13. novembra 2012

6. Kapitola



Niall

Dúfam že sa nepohádame kvôli tomu že už v nedeľu idem naspäť do Londýna. Ach, toto je život, konečne si nájdem niekoho, ktorého milujem a musím odísť.



„Dobré ránko chrústik.“ „Takže chrústik?“ „Ano a môj sexi chrústik.“ „Hmmm to sa mi páči. Ako dlho si už hore?“ „Iba chvíľku.“ Dobre tá chvíľka je dlhšia je to hodina, ale to nemusí vedieť. „Neverím“ „Dobre tak iba pätnásť minút.“ „Neverím“ „Dobre za to že si to ty, poviem ti to. Hodinku.“ „Hodinu? Čo si ma nezobudil? Koľko je vôbec hodín?“ Kam sa ponáhľa? Rýchlo som si ju chytil a pritiahol naspäť. „Kam ideš? Je len sedem hodín.“ „Len sedem? Tak potom nikam nejdem. Ale prečo si ma nezobudil keď si bol už hore?“ „To ťa mám vždy zobudiť keď budem hore?“ „Ano“ „Aj keď bude jedna hodina ráno?“ „Keď to bude potrebné tak hej.“ „Dobre odteraz ťa budem budiť keď to bude veľmi dôležité.“ „Oukej.“ „Ale teraz nikam nechoď.“ „Neboj“ „Vieš niečo ti chcem povedať.“ „Počúvam.“ „V nedeľu ideme domov.“ „Ou myslela som si že tu budete dlhšie.“ „Rád by som ostal, ale budeme skúšať novú pesničku a tak.“ „Ja ťa chápem, nemávaš veľa voľného času.“ „Ale hocikedy môžeš za nami prísť.“ „Prídem, prídem neboj“ „To som rád že prídeš a chalanom ťa predstavím. Vieš vtedy čo som zmizol, potom keď  nás Harry odfotil.“ „No pamätám bolo to včera.“ „Tak mi volali chalani, no ááá...“ „No povedz nič hrozného to nie je. Vedeli to už a vyspovedali ťa.“ „Ako si to vedela?“ „Ja viem všetko.“ Tak krásne sa usmiala. „Začínam mať pocit že si jasnovidka. Aj by som sa ťa bál keby že nie si taký krpec.“ „Ešte raz Horan a zle skončíš.“ „Môj sexi krpec“ Tak a teraz rýchlo pusu lebo sa nahnevá. No namiesto jej pier som zacítil zem. „Podlaha sa ti páči viac ako ja? Css.“ Rýchlo som sa postavil a skočil ku nej do postele. No už zdrhala von z izby. „Keď ťa chytím tak ťa zjem.“ „Nechytíš a už duplom nezješ!“ Bože na to že ma malé, krátke nohy je rýchla.
Kde je? „Styles videl si ju?“ „Neviem teraz utekala tam a potom tam.“ Ukazoval rôznymi smermi. Vyšiel som na záhradu ani tam nebola. Kde je? Vzdal som to a šiel hore do izby. A tam som ju zbadal ležať na posteli. „Vieš o tom že ti to trvalo?“ „Teraz už hej. Ako si sa sem dostala?“ „Byť menšou má aj výhody“ „Napríklad že si neodolateľná.“ „Veľmi ďakujem ale teraz si pohni.“ „Čo?“ „Mama išla do roboty a nakázala mi ísť do obchodu. A ty ideš so mnou.“ „No tak keď ideme do obchodu som rýchli.“ „Tak ja idem dole sa pozrieť čo mám kúpiť.“ Hmm nákupy a ide sa nakupovať.


Steph

Ach som rada že mama išla do roboty aj s otcom ale teraz musím ísť ja nakupovať. Zišla som do obyvačky kde spal Harry. Zase tu spal? Čo nešiel ten chumaj do Martinovej izby? „Styles?“ „Nooo“ „Ideš do obchodu?“ „Nie, za chvíľu pôjdem domov.“ „Fajn tak pohni lebo mi už ideme.“ „Tak mi daj kľúč.“ „Nedám lebo sa domov nedostanem.“ „Oukej.“ Pomaly sa zdvihol a polootvorenými očami hľadal kúpeľňu. V kuchyni som si pozrela čo nemáme. Hádam si to zapamätám. Zobrala som peniaze z dózy na nákupy a upratovala po Stylesovi obyvačku. Dobre tu nasmradil. Prďoš jeden. Horan už sedel na  gauči a kukal ako upratujem, čakali sme už len na Harryho. Keď sa konečne vážený pán prďoš dostavil, zobral si veci a išli sme, zamkla som dvere a už sme boli na ceste do obchodu. 


Niall

„Niall! Pusť to.“ „Ale prečo?“ „Lebo kebyže máme kúpiť všetko čo chceme tak môžeme rovno ten obchod kúpiť.“ „Ale nooo.“ „Jedine oreo a zmrzlinu nič iné, lebo ma mama zabije.“ „Dva balíčky orea.“ „Nie“ „Zlato?“ „Áno?“ „Si roztomilá keď sa hneváš.“ „Vážne?“ „Ano si.“ „Aj tak ma nepresvedčíš s tým oreo.“ „Nemusím“


Steph
„To bude všetko?“ Bože čo tak na mňa zazerá tá predavačka? „Án...


  Keď šli do obchodu :) 

Inak táto časť tu dneska nemala byť ale jedno dievča tu je nedočkavé :D Veď ona vie kto to je :D : D
A to ju ešte musím prezváňať aby šla čítať ... tomuto sa povie pod papučou :DDD
Tak ja pomaly idem hajať :) Klamem pôjdem až okolo jednej druhej :DDDDD
Ráno by tu mala byť ďalšia časť, ale nie som si istá či ju stihnem pridať lebo idem domov. :)
Konečne z tejto nemocnice absolútne ma tu nebaví byť od 29. Októbra .. -.-
Dneska ma 12 ročný brat tak potešil :33 Dal mi zahrať pesničku do Európy 2 :)
Ale tá zmrdka nedala pesničku čo chcel aby ju zahrali -.- dali tam 2Pac ... 
Ale aj tak som sa potešila ako malá :333
Tak už choď spať :DDD
Steph :*
     

Nič k príbehu ale čekujte Danielle je bloooond :D :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára