21. novembra 2012

Stratil si ma ZNOVA! 20.Kapitola


Z pohľadu Barb

Zaryla mi žiletkou do žili. „AAAAAAAA!“ zvrieskla som. „Nie... nie.. nie!! Prosím prestaňte!“ zakričal Harry. Jack sa len zasmial. Zaryla znova. No už hlbšie. V tom momente som nevedela ako sa volám a kto som. Začala som privierať oči a posledný krát som si pohladkala bruško.......

Z pohľadu Harryho

„Nie!!!!“ zakričal som, keď som videl ako zatvorila oči. Michaelle zaryla ešte pár krát.. „Prestaňte!!“ zakričal som. Jack pustil Barb a vyhrnul jej tričko.. čím odhalil jej bruško. Nie ..naše bábo nie! Michaelle podala Jackovi čistú žiletku. „Rozlúčte sa s nimi...“ povedal a položil žiletku ku jej brušku. „NIE!“ zvrieskol som a vytrhol som sa Jessice z rúk. Vrazil som Jackovi a posadil sa na neho. Liam aj ostatný sa tiež nejako vytrhli.. Suzi sa pokúšala prebrať Barb a Liam s Niallom držali Michaelle a Jessicu. Ja som mlátil Jacka. Už to nevydržal a vrazil mi aj on. Teraz bol nado mnou on. Začal ma mlátiť ako keby ma chcel zabiť.. však aj chcel. Vrazil som mu ešte jednu. Zayn a Louis chytili Jacka a ja som sa postavil. Utrel som si krv z úst a povedal. „Toto je za to čo si urobil mojej priateľke“ vrazil som mu do žalúdka. „A toto je za, to čo si chcel urobiť NAŠMU dieťatku“ povedal som a vrazil mu päsťou do huby. To už stratil vedomie. Bol som nahnevaný a ani som si nevšimol Barb a Suzi. „Chalani... ona.. krváca aj z brucha!“ zakričala Suzi. Pozrel som na ne a prehltol som. „Musíme ju zobrať do nemocnice!“ zakričala a ja som po utiekol k nim. „Kľúče od auta“ povedal som im. Každý na mňa pozeral ako na blba. Jessica sa začala smiať. „Ha.. a toto čo ti napadlo. Veď sme vás uniesli.. a on si myslí že..“ začala sa smiať. Prišiel som ku nej a vrazil som jej. Otočila s hlavou „A ešte raz ublížiš mojej priateľke tak ťa zabijem!“ povedal som a pozrel sa na ňu. „A čo bude s nami Harry..“ povedala Michaelle. Pozrel som na ňu. „S NAMI?!“ zvrieskol som. „JA ŤA UŽ NIKDY NECHCEM VIDIEŤ! Zhyniete obidve v base“ povedal som a ani som si nevšimol, že Suzi podopiera Barb a ide s ňou ku východu. Utekal som za nimi a nadvihol Barb. Suzi otvorila dvere a ja som ju vyniesol. „Kde je najbližšia nemocnica?“ opýtal som sa. „Asi 3 bloky“ povedala  a poobzerala sa. Boli sme v jednej opustenej budove ale okolo boli iné budovy ako pošta, banka atď. nechápem ako to, že nás nepočuli. Začal som s Barb utekať smerom ku nemocnici. Vtrhol som dnu ako svetlo a zvrieskol. „Pomoc... prosím pomôžte mi moja priateľka krváca a je tehotná!“ zakričal som. Pribehli hneď doktori. „Pán Styles zase vy..“ povedal ten doktor, ktorý tu bol keď bola v bezvedomý.  Položili ju na nosítka a brali na sálu. „Chcem ísť s ňou..“ povedal som no sestrička ma nepustila... Musel som čakať na stoličke.

Po 7 hodinách..

Stále nič.. stále nič.. preboha prečo! Prečo... čo som také urobil?! Nemám právo aj ja na šťastie?! Už tu boli aj chalani a pýtali sa ako to vyzerá. Nevedel som im nič povedať.. nemal som im čo povedať. Museli ísť odniesť Jessicu, Michaelle a Jacka na políciu.
„Pán Styles..“ oslovil ma niekto. Hneď som vstal a pozrel na doktora. „čo je s nimi?“ opýtal som sa. „Dieťa je v poriadku... no...“ nevedel zo seba dostať. „Čo no?!“ zakričal som. „No vaša priateľka veľmi nie.. stratila veľa krvy a je vyšťavená.. pokúšame sa jej pomôcť.. no keď to pôjde takto ďalej možno prežije LEN dieťatko...“ povedal mi.  Pozrel som sa dole na svoje topánky a zvalil sa na stoličku. „Môžem ísť za ňou?“ opýtal som sa a pozrel na doktora. „Ale len na chvíľku..“ povedal mi.  Pozrel som sa cez okno do tej izby kde mala byť. Bola tam. Mala otvorené oči a hladkala si bruško. „Ahoj“ povedal som jej keď som vošiel dnu a zatvoril som dvere. Usmiala sa na mňa. Posadil som sa na stoličku. Pozrela na mňa s tými veľkými očami. „Harry.. ja..“ začala a sotva ju bolo počuť. Pokrútil som hlavou a pošepkal jej.. „Nie.. nie.. odpočívaj.. potrebuješ energiu..“ povedal som jej a usmial sa na ňu. Pozrela sa na mňa smutne a ďalej si hladkala bruško. „Harry.. sľúb mi že sa o ňu postaráš..“ povedala mi. Skoro som ju nepočul... Vyvalil som sa ňu oči. „O čom to tu hovoríš?! Postaráme sa o ňu MY! Ty a ja.. my spolu..“ povedal som jej a pohladkal jej vlasy. Do očí sa jej nahrnuli slzy. „Harry.. prepáč mi to... ja viem ako som na tom.. neklam mi...“ povedala. „Ale ja ti neklamem...“ povedal som. Pokrútila hlavou. Otočila svoju tvár ku oknu. Chytil som jej tvár do rúk a donútil ju tým aby sa na mňa pozrela. Plakala. „Neplač.. nemáš dôvod plakať.. Milujem ťa.. milujem vás oboch...“ povedal som a dlho ju pobozkal.....

Takže.. ľudkovia moji,..... prosím vás zanechajte mi aspoň 3 komentáre :) Vtedy dám ďalšiu Liss :) 

3 komentáre: