24. novembra 2012

TBH - Part 03 - Rozhovor


Bolo presne 28. júna. O 15:00 som sa mala dostaviť do redakcie a urobiť rozhovor s nejakým faganom. Teda chalanmi. Nenávidím robenie rozhovorov. Musím sa usmievať a tváriť že som nenormálne vedľa že mám tu česť sa stretnúť s touto "osobnosťou"
Malého Matta som dala susede spolu s peniazmi za to že mi ho postráži. Bola to milá staršia pani.

Rýchlo  som sa vrátila domov a obliekla si ružovú sukňu s vyšším pásom a kvetinkové tričko. Obula som si biele topánky na opätku, do malej žltej kabelky som si dala peňaženku a mobil.
Vstúpila som do malej budovy našej redakcii. Zastavila som sa za šéfom, ktorý mi podal zoznam otázok na ktoré sa ho mám pýtať.
"A, Caroline, už je tu. Choď do malej spoločenskej." dodal šéf keď som odchádzala. Všetky "osobnosti" chodili zásadne neskôr a tento príde ešte na čas? No to som dopadla. S povzdychom som otvorila veľké dvere na malej spoločenskej a....
S povzdychom som otvorila veľké dvere na malej spoločenskej a...

"Niall?" zastala som. Skamenela som.
"Caroline?" prekvapene sa spýtal.
„Niall, čo tu robíš?“ spýtala som sa. Nevidela som ho dva roky.
„Chýbala si mi,“ usmeje sa, „ a okrem iného, robíš s nami rozhovor,“ zasmial sa.
Prekrútila som očami
„S...vami?“ prebehla som pohľadom z Nialla na zvyšných štyroch.
Myslím, že ten čiernovlasý sa volal Zayn a ten s kučeravými vlasmi bol Harry. Tých zvyšných hnedovlasých som nevedela mená.
„Vy ste tá skupina s ktorou mám robiť rozhovor?“ prekvapene som pozrela na Nialla.
Prikývli. Všetci.
„A ja som si myslela že ste skončili ako garážová skupina ale keďže tu mám v poznámkach, že ste najznámejší boyband v súčastnosti, tak som si asi myslela zle, čo?“ zasmiala som sa. Som blbá.

"Tak, ja som Caroline a mám urobiť s vami rozhovor, mohli by ste sa mi prosím, predstaviť?"
"To vážne nás nepoznáš?" spýtal sa pochybovačne ten kučeravý, Harry.
"Ehm...prepáčte, počúvam Pink, Rihannu a niekedy Katy Perry. Nemám na to čas," pokrčila som plecami a nazrela do papierov od šéfa.
"Takže, vy ste One Direction? Jeden smer? Kto vymyslel ten názov? E...Počkaj, mám to tu," pozrela som do papierov, "mám tu napísané že Harry Styles. To je ten kučeravý nie?" spýtavo som pozrela na Nialla a on sa na mňa usmial a prikývol.
"Fajn, takže Harry," pozrela som na Harryho, "a Niall," usmiala som sa na Nialla, "vy ostatný by ste sa mi mohli predstaviť," poprosila som ich.
"Tak, ja som Zayn," povedal ten čiernovlasý, "ja Liam," povedal jeden z tých hnedovlasých " a ja Louis," povedal druhý hnedovlasý, ktorý vyzeral že je z nich najstarší.
"Tak, začnem s otázkami, a potom sa presunieme do malého foto ateliéru kde môj kolega Mike nafotí nejaké vaše fotky, dobre?"
Všetci súhlasne prikývli a ja som si zobrala k sebe papiere a zapla nahrávanie na tom prístroje čo meno neviem a to s ním pracujem už dlho ( :D ).
"Tak, chystáte nový album, aké sú vaše pocity z už druhého albumu, po tom aký mal úspech Up All Night?" spýtala som sa.
"Sme veľmi....šťasný," slova sa ujal Liam, "je to už náš druhý album a každý čaká že to bude ešte lepšie než náš prvý album, tak sme aj samozrejme nervózny. Nikto nečakal že sa náš album tak ujme a my sa staneme slávny," dodal.
Usmiala som sa, výnimočne to s nimi nebolo nasilu. Neprišli mi namyslení, nie sú ako ostatné hviezdy.
"Od X-Factora, od momentu čo ste sa dali v," pozrela som do papierov, "v Bootcame dokopy, už budú v tento júl dva roky. Ako ste sa za tieto dva roky zmenili?" položila som ďaľšiu otázku.
"Tak, určite sme náš vzťah najlepších priateľov prehĺbili. Sme...ako to povedať...zo životom spokojný. Mám 4 najlepších kamarátov, prácu ktorú milujem, milióny fanúšičiek bez ktorých by sme neboli tam kde sme. Proste, neľutujem, a určite ani chalani neľutujú že sa prihlásili do X-Factoru," povedal pre zmenu Harry.
Pýtala som sa ich ďalšie otázky, ohľadom ich kariéry, spievania, ich koncertného filmu, Eda Sheerana.. Poslednú otázku som položila každému z nich:
"Otázka, otrepaná, viem. Ale, zaujíma nás to a mám to aj v papieroch tak. Ako ste na tom s vašimi priateľkami? Máte nejakú?"
"Ja chodím s tanečníčkou, Danielle, a sme spolu šťastný ako to vedia naši fanúšikovia" - Liam.
"Ja som nedávno začal chodiť so zpeváčkou zo skupiny Little Mix - Perrie Edwards," - Zayn.
"Ja chodím s Eleanor," pousmial sa Louis, vedela som že je to silený úsmev. Taký vždy rozoznám. Nerýpala som do toho. Za prvé sa nepoznáme, za druhé je to jeho/ich vec.
"Ja nechodím s nikým," - Harry.
"Tiež s nikým," usmial sa na mňa Niall.
"Tak, ďakujem za rozhovor, rovno po chodbe a posledné dvere v pravo je fotoatelier. Tam vás už čaká Mike. Rada som vás spoznala." S každým som si na rozlúčku potriasla s rukou aj s Niallom. Ďalej som to nedokázala predstierať. Otvoril staré rany. Spomienky. Zážitky.
Vyprovadila som ich z malej spoločenskej a zavrela sa v nej. Potrebujem byť sama. Aspoň na chvíľu. 


 Dlchšia kapitola :)) tak dúfam že sa páči a napíšte nejaký ten koment! :) 
*Meg 

6 komentárov:

  1. aaa..to je náádhernéé...:))..Meg prosííím pridaj pokračovanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to..ach bošéé...dievča..privádzaš ma do rozpakov..je to úžasné <3 ty píšeš úžasne <3 kapitola krásna úžasná perfektná <3 fakt nemám slov..je to úžasné <3 prečo sa Loui usmial len sileným úsmevom ?? :( milujem Louanor <3 teším sa strašne veľmi na ďalšiu :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja teba do rozpakov? ja píšem užastne? to ty :D A všetko bude vysvetlené :D 3:) :D

      Odstrániť
    2. ja nepíšem úžasne...píšem hrozne..takže ..ale k tomuto som sa nechcela vyjadrovať!!! :D áno TY..poznáš niekoho iného kto píše tento príbeh?? Je to úplne super tak si to konečne priznaj!! :*

      Odstrániť
    3. nie je to super, nepíšem úžastne! :D a nepíšeš hrozne ;)

      Odstrániť