18. novembra 2012

30. Kapitola The End + Epilóg

"No po pravde," začne Zayn, " to bola tá najlepšia noc akú som za posledné roky zažil!" usmeje sa a pobozká ma. Usmievam sa ako slniečko na hnoji.
"Zayn," pozriem naňho. Pozre na mňa ako keby čakal to najhoršie, čo sa nedá povedať že by nečakal, keď som sa s ním toľkokrát rozišla a toľkokrát dala dokopy.

"Som hladná," vytisla som a spoločne sme sa rozosmiali.
"Idem ti niečo pripraviť," zdvihol sa a vyšiel do kuchyne.
"Ak niečo nájdeš daj vedieť, lebo som si istá že tam nič nie je!" skríkla som za ním.
O pol hodinu prišiel naspäť.
"Ja...mala si pravdu. našiel som nejakých 5 vajec a povedal som si že praženicu urobím, trochu ti vyhorela kuchyna. Hasičov nie je treba," usmial sa.
Okamžite som vypálila na nohy a šprintovala do kuchyne.
Na stole boli raňajky. Tie som si ale v prvom momente nevšimla a pozerala som a kontrolovala či je všetko tak ako má byť. Až keď som sa ubezpečila že je všetko tak ako má byť, sadla som si za stôl a pozrela na Zayna.
"ďakujem za raňajky," pustila som sa do nich. Vážne som bola hladná.
"AJ nabuduce," usmial sa.
"Chceš aby bolo aj nejaké nabudúce?" začervenala som sa.
 "Samozrejme, už sa odomňa nepohneš ani na kilometer!" usmial sa a pobozkal ma.
"Mala by som ísť pre malú Kath. Nemôže byť u Dan donekonečna," povedala som po raňajkách a odišla sa nachystať.
 Zayn išiel so mnou. Trval na tom. Vedela som že mu to nevyhovorím.
Danielle bývala blízko preto sme išli pešo. Zayn ma nenápadne a čistou náhodou (vôbec to tak nebolo :D ) ma chytil za ruku. Opätovala som mu stisk.
Zazvonili sme u Dan, teda ja som zazvonila.
"Ahoj...te" povedala Dan keď nás zbadala.
"Kath! sú tu tvoji rodičia!" zakričala na ňu a pohľadom sa ma spýtala aká bola noc.
Žmurkla som na ňu.
"ďakujeme za postráženie," povedali sme jednhlasne.
"Aj nabudúce," zasmiala sa.
Vystískala som Kath a tá potom pribehla k Zaynovi. Usmiala som sa na nich. Zayn je dokonalý otec. Pomaly sme kráčali domov, Zayn sa usmieval ako slniečko na hnoji a ja tiež. Boli sme...šťastní. Po tom dlhom období keď som sa iba trápila, konečne sme šťastní.

 O rok: 

So Zaynom sa toho veľa zmenilo.Napr, máme svoj vlastný dom. Bývame spolu. Už pol roka. Malá Kath, ktorá už taká malá nie je, je práve u malej Marry, Beckynej a Niallovej dcéry. Každý si už našiel svoje pravdepodobné životné priateľky. Dan a Liam. Harry a Jasmine. Niall a Becka. Louis a El a ja a Zayn.
So Zaynom sme boli na romantickej prechádzke pri London Eye. Zrazu Zayn zastal, pozrel na mňa, klakol si a vytiahol prsteň.
"Vezmeš si ma?"

Epilóg

O 3 roky  
 (na Vianoce) 

So Zaynom sme sedeli pri vianočnom stromčeku a Kath si rozbalovala darčeky. Mala som voľnejšie šaty, lebo moje tehotné brucho už začínalo byť vidieť. Našťastie si Zayn nič nevšimol.
Naša svadba bola jednoduchá a krásna. Svojimi sme boli už...dva a pol roka. Nádherných dva a pol roka.
Objala som Kath,a  poslala ju ukázať darčeky Zaynovím rodičom a sestrám ktoré stáli o nejaké tri metre ďalej. Postavila som sa na  nohy a Zayna som vytiahla so sebou.
"Mám pre teba ešte jeden darček," zasmiala som sa a prešla do našej izby.
"Kath a moja rodina sú vedľa," usmial sa.
"Prečo muži vždy myslia iba na to?" spýtala som sa.
Pokrčil plecami.
"Nie to nie je ten darček," podišla som k nemu bližšie.
 Nemo na mňa pozeral.
Pomaly som si rozopla šaty a nechala ich padnúť na zem. Moje vypuklejšie bruško bolo jasne viditeľné.
"Zayn, som v štvrtom mesiaci a čakám..." nadýchla som sa, "chlapca."
"LUCY!" zvískol.
"Milujem ťa! toto je ten najlepší vianočný darček čo si mi mohla dať," pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma.

 Tak. Je tu koniec, Prepáčte že hodne neskôr než som si myslela. Ale, škola...Tak a teraz chcem poďakovať halvne Deniske, Emke, Kike, Stefi a ďaľším čo nepísali komentáre...(alebo písali a nespomenula som si na nich). A hlavnje, jedno veľké ĎAKUJEM Marry, ktorá so mnou začala písať tento príbeh aj keď som ho musela dokončiť sama, ale stáva sa. A nevadí, hlavné je že to tu je.  
Dúfam že ďaľší príbeh budete čítať viacerý a častejšie... :) Ale uvidíme! Tak ešte k tejto poviedke. Neskutočné. Nikdy som nedopísala žiadny rpíbeh dokonca tak toto...Toto je pre mňa koniec niečoho a začiatok niečoho ďaľšieho.  
Ja...pooprosím, všetkých čo to čítali, nech aspoň teraz napíšu koment s názorom na celý príbeh, nie na tento end a epilóg, na celý príbeh... 
a ešte raz, ĎAKUJEM 
*Meg  

9 komentárov:

  1. aa Megii milujem ťaa !! :D :D <3 nádhernýý príííbeh :) takže predsa moje slová ti prišli k srdcu :) aa názor na celý príbeh ?? noo neviem čo mám napísať..?? hhm..váážne neviem..neže by sa mi napeáčil..:D :D ale niee..niee..tento príbeh je vážne úžasný radosť ho čítať aj keď niektoré časti...neboli až také radostné :) ale no čo už :) nádhera :) len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ..wow :O nemám slov...je to úžasné :* na konci som zase raz plakala... :') proste úplne úžasné <3 celý príbeh...to isté..strašne by som sa opakovala kebyže mám toho napísať viac..bolo by tu asi 100 krát že krásne..potom aj úžasné..a ešte by som zabudla že úžasne píšeš/píšete... :) je mi ľúto že je koniec..ale 'NIEČO SA KONČÍ,A NIEČO SA ZAČÍNA' :) neviem..prečo ale chcela som sem dať toto :D veľmi stará pesnička :D zlepšilo mi to náladu ...strašne sa teším na ďalšiu story...
    Btw. nevadí že bola neskôr...hlavne že už je :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak vieš ako, škola, u kamarátky a tak...no dostala som sa k tomu a napísala to :)
      A hej, NIEČO SA KONČÍ, NIEČO ZAČÍNA :) Tak sa skončil aj tento príbeh ale začína sa ďaľší :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Pane bože! Ze začátku jsem se bála jak to dopadne ale je to fakt super ;) Miluju tvoje příběhy...pokračuj v psaní!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zo začiatku som aj chcela zlý koniec ale nakoniec že dobre to dopadne, kamarátky ma presvedčili :D tak som rada že sa ti to páči
      *Meg

      Odstrániť

  4. +božííííííííííííííííííííííííííí

    OdpovedaťOdstrániť