15. novembra 2012

8. Kaptola



Steph

„Steeeeph! Máš tu poštu.“ S turbom v riti som upalovala dole, až som sa skoro sterigala zo schodov. Na stole bola veľká tučná obálka. Prosím, prosím nech ma prijali. Pomaly som otvorila obálku a dobre nebolo to pomaly otrhla som to ako maniak ale tak no.... „Prijali máááá!!“ Vybehla som za mamou a silno ju objala.  A začala si trsať. V tom sa otvorila malá bránka a z nej vykukla hlava brata. „Čo sa to tu oslavuje?“ Rozutekala som sa a skočila po ňom. „Prijali ma! Prijali! Chápeš? Lebo ja nie.“
„V prvom rade zlez zo mňa“ „Oh prepáč.“ „A po druhé gratulujem“ „Ďakujem a čo ty tu?“ „Vrabce štebotali že si si niekoho našla.“ „Čššššt fotrovci to nevedia.“ „Miláčku za chvíľu sa to dozvedia keď ti tu budú vyklopkávať ľudia menom novinári a fanúšičky.“ „Ale zatiaľ to vedieť nemusia. A ako si prišiel na to že na tej fotke som ja?“ „Prosím ťa, veď by ťa zbadal aj slepý že si to ty.“ „Dobre lenže to si ty, iný ma nepoznajú.“ „To máš jedno dávam tomu ani nie dva dni a už budú vedieť kto si.“ „A prečo si tu ty?“ „Vlastne niekoho som priviezol a chcem ťa upozorniť že ak tej osobe niečo povieš keď som bol malý bude vojna.“ „Fajn, ukáž tú milú dámu.“ „Ako vieš?“ „Aj slepý by videl že sa v tvojom aute hýbe dievča.“ „Dobre dostala si ma.“ „Nejako veľmi rýchlo si zabudol že ja sa dozviem všetko.“ „No to bude tým že ..“ „Si tu nebol rok“ „Ano, prepáč.“ „V poriadku. Už ju zavolaj.“ „Idem, idem len musím ešte povedať že tu mám niekoho ešte so sebou.“ „Počúvam.“ „Je tu taký malý chlapec a je to jej malý bráško a musela si ho zobrať lebo jej rodičia sú teraz na dovolenke.“ „V poriadku. Už ich zavolaj. Alebo vieš čo idem aj bez teba.“ Rýchlo som obišla Dávida a utekala k autu. Rýchlo som zastala pred autom a otvorila dvere. „Dobrý deň, vitajte v rodine Benových.“ „Jééé ahoj, ty musíš byť Davidova sestra Steph.“ „Tak mi hovoria.“ „Ja som Christy." "Teší ma" "Som si myslela že si ešte menšia s rozprávania Davidových príbehov.“ „Rád zveličuje či v tomto prípade zmenšuje.“ „Tak to vidím.“ „No ukáž mi toho krásavca čo schovávaš vzadu.“ „Tak aj tento krpec sa volá David.“ „OOO má pekné meno.“ „Viem ďakujem.“

„Tak ako ste sa zoznámili?“ „Nabúrali sme na seba v kine a pozval ju na film.“ „Vieš že si originálny?“ „Viem sestrička mám to po tebe.“ 

„Sestlička som unavený.“ "Kde ho môžem dať spať?" „Ja ho zoberiem spať, vy si tu ešte pokecajte.“ „Ďakujem“

„Tak krásavec čo budeme robiť pôjdeme hajať?“ „Už niešom unavený.“ „Tak čo budeme robiť?“ „Losplávku.“ „A akú? Shreka alebo autá?“ „Autá.“ Tak počkaj tu ide ti pre pyžamko, prezlečiem ťa a potom si budeme kukať rozprávku. Dobre?“ „Doble ale ponáhľaj sa“ „Hneď som tu.“ Rýchlo som zbehla dole po jeho tašku s vecami a zase upalovala hore, aby niečo nevyviedol. Keď som sa vrátila tak tam iba len tak ležal a s rohom z prikrývky si šteglil dlaň. Prezliekla som ho a pustila film. Zatiaľ som sa šla prezliecť do kúpeľne a naspäť utekala za Davidom. David sedel na mne a na ňom bol laptop. Posledných desať minút filmu mi začal zvoniť mobil. „Krpec dones mi mobil, prosím. Pozri, rozprávku zatiaľ zastavím a potom keď mi ho donesieš tak ti rozprávku zase pustím.“ „Doble“ Odokryla som nás prikrývkou a utekal po mobil, ktorý bol položený na písacom stole. „Nech sa páči.“ „Ooo ďakujem vám veličenstvo. Zdvihnete ten mobil vy alebo ja?“ „Ja“ „Tak dobre ale predstavte sa ako Manžel Steph.“ „Plečo?“ „Len to urob.“ „Doble.“
„Doblý deň, ja som manžel Steph.“ „Kto?“ „No manžel Steph. Čo mi nelozumiete?“ „Daj to sem už krpec.“ „Ahoj“ „Kto to bol?“ „Môj manžel.“ Zatiaľ som pustila malému rozprávku. „Tak to je zaujímavé a koľko rokov má ten tvoj manžel?“ „Neuveríš mi ale ťažkých štyri roky.“ „Fuu tak na neho nemám. Ako sa volá?“ „David“ „Ako tvoj brat, zaujímavé.“ „Hej je a najlepšie na tom je že to je bratovej priateľky brat.“ „Tak to je. Zlatko poď na skype.“ „Tak počkaj desať minút“ „Prečo?“ „Lebo si nás vyrušil pri pozeraní rozprávky. A končí to za desať minút.“ „Tak si počkám.“ „Oukej maj sa zatiaľ.“ „Páá“  „Kto to bol? Tvoj chlapec?“ „Noo, za chvíľu ho namiesto tejto rozprávky ktorá skončí uvidíš jeho.“ „Doble, chcem vidieť toho kto mi ťa ukradol.“ „Takýto si huncút?“
„Kedy ho už uvidíme?“ „Za chvíľu len toto sa musí načítať.“ „Už to bude?“ „Ešte nie“ „Už?“ „Áno“ „Vážne?“ „Nie“ „Vieš že ťa mám lád.“ „Ano?A ako veľmi?“ „Tááákto.“ Rozhodil rukami akoby ukazoval toľko hračiek doma mám. „Až tak ma máš rád?“ „Áno.“ „Tak ma objím.“ Objal ma. Už mi aj volal Niall aj s kamerou, tak som to zdvihla. Ale David ma ešte stále objímal. „Hej krpec pusti mi manželku.“ „EE ona je moja. Mal si tu byť.“ „Dobre, ale keď prídem si to mi dvaja vyriešime.“ „Šúhlaším“ „Tak Steph čo hovoríš na tú fotku?“ „Čo myslíš? Myslíš že mi tam tvár veľmi vidno?“ „Tak ja neviem ja by som ťa tam spoznal ale to ťa poznám, možno iný to nebudú vedieť.“ „Dobre, ale brat to zistil.“ „Tak ale on ťa pozná osemnásť rokov.“ „Tiež pravda. Nebavme sa o tom. Čo si robil dneska?“ „Boli sme v štúdiu a skúšali sme, neskôr nám Paul vysvetľoval čo a ako bude na koncertoch.“ „Kedy budete mať koncerty?“ „Budúci týždeň celý, ale aj to iba v Londýne a Manchestery.“ „Aha takže nemám byť prekvapená ak sa mi neozveš.“ „Ale áno ak sa ti neozvem tak to bude výnimočná situácia.“ „Tak je potom všetko v najvyššom poriadku. Inak hádaj čo sa mi dneska stalo.“ „Pri tebe si nikdy nie som istý čo by sa ti malo stať. Povedz mi to.“ „Dobre ale hlavne nevyvádzaj dobre?“ „Steph? Hovor!“ „Prijali mi na vysokú“ „Ooo jooo som na teba hrdý.“  „Nepreháňaj“ „Ale áno baby. Idem ja Paul niečo ešte chce. Pááá.“ „Páá a pozdravuj chalanov.“ „Odovzdám, brúúú a krásne sa vyspinkajte obaja.“ „Dobre pááá“ Poslal mi vzdušnú pusinku a ja jemu späť. Je sladký.
„Tak mi už ideme tiež spinkať.“ „Ale plečooo?“ „Lebo ráno nebudeme vedieť vstať.“ „No doble.“ David zostal u mňa v posteli 
   
Si predstavte iné meno :DDDD a inú školu :DDDD      

 Inak baby už som konečne doma :D :D konečne :D Musím vám napísať čo sa mi dneska stalo. :D
Otec mi zjedol OREO
  Ja som mu zjedla večeru.

Zaslúžil si ... keď si pochutnával na mojom oreu .. ani do mlieka si to nenamáčal .. -_-
Inak chcete fotku Davida, malého Davida a Christy ??? :D :D 

Inak kuknite toto :D :D :D

One Direction - Paranomal Activity
Sa idem z toho pošťať :DDDD

Ďalšiu pridám ak tu budú 4 komenty :D

Steph :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára