25. novembra 2012

TBH - Part 04 - Twitter


O 15min. som vyšla zo spoločenskej a zamkla za sebou.
Spokojne som si pásku s nahratým rozhovorom uložila do kabelky, prevesila cez rameno a vošla do šéfovej kancelárie.
"Rozhovor je hotový. Dnes to všetko spíšem a ešte večer to máte na maily. Splnila som to dokonale, môže to ísť zajtra do novín," usmiala som sa.


"Dobre, ďakujem Caroline. Dovidenia," povedal šéf a ani hlavu neotočil od počítača.
"Dovidenia," zavrela som za sebou dvere a skontrolovala čas na mobile. 16:30. Fajn, všetko stíham. Tak som teda behla ešte k Mikovi a pozerala som sa na chalanov ako mu pózujú a robia si z neho srandu. Nikto si ma z nich nevšimol.
Musela som uznať že mali čosi do seba. Na to že boli celosvetovo známe hviezdy, boli strašne v pohode. To som si uvedomila ešte pri robení rozhovoru s nimi.
Keď Mike o pol hodinu s nimi skončil, so slovami, lepšie to nebude Niall sa rozbehol ku mne. Ten malý blondiačik si ma vždy všimne.
"Hej, Caroline, nešla by si sa s nami najesť?"
„Neišla,“ pokrútila som hlavou.
„Prosím...chcem ti to vysvetliť...“ naliehal.
"Niall...vieš že rada. Ale musím pracovať na tom článku o vás. Možno inokedy. Dokedy budeš tu?" spýtala som sa. Aj keď nerada, vedela som že on sa nevzdá.
"Ešte zajtra. Pozajtra ráno nám odlieta lietadlo...Musíme nahrávať pesničky na nový album," pousmial sa.
"Tak, vidíme sa zajtra. Vieš kde bývam," mrkla som na neho a odišla som.
Celá zmätená a zamyslená som si vykračovala domov, tak, že mi normálne polhodinová cesta trvala hodinu a pól. Jednak, som bola celá šťastná že som po dlhých dvoch rokoch videla svojho blondiačika a jednak že ideme zajtra von a neviem čo mi povie. Prečo sa neozval. Prečo kašlal na svoju najlepšiu kamarátku.  Na jednej strane som sa potrebovala vyrozprávať, ale na druhej...bála som sa, že keď znovu obnovíme naše kamarátstvo, zase sa na mňa vykašle.
Ale tiež ma zaujímalo čo všetko zažil. Veď, poznáte to nie? Máte najlepšiu kamarátku s ktorou neviete byť ticho ak ste sa nevideli deň. A predstavte si že ste sa nevideli 2 roky. No horor pre mňa. Ale zvykla som si to. Uzavrela som sa do seba a začala som sa starať o malého Matta.
Cestou domov som prišla aj susede zobrať malého Matta a nachystala mu večeru. Všetko zjedol a ja som si ho postavila vedľa seba a začala som pracovať na článku s One Direction.
Mala som to hotové do dvoch hodín.
Bolo pol deviatej. Najvyšší čas uložiť Matta spať. Osprchovala som ho, obliekla mu pyžamko a umyla zuby. Uložila som ho do postele (spával so mnou v posteli) a ľahla som si k nemu. Bál sa zaspávať sám.
Po pol hodinke už spokojne spinkal, pomaly som sa vytratila a privrela dvere aby som ho náhodou nezobudila.
Na notebooku, v obyvačke, som načítala facebook a hneď na to som to vypla. Mala som neviem koľko správ a milion upozornení. Veď som tam nebola okolo pol roka.
Otvorila som twitter. Tam chodím najčastejšie. Prezerala som si novinky keď ma niečo napadlo.
Otvorila som si druhú kartu a do googlu napísala: One Direction. Vyhodilo mi asi 729milionov výsledkov. Iba som neveriacky pokrútila hlavou a pozrela znovu na twitter. Pribudol mi follower. Prekvapene som na to pozerala a potom som sa pozrela kto to je. Bol to Nailler. Followla som ho späť a hneď mi vyskočila správa od neho.
- Ahoj Caroline.
- Ahoj.
- Ako sa máš?
- Ale fajn. Teda, ten zajtrajšok platí?
- Samozrejme ;) a nebude vadiť ak pôjdu aj chalani?
- Ale vôbec nie. Teším sa.
- Aj ja teda.
- Niall. Rada by som si s tebou písala ale som dosť unavená a musím ísť. Príde zajtra okolo tretej, dobre?
- Jasné Caroline. Tak zajtra sa vidíme. A dobrú noc.
- Dobrú

Zaklapla som počítač a rýchlo sa osprchovala a ozmývala. Obliekla som si nočnú košieľku a potichu si ľahla k Mattovi.


Nanana :D Špecialne pre Em a Kiku keď tak veľmi chcete :) 
*Meg   

4 komentáre:

  1. jhej <3 dokonalá <3 ďakujem veľmi pekne <3 úžasná časť...ako stále....ale toto..wow :) krásne píšeš..a neprotireč mi lebo si zavolám toho mafiána :) :* <3 dokonalý príbeh a strašne sa teším na to ako to bude pokračovať <3 btw. kedy bude ďalšia?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uvidíš :D a ja sa mafiána nebojím! :DDD
      btw. časť...možno večer! :D

      Odstrániť
  2. ako vždy nádhera :D chcelo by to pokračovaníe..?? :D nemyslíš..?? :D

    OdpovedaťOdstrániť