13. novembra 2012

Stratil si ma ZNOVA 19.Kapitola


Baby vážne sorry za to že som sem nepridala časť ale je toho na mňa veľa a nietorý (Marry a DenisQa) viete o čo ide... takže a Marry s tebou potrebujem hovoriť.. inač sa psychicky zrútim.. A len tak k poviedke.. NEPLAČTE! Vážne neplačte.. budete silné! :) Priznám sa plakala som, keď som písala túto časť ale čo už.. :) A NEPLAČTE! :*






Z pohľadu Harryho

Išiel som domov s chalanmi. Práve sme dokončili skúšku v štúdiu.
„Harry...“ oslovil ma Liam. Prestal som sa smiať na Niallovej poznámke a pozrel na Liama. Zdvihol zrak od telefónu. „Prečo si s tým neprestal?“ opýtal sa ma. „S čím?“ opýtal som sa. „S tými drogami Harry!“ zasyčal. Nadvihol som obočie. „Liam ja som prestal, keď som sa dal zase s Barb do kopy! A ty to vieš...“ povedal som mu. „Áno.. viem to.. ale ako to, že...“ odmlčal sa. „Ale.. ale,  ale...“ počul som dievčenský hlas.
„Kde si nechal Barb?“ opýtal sa zase mužský hlas. „Michaelle.“ Pošepkal som. „Ahoj Hazza...“ povedala a objala  ma. Odtrhol som sa. „Čo chceš?!“ zasyčal som. „Ty veľmi dobre vieš čo teda koho chcem..“ povedala a usmiala sa. „Ale mňa nedostaneš tak či tak..“ povedal som jej. Chalani stáli pri nás. „Áno? Tak to sa ešte uvidí...“ povedala pokynula hlavami na mňa  a chalanov. Zacítil som ostrú bolesť v hlave.....
Zobudil som sa až na to, ako mi niekto stíska tvár. Pozrel som sa na tú dotyčnú osobu. Jessica. „Mal som vedieť.. že ty ideš s ňou“ povedal som a ona sa len usmiala.  „Pre Marka všetko..“ povedala mi. Mark bol jej priateľ? Ako to povedať.. milenec.. proste také niečo.  „A toto sa ti asi páčiť nebudeš Harry“ povedala a ukázala hlavou ku dverám. „O čo ide!“ opýtal som sa, keď som počul krik. Bol mi povedomý...
„Je to tvoja.. em.. ako to povedať.. láska? Práve ju má v rukách Jack...“ povedala a zase ten krik. Zmrzol som. „Čo jej robíte!!“ zakričal som a cítil som ako mi slzy stekajú po líci. „Poď ukážem ti to..“ povedala a zobrala ma. Mal som zaviazané ruky. Pomalým krokom sme sa dostali do tmavej miestnosti. „Nie! Ja vám ho nedám! Nie!“ zakričala Barb. Došli sme tam. Stáli tam 5-ti chlapi ako gorili a držali Suzi, Liama, Nialla, Zayna, Louisa. Pridali sme sa k nim.
„Buď ty a ona alebo oni!“ ukázala na nás. Barb sklopila pohľad a pozrela sa na mňa. Stisla pery a po tvári sa jej skotúľali slzy. „Tak? Kto!“ zakričala znovu Michaelle.
„Barb! Nie! Nerob to!“ zakričala Suzi. Nevedel som o čom je reč. Barb pozrela na Suzi. Začala vzlykať. Pozrela sa dole na SVOJE bruško?! „Prepáč mi to Darcy...“ povedala a utrela si slzy. Obzrela sa.. pozerala na nás. Ústami mi naznačila slová MILUJEM ŤA. Otočila sa na Michaelle a Jacka. Prestala plakať. „Pustíte ich potom?“ opýtala sa. Jack prikývol. „NIE! NEROB TO!“ zakričal Liam. „Takže? Súhlasíš s tým? Aby si ich životy vymenila za ten svoj?“ opýtala sa. Prikývla. „NIE!!!“ zakričal som.............
  
Z pohľadu Barb  

Prišla som tam a z tieňa vyšli dve postavy. Nejaký chlapec a Michaelle. „Ale.. ale... ale...“ povedala Michaelle. „Kde je?!“ opýtala som sa. Bála som sa. „Kto Harry? Alebo všetci?“ opýtal sa ten chalan. „Kto všetci?“ opýtala som sa. Michaelle zavrtela hlavou. Z tieňov sa objavilo 5 postáv. Jeden chlap držal Nialla, druhý Zayna, Tretí Louisa... štvrtí Liama.. piaty... Suzi! „Pustite ich.. čo odo mňa chcete?!“ opýtala som sa. „Tvoj život..“ povedala Michaelle.. „A potom ich pustíme“ dodal ten chalan. „Mimochodom toto je Jack...“ povedala Michaelle. „Ja... ja... nemôžem..“ povedala som im. „Prečo by si nemohla?“ opýtal sa Jack. Rozopla som si bundu a tým som odhalila svoje bruško. „Fíha! Pozerám že Harry sa pozabudol...“ povedala Michaelle. Zasmiala sa. „Barb nerob to..“ povedala Suzi. „Takže dve muchy jednou ranou.. čo ti nato Jack?“ opýtala sa Michaelle. „Perfektní nápad...“ povedal a podišiel bližšie ku mne. „Urobíme kompromis.... Ty obetuješ svoj a toho svojho decka život a my pustíme Ich..“ ukázal na nich. Pokrútila som hlavou. „Nie! Ja vám ho nedám!!“ zakričala som. Vtedy niekto prišiel.  „Buď ty a to alebo oni!“ ukázali na nich .Sklopila som  pohľad a pozrela sa na Harryho . Stisla som  pery a po tvári sami  skotúľali slzy. „Tak? Kto!“ zakričala znovu Michaelle.
„Barb! Nie! Nerob to!“ zakričala Suzi. Pozrela som na Suzi. Začala som  vzlykať a pokrútila som hlavou. Pozrela som sa  dole na moje brucho „Prepáč mi to Darcy...“ povedala som a utrela som si slzy. Obzrela som sa.. pozerala som  na nich. Harry mal v očiach strach.  Ústami som mu naznačila slová MILUJEM ŤA. Otočila som sa na Michaelle a toho Jacka. Prestala som plakať. „Pustíte ich potom?“ opýtala som sa. Prikývol. „NIE! NEROB TO!“ zakričal Liam. „Takže? Súhlasíš s tým? Aby si ich životy vymenila za ten svoj?“ opýtala sa Michaelle. Prikývla som. „NIE!!!“ zakričal Harry. Pozrela som na neho. Zatvorila som oči. „Prisaháš, že ich potom pustíte?!“ opýtala som sa. Jack prikývol a Michaelle tiež. „Tak dobre..“ povedala som. „NIE!!“ zakričala Suzi a snažila sa vymotať z stisku toho chlapa. „Poď...“ povedal Jack a ukázal na stoličku.. „Nemôžeme to urobiť.. niekde inde?“ opýtala som sa. Michaelle pokrútila hlavou. „Musia to vidieť..“ povedala. Sadla som si na stoličku. „A ako sa malo volať?“ opýtal sa Jack, ako som sedela na tej stoličke a vyhŕňal mi rukávy na tričku. „Darcy...“ povedala som a usmiala som sa pri tej myšlienke. „Nie! Prosím nerobte to! Urobím čokoľvek!“ zakričal Harry. Michaelle prestala vyťahovať žiletky z kapsičky. „Michaelle podviedol ťa.. prestaň... nestojí ti za to.. a mimochodom môžeš sa mi pomstiť..“ šepkal Jack. Michaelle sa nadýchla a pozrela sa na Harryho. V očiach sa jej leskli slzy. Podišla ku mne a vytiahla žiletku. Položila ju na moje zápästie. Jack ma držal aby som sa nekývala. „Trpela som ja.. teraz budeš trpieť ty....................“  





Tak dúfam, že ste neplakali ... a potešili by komenty aké koľvek :) Liss :) I LOVE YOU :) (časť neviem kedy dám, lebo je toho na mňa veľa) 

5 komentárov:

  1. aa boože...BašQa...niee....Barb nemôže zomrieť..nee...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aa BašQa..k tej veci..kvoli ktorej máš problémy...neboj sa...vyrieši sa to..hlavne sa neukáž na sebe že ťa to trápi...neboj sa vyrieši sa to...!! ja osobne ti držím palce...

    OdpovedaťOdstrániť