10. novembra 2012

28. Kapitola

Usadili sme sa v blízkom bare a Niall objednal nápoje. Začínali sme s kolov. Ktovie koľko kôl nám to vydrží. Sedela som pritisknutá na Zaynovi tak tesne že by ste ani papier medzi nás nevopchali.
Chalani sa usmievali a bavili sa o ničom. Bavili. Hádali sa. Prekrykovali. Nazvyte to ako chcete.

 "A ako sa má vlastne Katherine? Rozprávaj nám o nej," vyzve ma Louis.
 "Jasné no. Tak keď sme prileteli na Slovensko, stále sa pýtala na otecka," usmiala som sa na Zayna, "ale potom pochopila že to nemá zmysel. Vždy pred spaním sa pozerala na tvoju fotku ktorú som mala položenú na nočnom stolíku. Každým dnom som v nej videla viac a viac teba. Viac a viac sa podobala. Začala rozprávať a prvé slovo po slove mama bolo práve oci, ktoré povedala na fotku. Vtedy som nemala ďaleko od toho aby som sa vzdala, odviedla Katherine k tebe a nikdy sa neukázala. Aj sme boli v anglicku. Rok sme tu boli, chodila som pracovať do kníhkupectva spolu s malou Kath. Potrebovali sme peniaze. Všetky  peniaze čo mi posielal Zayn mám na jednom účte a šetrím ich do buducnosti pre Katherine. Ak som aj odtiaľ niečo vzala, do dvoch mesiacoch tam bolo všetko. Teraz tam má dosť peňazí a to má iba  štyri  rokov. Vážne nechápem Zayn, prečo jej toho tak veľa posielaš keď nemusíš. A teraz už duplom nemusíš," pousmiala som sa a vrátila sa späť do minulosti, "vždy aj keď som si niekoho našla ona mi pripomenula že ty si ten koho som naozaj ľúbila a nikto ho nenahradí. Vtedy   som to brala ťažko. Chodila som ako námesačná. No musela som sa spamätať. Postavila som sa na nohy, začala pracovať, dala Katherine do škôlky, zabávala sa. Rozprávala sm jej o tebe. Každým dnom, a budem sa opakovať, ste sa viac a viac podobali," usmejem sa. Vytiahnem mobil a upenlivo v nom niečo hladám. Nájdem to. Podám mobil Zaynovi a pustím prvé video.
Je tam ako Katherine chodí. Jej prvé kroky.
Druhé video. Druhý krát povedala slovo tato.
Tretie video. Pozerá sa na fotku a vyzerá to zaujímavo. Je taká zamyslená.
 Štvrté video. Sedí na húpačke a húpe sa.
Piate video. Nerozlumitelné veci si mrmle.
Šieste video. Spieva.
Siedme video. Češe si a géluje tých pár vláskov. V pozadí môj smiech.
Zoberiem Zaynovi mobil. Tých videi videl už odosť.
Usmejem sa na chalanov ktorý zasnene na nás pozerajú.
"Vy ste dokonalí. Perfektí. Určite super rodičia. Nechápem ako ste sa vy tak dlho dokázali hádať. Ako ste toho veľa dokázali vydržať. Tvoja skoro samovražda. Opustila si ho. Zase ste sa dali dokopy. Svadba. Vtedy sme si mysleli všetci, že HALELUJA oni už su konečne spolu a vy nie. Ty hneď zdrhneš. Nečudujem sa. Mala si prečo.
Žiješ si 5rokov od nás. Žiješ kludný život. Neotravujú ťa novinári, neotravuje ta nikto. Ale ty si sa predsa vrátila keď sme ťa tu potrebovali. Keď ťa ZAYN potreboval. Vždy budete patriť do našej rodiny. Ty aj Katherine," povedal nám Liam. Usmiala som sa, Otecko.

Bavíme sa celý večer a tak to aj ráno dopadne. Zbudím sa doma medzi Zaynom a Harrym. Ako som sa takto mohla doriadiť? Zdvihnem sa na nohy a šprintujem na záchod. Vyvrátim všetko čo môj žalúdok obsahoval a umyjem si zuby. Prečešem vlasy, nanesiem make-up. Pomaly sa idem prezliecť. Hotovo. Teraz raňajky.
Bytom sa rozlahne hrozný krik. Zaynov krik.
"Ticho!!" skríknem no hneď pochopím že to bol blbý nápad. V hlave mi nehorázne treští. Pamätám si iba kým nám Liam vysvetloval že sme dokonalí pár či čo,  a potom Louis že či sa nevezmeme. To mi pripomenie o čom sa chcem baviť so Zaynom o niečom veľmi dôležitom.

Tak, krátke a divné ale...už iba 29.ta kapitola, END, a ak budete chcieť epilóg :) je to na vás... ;) 
 Rozhodujem podla komentárov...čiže, komentovať! 
*Meg   

6 komentárov:

  1. aaaa...Meg ..toto nerob.. <3 bošééé úžasné.. <3 neviem to ani slovami a písmenkami napísať.. D: :D :D píšeš úžasne.. :) keď čítam LMLWY <3 je to ako keby som bola v inom svete.. nemôžem písať ve+mo dlhý koment lebo sestrička ma vyháňa.. ale v skatťke.. <3 je to úžasné ..prosto dokonalé.. <3

    P.S.: chcem vedieť písať tak ako ty.. <3 ďakujem za spríjemnenie dňa/večera <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. píšem hrozne ale ďakujem...a ba si dovolím napísať že aj tvoj príbeh je užastný ;) oveľa lepší než moj... :)

      Odstrániť
    2. prestaň...toto je úžas...to akú zápletku si vymyslela...to s tou svadbou....je to úžasné <3

      Odstrániť
    3. tak no...tá zápletka bola divná :D ale v tom dalšom bude ešte asi divnejšia :D

      Odstrániť