4. novembra 2012

Stratil si ma ZNOVA! 18.Kapitola


Z pohľadu Barb

Stála tam Bridget! A SUZI! Bože! To je prekvapenie!
"Ahoj!" skríkla som keď som ich uvidela. Pozdravili sa mi a objali ma. "Chýbala si mi !" povedala mi Suzi a Bridget sa len zasmiala. Niekto si odkašľal. Harry. "Ach... prepáč.." povedala som a prišla ku nemu. "Bridget toto je Harry!" zoznámila som ich. A ešte som stihla Harrymu pošepkať do ucha. "Nezabudni ju pretiahnuť.. láska" povedala som a odišla do kuchyne.
Harry ma nasledoval. "Ty si myslíš, že som taký?" opýtal sa ma. Pripravila som čaje. Prikývla som. Harry niečo zamumlal a potom z ničoho nič ma nadvihol a posadil na linku. "Tak a teraz ťa nepustím!" povedal a zaboril svoju hlavu na môj krk. "Harry to šteklí!" povedala som, lebo ma jeho kučierky šteklili.  Niekto zazvonil. "Suzi otvoríš? Harry ma nechce pustiť" povedala som a stále sedela na kuchynskej linke. "Jasné!" ozvalo sa a  potom už len rachot. Jasné že chalani.
"Ahojte..." povedala som a tým som donútila, aby sa od seba odlepili Niall a Suzi. "Ušlo nám niečo?" opýtala som sa so zdvihnutým obočím. "Chodia spolu a nám?" opýtal sa Liam a hypnotizoval moju ruke, ktorá držala Harryho ruku.  Usmiala som sa. Harry ma objal zo zadu. "Chodíme spolu.." povedal a dal mi pusu na líčko. Usmiala som sa. Ešte chvíľku sme sa rozprávali, chalani a baby potom už aj išli. Odišla som do spálne a prezliekla sa do pyžama... Tričko a gate. Vo dverách sa objavil Harry. Prišiel ku mne a dal mi bozk na krk....................

O dva týždne..... Ráno  
Necítila som sa nejako dobre už druhý týždeň. Moje obavy to potvrdilo! Sedím na vani so slzami v očiach a nad umývadlom sa skláňala Suzi. "Ja mu to nemôžem urobiť..." povedala som. "Má na to právo! Má právo byť otcom a vedieť to!" povedala už zase tú istú vetu Suzi asi 3- krát. "SOM DOMA!" skríkol Harry. "Nemôžem mu to povedať..." zasyčala som a utrela som si slzy. "Ak nie ty tak ja!" povedala mi. Povzdychla som si. Harry prišiel do spálne a z nej do kúpeľne. "Deje sa niečo? O! Ahoj Suzi" povedal Harry. Pokrútila som hlavou. "Barb..." zopakovala Suzi. Postavila som sa a pozrela na Harryho. Začala som plakať. "Nedokážem to.. nemôžem..." povedala som a sklopila pohľad. "Barb... buď ty alebo ja.." povedala Suzi. "Čože?" opýtal sa Harry. pozrela som do jeho zelených smaragdov a zase tie slzy. "Harry budeš ma nenávidieť..." povedala som mu. Pokrútil hlavou a pristúpil ku mne. Suzi medzitým zdupkala  "Milujem ťa!" pošepkal Harry. "Som tehotná" hlesla som s mojím hlasom. "Takže budem, ockom?" opýtal sa Harry. "Nie.. to po tebe chcieť nemôžem" povedala som mu. "Ja budem ockom" povedal a dal mi takú vášnivú pusu ako ešte nikdy pred tym! Milujem ho a teraz milujem aj naše Bábo.

O dva mesiace
Deň prebiehal normálne. Bruško sa mi už rysovalo. Baby mi strašne pomáhali. Kupovali oblečenia pre malú. ANO bude to dievča ale Harry o tom ešte nevie. Mala som v pláne si kúpiť Milkshake.. dostala som na neho strašnú chuť.. Obliekla som si teda niečo čo moje bruško zakryje. Zelený kabát, šatku do krku a tričko.
Vyrazila som do Starbucks. Sedela som dnu, keď v tom mi volal Harry. "Ano?" opýtala som sa.
"Chceš ho ešte niekedy vidieť?" opýtal sa ma Niečo hlas.
"Kto volá!" povedala som.
"Niekto kto má jeho.. a chce niečo.. tak chceš ho ešte vidieť?"
"Čo chceš?" opýtala som sa ho alebo jej.
"Prídi za 20 minút do starej továrne na konci mesta..." povedal a zložil. Čo s ním je?! a čo odo mňa chce!!!
Prišla som ako chcel. Otvorila som veľké dvere a pozrela sa dnu. Bol tam len malé svetlo. Niekto vyšiel z tmy......




Len taká krátka... :D nechcelo sa mi.. :( Bolí ma noha (to my pripomína  DIKY MARRY! :D) no aaa pokiaľ tu nebudú aspoň 2 komenty.. :) astala vysta! :D Liss I LOVE YOU :*** 

4 komentáre:

  1. aa nádheráá...:))..prekráasne..pokračovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ako dakujem zase ja a viem ale niesom prihlasena a co zase ja Liss alebo Barb ? Ja somnic nespravila to ty.., :D :) Marry

    OdpovedaťOdstrániť
  3. -_- cccc! :D však to si ešte vyriešime Ftoreková! :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vargová to ako si predstavujes ? Marry

      Odstrániť