26. novembra 2012

Stratil si ma ZNOVA 21.Kapitola


Z pohľadu Harryho

Už prešli 2 týždne a mali ich pustiť domov. Tak sa teším... ako malé dieťa.. podľa Louisa. Barb už je lepšie aj jej zdravotný stav sa už zlepšil ale má rizikové tehotenstvo. Idem práve pre nich do nemocnice. V rádiu začne hrať pesnička Rock me. Nechápem ako tak rýchlo mohli dať našu novú pesničku do rádia. Zastavil som pri nemocnici a vošiel dnu. „Idem za slečnou Haistings...“ povedal som a vybral som sa ku jej izbe. „Ahoj.“ Povedal som, keď som vošiel dnu.
Barb sa na mňa usmiala a dala do tašky posledné tričko a potom ju zazipsovala. Prišiel som ku nej a pobozkal ju. „Tak? Môžeme ísť?“ opýtal som sa. „A kam ideme?“ opýtala sa ma. „Domov...“ povedal som a usmial sa. Úsmev mi opätovala. Chytil som ju za ruku.  Zobral som jej tašku a vyrazili sme preč z nemocnice. Prišli sme domov.. s každým sa vyobjímala a dala pusu na líčko. „Tak? Ako sa cítiš?“ opýtal sa Liam. „Už lepšie.... ale aj tak mi nie je až tak skvele...“ povedala mu. Sadol som si na gauč a objal ju okolo pliec. Ešte sa trošku rozprávali a ja som si hral hry na mobile. Liam potom odišiel za Dan, Loui za E, Zayn za Perrie a Niall sa niekde vyparil so SUZI. Áno už sú ZASE spolu. Ale pristane im to. Barb sa uvelebila na gauči a ja som urobil horúcu čokoládu.. moja tajná zbraň. Dal som do pohárikov dve marsmelous a odniesol ich do obývačky. „Nech sa páči..“ podal som jej pohár. „ďakujem..“ povedala a privoňala si ku čokoláde. Začala ju pomaly piť. Sadol som si na gauč a svoj pohár dal na stôl. Oprel som sa a chytil Barb nohy. Vyvalila na mňa oči... to bolo asi tým, že skoro vyliala čokoládu. Chytil som pohár a položil som ho na stôl. „Heeej! Ja som to chcela vypiť..“ povedala mi. Zasmial som sa.  Pritiahol som si ju ku sebe. Zasmiala sa a pritúlila sa ku mne. Nohy mala tak, že ja som sedel a ona mala na mne nohy. Len tak sme tam sedeli a maznali sa. Hladkal som jej bruško a ona sa na tomu smiala. „Už sa nemôžem dočkať až prídeš von...“ zašepkal som maličkej. Barb sa na tom zasmiala. Usmial som sa a dal jej pusu na bruško. Pozrel som jej do očí. Má krásne modré oči.  „Ľúbim vás...“ povedal som a dal si svoje čelo na jej čelo. „Aj ja.. MY teba... budeš... úžasný otec...“ povedala mi. Usmial som sa a zobral si jej tvár do svojich rúk. Stále som mal čelo na jej čele. Pobozkal som ju..  Prišiel niekto... počuli sme vchodové dvere. „Harry!“ zakričal niekto. „Gemma?“ obzrel som sa.  Usmiala sa na mňa. „A- a- ahoj!“ vykoktal som zo seba. Bol som šokovaný. Ale aj prekvapený. Barb nechápala. „Barb toto je moja sestra Gemma, Gemma toto je moja priateľka...“ povedal som a pri tom slove som sa usmial. Gemma vypúlila oči. „Priateľka? “ opýtala sa. „Tebe nič nevydržalo dlhšie ako 3 dni...“ povedala a zasmiala sa. Pritiahol som si Barb ku sebe a ona si položila svoju hlavu na moje rameno. „Waaaw!“ povedala Gemma a posadila sa do kresla.  „Čo je?“ opýtala sa Barb.  Gemma sa usmiala. „Nevidela som Harryho už dávno takéhoto šťastného...“ povedala. „Dobre.. tak teda ja musím ísť do kuchyne...“ povedala Barb a postavila sa. Pozrel som sa na Barb. „WOOOW“  skríkla Gemma, keď bola na odchode. Pozrel som sa na ňu. „Koľko si už tehotná?“ Opýtala sa Gemma.. „4 mesiace....“ povedal som jej a Barb sa objavila vo dverách s toastom v ruke.
„Ahhaaa! “ povedala Gemma. Usmiala sa na mňa. „Harry takto si .em... oplodnil aj Emily..“ povedala  potichu. Zasmiala sa. „Emily?“ opýtala sa Barb. „Harryho bývalka...“ povedala Gemma. Toto nedopadne dobre. „Aha..“ povedala Barb a pobrala sa do kuchyne. „Gemma čo ti šibe?!“ sykol som na ňu. Pozrela na mňa nechápavo. „Má rizikové tehotenstvo... chceš aby bol problém s Darcy alebo Barb?!“ sykol som znovu. Vyvalila na mňa oči. Počul som vchodové dvere. Strhol som sa. „Barb?!“ zakričal som. Nič. „Gemma!“ zakričal som. „Prepáč nevedela som.“ Povedala mi. „Kde mohla ísť?“ opýtal som sa a obúval si topánky. Gemma zobrala kabát a ja som vybehol von. „BARB!“ zakričal som. Nič. Išiel som do Starbucks. Bola tam. Sedela vzadu v boxe. Popíjala si niečo. Pribehol som k nej. Gemma už musela ísť domov. „Barb.... prečo si odišla?“ opýtal som sa a sadol si do boxu. Usmiala sa na mňa. „Už mi povieš kto bola Emily?“ opýtala sa ma. Vzdychol som si. Ona žiarli.. „Žiarliš?“ opýtal som sa s úšklbom. „Nie... ja len že keď CHCEŠ vychovávať Darcy... tak chcem vedieť či bude mať aj nejakú nevlastnú sestru... vlastne mi nie sme manželia takže... nie sme ani rodina.. čiže....“ začala „Takže ma to ani nezaujíma ale... Darcy by som ti do rúk nedala ani za svet, keby si niekoho mal..“ povedala mi a usmiala sa. Vyvalil som oči. „Takže to že sme spolu... ty mi nedáš DARCY do rúk?!“ skríkol som. „Tak už mi povieš kto je Emily?“     Opýtala sa ma znova. „Emily bola moja bývalá priateľka... ale museli sme sa rozísť lebo mi povedala že to neklape a neviem čo. A o tri dni na to mi volala že je tehotná a že si to dá zobrať. To je všetko....“ povedal som a usmial som sa. „Aha..“ povedala a začala mať červené líčka.. „Harry prepáč ja... nevedela som...“ začala sa ospravedlňovať. „Nič nehovor.... ja viem...“ povedal som a pobozkal som ju. Zaplatili sme a odišli ku London Eye . Išli sme na večernú prehliadku.  Mám v pláne niečo čo by jej mohlo vybiť dych.
Stáli sme už hore na London Eye a ona bola otočená chrbtom mne. Chytil som ju okolo bokov a pomaly sa s ňou kolísal sem a tam. „Pripomína mi to Twilight“ povedal som. Začala sa smiať. „Jasné a ja som Bella z Twilight....“ povedala Barb. Zasmial som sa. „Dobre a ja som potom Edward...“ povedal som. „Ale však ty SI Edward...“ povedala mi. „To hej ale nie Edward z Twilight... a toto bude naša malá Reneesme.“ Povedal som a začal jej hladkať bruško.  Začala sa smiať. Pridal som sa aj ja. „Musím sa ťa niečo opýtať..“ povedal som jej. Pozrela na mňa. Pozrel som jej hlboko do očí a vytiahol krabičku z bundy. „Vezmeš si ma?.......“























Ahoj... robím to cez fyziku.. takže len tak na rýchlo... :D Liss 

1 komentár: