaty a jemne drgla do Nialla. Nič. Drgla som silnejšie. Stále nič. Naštvala som sa a zhodila ho z postele. To ho už prebralo. A hneď bežal na wc.
Keď sa vrátil, pozrel na mňa, zabalenú v plachte a na seba, nahého, došli mu udalosti minulej noci. Rýchlo sa obliekol, zatiaľ čo ja som hľadala svoje šaty. Počkal kým som sa obliekla aj ja a pozrel na mňa.
„Že to nemení nič na našom priateľstve?“ spýtal sa. Sama som nevedela. Nevedela som, ako sa budeme k sebe správať, aké to bude.
Zmohla som sa iba na pokrčenie plecami.
„Ozvem sa ti,“ rozlúčila som sa s ním a utekala som domov. 

10 komentárov:

  1. ..wow..nemám slov..takéto prekvapenie som nečakala...myslela som že niečo bude...ale až toto..fúha..vyrazilo mi to dych...proste dokonalosť <3 dobrý zvrat v celej story <3 úžasne píšeš :*
    Fakt neviem čo napísať lebo sa ešte stále spamätávam z toho čo som prečítala..tak asi len toľko že je to úžasné :) dokonalé :) teším sa strášne ukrutne veľmi na ďalšiu :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je tak keď píšem o druhej v noci a teraz vlastne čítam, čo som sama napísala :D a nemyslím že je to dokonalé...
      ďaľšia časť, asi zajtra :D keďže je ešte štrajk, tak ostávam verná druhej hodine v noci a budem písať :D

      Odstrániť
  2. noo tak totoo je váážne zaujíímavéé :D a teraz "hovoríím" vážne :D alee nee..je to stáále prefektnéé :D :D :D :D :D :D...:D koniec mojho komentáru :D :D :D
    PS.: :D..aa hovorila som tii..:D nestoopuj :D molhaa sok ti kľudne nedať komentár :D ale neesom sviňa :D čoo sa o tebe nedá povedať :D zlodej mozgov :D koniec. :D
    PS.2. :D aaa...chceeem speť svoj mozog ?D a teraz už vážne koniec...aspoň dúfam :D očakávam odpoveď..:DD pekne vypracovanú :D aaby saa to dalo prečítať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak za prvé, merci! (ďakujem pre nechápavé ;) :D )
      Ps: stopovať budem,ale ty ma máš rada a ten koment napíšeš! :D
      Pss: nedám, mozgi nedávam naspäť!!

      Odstrániť
  3. jáááj dikyy zaa záátvorku :D jáá som táá necháápaváá :D leeboo mááš moj mozog :D
    Ps:..neebudeeš stopovať :D...a akaa sii si isáá že ťa mám rada ?D čoo ak to nieje pravda :D
    Pss: aale..dáááš mnee hoo dááš :D aj keby nevieem čo by sa dialo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja viem že si nechápavá :D
      Ps: musíš ma mať rada, kto ti vráti mozog? :D
      Pss: nedám :P :D

      Odstrániť
  4. Noo, Meg, vidím, že sme sa zlepšili. Ani ja sa už neviem dočkať ďalšej časti a One Direction ma v podstate nezaujímajú ;-) si talentovaná, len tak ďalej :-) mňa len zaujíma, prečo to má názov The best holiday ? ;-) iba sa zaujímam, nič iné ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako si si všimla, toto je koniec školského roka...hlavná zápletka je naplánovaná na prázdniny, tak preto the best holidays :)

      Odstrániť