18. novembra 2012

4. Kapitola



Niall

„Spomínal mi o tebe niečo posledné dva týždne a stále mi niečo o tebe hovoril.“ „Čo ten cvok zase chystá? Stále také debiliny vymýšľa.“ „Viem o tom svoje.“ „Hmmm“ Došli sme k jej domu a prstom ukázala na vysoký strom pri jej okne. No nazdar po tom šplhať.
„No vylez naň keď sa dostaneš na tamten konár budeš hore.“ „Ale ako? Ukáž. Choď ty prvá.“ „Fajn.“ Vyšplhala sa hore ako keby bola mačka. A už bola aj pri okne, už ukazovala na mňa aby som išiel. Dobre ak toto prežijem tak už všetko. Nejako som sa už dopracoval hore. Otvorila okno a už tam vkladal jednu nohu, telo, už chýbala jedna noha. Keď som sa kukol tam kde by som nemal. Ale som chlap musel som. Hmm, peknú riť má. Vo výhľade ma vyrušil štekot psa a potom ako som si všimol bola tam jedna babka. Rýchlo som postrčil Steph dopredu a za ňou som hneď skočil. Ale nemal som skočiť. Chúďa pod mojou váhou pristála.

Steph

ÁÁÁÁ čo robí? „Čo ťa to napadlo?“ „Išla okolo babka.“ „A pozerala sa sem?“ „Nie ale nebolo ďaleko od toho, lebo pes začal štekať.“ „Aha.“ Dobre prišlo mi to trápne keďže na mne tak ležal a tvár mal tak blízko až som cítila ako dýchal. Keď v tom sa otvorili dvere a v nich stál Harold. „Ja som to vedel. Vyšlo mi to. Jo, jo, jo konečne.“ Zbláznil sa o čom to hovorí? A prečo si tancuje zmagoril sa? Pozrela som sa na Nialla a až vtedy som si uvedomila čo asi tým myslí. A konečne to doplo aj Niallovi, okamžite sme sa postavili. „Nie je to tak ako to vyzerá.“ „Jasné, jasné viem. Nie je to tak ako vyzerá.“ Keď budeme sami dobijem toho Stylesa. „Máš pravdu Harry, je to úplne tak.“ Pritiahol si ma Niall a objal ma zozadu. Potichu som sa ozvala. „Čo robíš?“ „Spolupracuj“ „Fajn“
„Ako si sa sem vlastne dostal?“ „Náhradný kľúč.“ „Ty si taký debil. Mama ti ho dala?“ „Nie, to je ešte odvtedy čo sme boli malí.“ „To nemyslíš vážne.“ „Ale áno“ Pohrkotal zväzkom kľúčov. 

Niall
„Tak Styles dosiahol si čo si chcel, daj sem kľúč a vypadni.“ Ten kľúč chcem pre seba. Keby náhodou. „Fajn decká, ale nemaľujte na bielo. Ja na to prídem ak budete malovať.“ „Ty úchylák vypadni.“ Hodila po ňom vankúš a utekala zatvoriť dvere. „Tak už sme prišli na to čo chcel dosiahnuť tam ten úchylák. Ale zaujímalo by ma prečo si to spravil.“ „Veď aký bol šťastný keď nás videl.“ „A to chceš dokedy hrať?“ „Neviem.“ „Tak ja idem do sprchy, keď chceš choď na laptop alebo dole. Cíť sa tu ako doma.“ Zavrela sa v kúpeľni a počul som ako kvapky dopadajú na zem. Sadol som si na posteľ a rozmýšľal či mám ísť dole alebo nie. Ale keď som sa pozrel na svoje šaty celé od jedla. Rozmyslel som si či mám ísť dolu. Tak som čakal a čakal. 

Steph
Do riti, riti, riti. To som si fakt zabudla zobrať pyžamo? Do riti! A teraz čo? Do riti!

Niall
Dvere sa jemno pootvorili a ozval sa jemný hlas Steph. „Niall prosím ťa podáš mi pyžamo zo skrine?“ Ak je nahá tak žiadne pyžamo jej nedonesiem, ale skočím tam za ňou. „Ktorý šuflík?“ „Stredný“ Otvoril som stredný šuflík no bolo tam niečo iné ako pyžamo. Komplet spodné prádlo. Vtedy z dverí vykukla hlava Steph. „Druhá skriňa.“ Otvoril som šuflík na druhej skrine a konečne tam bolo to pyžamo. Lenže tam ich bolo viac a teraz ktoré? „To batman“ Vytiahol som pyžamové gate s batman znakmi a tričko s jedným veľkým znakom na prsiach. Zavrel som šuflík a pomalým tempom išiel ku kúpeľni. Pootvoril som dvere a strčil tam ruku s pyžamom. Keď som zdvihol pohľad uvidel som zrkadlo a v ňom Steph iba v uteráku. Dobre zbiehajú sa mi slinky. No a čo. 

Stefi
Podal mi pyžamo a ja som ho zobrala. „Díki“ „Nie je zač.“ Ako náhle zatvoril dvere, rýchlo som sa prezliekla zobrala fén a vyšla von z kúpeľky. Uvidela som Nialla sedieť na stoličke za písacím stolom. „Mal by si sa aj ty ísť osprchovať. Voniaš po šunke a kečupe.“ „Vždy som tak chcel voňať.“ „Vážne?“ „Nie.“ „Si nejako vtipný.“ „Ja viem.“ „Máš tu aj niečo na prezlečenie?“ „Mám, dole v taške.“ „Tak skočím po to a do bratovej izby si skoč po nejaký šampón.“ „Rozkaz šéfe.“ Vlasy som si zabalila do turbánu a vyšla von z izby. Potichu sa vybrala po schodoch. Počula som Harryho ako si sťažuje na film v obyvačke. Počkať mama tam nie je otec tiež nie. Kde potom sú? Vošla som do obyvačky a sadla si k Haroldovi. „Kde mám fotrovcov?“ „Odišli na večeru a potom niekam na návštevu. A z teba náhodou nebude mama a z Nialla otec?“ „Čo?? Ti šibe?“ „Použili ste ochranu? A teraz nebudem mať synovca? Alebo neter? Čo ste to za ľudí?“ „O čom to splietaš? Nič nebolo. Ukludni sa a taktiež aj myšlienky a to hneď. Radšej choď nájsť niečo na prezlečenie Niallovi, lebo ja idem po jedlo. A dvoj metrové ruky nemám aby som zobrala všetko.“ „Fajn“ Konečne zdvihol tú kráľovskú riť a šiel niečo hľadať do tašky. Ja som nám zatiaľ chystala chlebíčky. „Už to mám. Mám mu to ísť za niesť?“ „Choď.“ Počula som ako vyšiel hore. Rýchlo som krájala chlieb a natierala ho. Ešte šunka, syr a zbytok. Všetko som to hodila na tácku a pomaly išla hore aby som to nevysypala. Zrazu som počula dupot nôh. „Ty debil, zabijem ťa!“ „Ale Horan, veď to nebolo nič hrozné.“ A už som videla Harryho ako sa rúti dole schodmi. Ak to zhodí dobijem ho. Našťastie ma obišli a zo všetkým som vyšla hore. Zatvorila dvere, tácku položila na stôl a vybrala sa ku zrkadlu. Rozobrala som si turbán a vyfénovala vlasy. Keď moje dlhé vlasy konečne uschli zobrala som si laptop a tácku do postele, pustila si paródiu na Twilight. Pomaly som si papala chlebíčky a kukala film. Po desiatich minútach sa Niall vrátil. Ale keď som sa na neho kukla skoro mi oči vypadli. Až teraz som si uvedomila že keď bežal dole mal na sebe iba uterák. „Obleč sa a poď jesť. Lebo ti nič nenechám.“ „Už idééém“ Rýchlo schmatol veci a utekal do kúpeľne. Och stále som v šoku. Toto mi robiť, veď  ja potom už ale nevydržím. Konečne sa šupol ku mne a spolu sme jedli a kukali film. Ja som sa pekne vyhrievala pod paplónom, čo zatiaľ chuďák Niall mrzol. Nadvihla som prikrývku na znak aby sa zakryl, potom si už len pamätám sa ako sa „Bella“ trepotala na zemi a už nič viac.

Niall
Celý film som rozmýšľal nad Steph. Keď na ňu kuknem chcel by som aby bola moja. Chcem aby bola tou ktorú by som musel chrániť pred svetom. Zrazu som pocítil ako sa mi oprela hlavou o bok ruky. Pozrel som na ňu, zaspala. No a teraz niečo vymysli Horan. Nemôžem ju zobudiť. Pravou rukou som zaklapol laptop, ktorý som následne položil na zem vedľa postele a prázdnu tácku položil na laptop. Po chvíli som už zaspal aj ja. 


Steph
Ráno som sa zobudila že ma niečo tlačí pri riti. Zároveň som si všimla že Niall ma drží jednou rukou okolo pása a druhú má nad mojou hlavou. Počkať, keď ruka je hore aj jedna aj druhá. O môj bože. No tak toto bude. Ako to hovorili ? V životu nebezpečných situáciách sa hrať na mŕtvu? Či začať vyvádzať? Dúfam že mŕtvu. Začal sa prebúdzať, tak som sa robila že spím. Rukou okolo pása čo ma držal si ma pritiahol ešte viac až som cítila ako dýcha a odfukuje mi vlasy a ten tlak na riti sa zväčšil. No pekne. Hlavne na to nemyslieť. Hlavne byť mŕtvou.

Neviem ako ale dokázala som znovu zaspať. Zobudilo ma, ako si Niall zdvihol ruku a dal ju preč. Jedným okom som sledovala situáciu a dozvedela som sa že sa postavil z postele a šiel do kúpeľne. No a teraz čo? Budem sa tváriť že spím? Iné mi asi neostáva čo? Dvere na kúpeľke sa pomaly otvárali a moje oči automaticky zatvárali. Pomaly si ľahol naspäť a znova si dal ruku tak ako predtým. Och, normálne by som tu takto zostala ležať celý deň. V tom sa ozval mobil. Tento raz nie môj, ale Niallov myslím, keďže ho mal na stolíku, schmatol mobil a odišiel. Ani nie o tri minúty sa dvere znovu otvorili. S polootvoreným okom som sa kukla a ....


    Pyžamo Steph (Som zaťažená na Batmana :D a vtedy keď Liam išiel za Batmana ma totálne sumdalo :D)        
                                                   

Špeciálne pre KikuškaMRS.Payne :*
Ďakujem že to niekto vôbec číta :)
A som vďačná za každý koment :3





2 komentáre:

  1. je to úplne bombastické <3 úplne super <3 milujem túto story <3 ja si prosím ďalšiu časť ;D ale nie..srandu si robím ale bolo by to od teba milé ;) krásne píšeš :) teším sa na ďalšiu :) xx
    Btw. aj ja chcem tak zaspať.:...ale úplne by mi stačiť Hazza <3 :'(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujeeem že si mi ju venovalaa.. :D paráádna je aj tátoo D: každá tvoja bude bombová podľa mňa.. :D a kto by tak nezaspal?? s Niallom? :D každýý :D už daj ďalšiuu rýchloo :D

    OdpovedaťOdstrániť