28. novembra 2012

TBH -Part 06 - One Direction


Súčasnosť:
O pol hodinu som vyšla zo svojej izby a našla som chalanov ako sa bavia s Mattom. Usmiala som sa na neho, vzala si ho na ruky.
„Prepáčte, viem že je to absolútne neslušné sa nevenovať hosťom, ale...“hľadala som výhovorku, „volala mi mama,“ trepla som absolútnu blbosť čo došlo asi aj Niallovi ale ostal ticho. Bola som mu za to veľmi, veľmi vďačná.

„Tak,“ ozval sa Niall, „ešte chodíš s Benom? Tak sa volal nie?“ 
„Hej...ale teraz je momentálne v Londýne,“ nasilu som sa usmiala a zahnala slzy. Chýbal mi. Strašne. Ale už iba dva dni a uvidím ho....Musím to vydržať.
„V Londýne? Čo robí?“ zapojil sa do debaty aj Louis. Stále bol taký bez nálady, ale to ho určite prejde. Dúfam. 
„Nejakého modela,“ usmiala som sa. Žil si svoj sen, v meste snov, bezomňa. Super depka, čo? 
„Takže modeeel,“ zasmial sa Harry.
„ Debil,“ utrúsila som na jeho stranu a pozrela na Matta ktorý mi podriemaval v náručí.
„Odnesiem ho do spálne, a budem sa vám konečne venovať naplno, dobre?“ nečakala som na odpoveď. Rovno som vyštartovala pomalým krokom aby sa Matt neprebral, uložila som ho do mojej postele a zavrela za sebou dvere.
Spokojná som sa vrátila do obyvačky a odpila si z Coca-Coly.
„Porozprávajte mi niečo o sebe,“ navrhla som chalanom.
„Tak, ja som Zayn a...“ začal Zayn. Zozačiatku som ho počúvala ale pri tretej vete v ktorej ospevoval svoje vlasy som to vzdala a tvárila sa že som prítomná. Aspoň telom. Duchom som bola niekde mimo. „O mne vieš všetko,“ ozval sa pre zmenu Niall. Duchom som sa vrátila do obývačky a pozrela na neho.
„Neviem nič o posledných dvoch rokoch,“ znelo to trochu vyčítavejšie než som chcela.
„ Prepáč no,“ pokrčil plecami, „sme absolútne vyťažený, nemal som čas ani na vlastnú rodinu, nie to na najlepšiu kamarátku,“ zvýšil hlas.
Prekvapene som na neho pozrela. Vážne je toto Niall Horan ktorého poznám už celé veky a sme, vlastne boli sme, najlepší priatelia?! Nikdy po mne nekričal...
Vystrašene som na neho pozrela.
„Odíď,“ šepla som.
„Prepáč ja...nemyslel som to tak...to sú len tie nervy...prosím, odpusť mi, nechcel som na teba tak vyskočiť,“ začal sa ospravedlnovať. Nezabudol ani na psie oči. Niekedy mám chuť mu ich vyškriabať, lebo ma vďaka ním prehovorí na všetko.
„Fajn,“ pokrčila som plecami, „odpustené.“
„Tak...čo keby mi niečo o sebe povedal napríklad ty,“ pozrela som na hnedovlasého v pruhovanom tričku, jak sa to len volal. No tak, viem to, mysli... „Louis!“ šťastne som vykríkla. Moja pamäť na mená nebude taká hrozná ako som si myslela.
„Tak, volám sa Louis čo očividne vieš,“ zaškeril sa na mňa, „som najstarší z týchto bláznov a...“
„A správaš sa z nás ako najväčšie decko,“ doplnil ho Harry.
„Presne to som chcel povedať,“ zasmial sa Louis a pokračoval v predstavovaný.
Po Louisovi prišiel na rad druhý hnedovlasý, čiže Liam. Dozvedela som sa že má rôzne prezývky ako Leeyum, alebo Daddy Directioner, keďže je z nich asi najzodpovednejší.
Na koniec išiel tretí hnedovlasí, ktorého meno som si pamätala iba preto lebo má kučery, Harry.
O ňom som sa nedozvedela nič zaujímavé, teda iba to že vymyslel názov skupiny a je najpervéznejší a najmladší z nich. 



Zajtra asi nebude...po štrajku zase do školy :( 
*Meg   

6 komentárov:

  1. zaujímavéé :D myy už smee druhýý deň v škole :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja idem len zajtra :P ale aj ja vás mám rada :P :*
    Krásna časť ale trochu krátka nezdá sa ti?? Takže pekne krásne ďalšiu ešte dnes si prosím lebo nebudem mať pristup na internet celý víkend.. Prosím :) (dog eyes :*) ešte raz úžasná časť a strašne sa teším na ďalšiu(ktora bude mimochodom ešte dnes ak by si o tom nevedela :D)

    By the way---> pridala som novú časť :) na blog :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. trochu kratšia, ale furt aspoň je...jeden deň školy a ja som s náladou v prdeli...čiže až zajtra :P

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť