23. októbra 2012

15.Kapitola Stratil si ma ZNOVA!


Z pohľadu Harryho (stále)

„Nie! Nie! Nie!“ opakoval som si a skĺzol som po skle dole na zem. Môj svet sa zastavil a moje srdce prestalo byť. Toto nie je možné... prosím povedzte mi, že to je len zlý strašne zlý sen! Nemal som to dopustiť... nemal som ju podviesť... všetko by bolo potom v poriadku. Prečo som taký magor?! Všetci hasiči a aj ostatný sa dostavili na miesto „činu“ Po asi 15 minútach  som sa postavil a odišiel som so slzami v očiach naspäť do tábora.
Zazvonil mi mobil. „No..“ povedal som úplne bez emócii. „Harry.. ako to dopadlo.. máš ju vedľa seba? Povedz že hej!“ zakričal Loui. „Loui... ona.. ona...“ začal som zase plakať. Ja viem, že chlapi neplačú ale toto je už vážne..  Nasadol som napäť do auta a hlavu položil na volant. Zrušil som. Naspäť do tábora hrala pesnička More Than This. Do očí sa mi zase nahrnuli slzy. Zaparkoval som do dvora a pribehli ku mne chalani. „Tak? Kde je!“ skríkol Liam. Pokrútil som hlavou. „Och... To nie!“ povedal Zayn. „Ja. .ja.. prišiel som neskoro... ona.... ona...“ vzlykal som. „Neboj Harry to  bude v pohode“ povedal Niall a potľapkal ma po ramene. „STRATIL SOM SVOJU JEDNINU LASKU!!!“ zakričal som a nechal som ich tam. Zbalil som si veci a chystal som sa do Londýna. Nasadol som do auta a odišiel na letisko. Auto som nechal na letisku. Kúpil som si letenku do Londýna. Nemám na nič chuť. Prečo si mi ju zobral? Prečo! Miloval som ju. Nasadol som do lietadla a zaspal som. Zobudil som sa až na hlas. Bola to letuška. Na letisko pre mňa prišiel Josh. „Čau Harry... ideme dnes do klubu?“ opýtal sa ma. Do klubu?! Ako na klub môže myslieť v takejto situácii?!  Bez záujmu som nasadol do auta a on sa na mňa dosť divne pozrel. „Nie...“ povedal som rázne.  „Harry? Máš horúčku?“ opýtal sa ma. Pokrútil som hlavou. Do očí sa mi zase nahrnuli slzy.  „Len ma odnes domov....“ povedal som. Odniesol ma domov a ja som si veci zhodil do predsiene. Vyzul som sa a vyzliekol si kabát. Odišiel som do mojej izby. Zhasol som, zatiahol som si žalúzie a utápal som sa v smútku. Sadol som si na posteľ a vytiahol som naše spoločné fotografie a zapol som si titanic. Ja viem.. som chlap ale pochopte ma! Stratil som ju! ZNOVA! Neviem ani kedy som zaspal ale viem, že keď som sa zobudil, tak ma niečo tlačilo pod bruchom. Zvieral som zarámovanú fotku v ruke. Bol som na nej ja a Barb, ako sme si dávali pusu. Bola dokonalá! A ja  som ju stratil! Titanic skončil už skoršie a ja som si na kolená dal svoj netbook. Zapol som ho a pýtalo to odo mňa heslo. Naťukal som tam meno Darcy. Áno... páči sa mi to meno. Je také roztomilé. Keď raz budem mať dcérku, bude sa volať Darcy. A po dnešku asi aj Barbara. Pohľadal som fotky. Prezeral som si fotky, keď v tom, tak vyskočilo jedno video? Zapol som ho. „Nie! Harry! Prestáň!!“ kričala Barb. „Počkaj keď ťa chytím... pomsta bude sladká!“ zakričal som ja. Už si spomínam! Nakrúcal to Louis. Barb mi vtedy ukradla gumové medvedíky. Zapozeral som sa ďalej na video. „Nie!!“ zakričala a ja som skončil na nej. Bozkávali sme sa a ja som ju hladkal po bokoch. Svoje prsty mi zaplietla do mojich kučierok. Musel som sa usmiať. Video skončilo. Ja som mal zase slzy v očiach, ako som pozeral na tie fotky. Zaspal som asi okolo 2 ráno.  Takto to prebiehalo dni. Chalani sa mi snažili dovolať, no nebral som im to.  Nevyliezal som z izby, až pokiaľ mi jedného dňa nezazvonil mobil. Neboli to chalani ale SUZI? „Áno“ povedal som do telefónu. „Harry! Potrebujem s tebou hovoriť!“ povedala. Hovorila šeptom. „Prečo hovoríš  šeptom...“ zašepkal som. „Ide o Barb..“ povedala. „ČOŽE!“ vykríkol som. „Harry nekrič! Robím to aj pre teba aj pre ňu! Prestaň kričať... v pondelok sa stretneme v Sturbacks.“ Povedala a zložila. Barb.. čo s ňou je? Musím to vedieť.. skúšal som jej volať. Nezdvíhala. Asi musím počať do pondelka. Čo budem do vtedy robiť? Však je piatok.
Ráno
Ráno som sa zobudil asi okolo 12- tej. Bola sobota. Už len dva dni Harry, už len dva dni... opakoval som si. Niekto vlietol do mojej izby. „HARRY EDWARD STYLES!!!“ zvrieskol Louis? Ako sa sem dostal. „Vieš aký som mal strach?! Čo si o sebe myslíš?!“ zakričal na mňa. „Louis... ja, ja prepáč...“ povedal som so sklopenou hlavou.  Objal ma. Usmial som sa. Do izby vtrhli ostatný.
„Harold!“ skríkol Liam. „Vieš ako si nás vyľakal?!“ skríkol Zayn. To mi je jedno... pomyslel som si. Rozprávali sme sa ešte chvíľku no potom odišli a ja som sa vybral do kuchyne. Prvý krát som sa poriadne najedol. Liam urobil lazane samozrejme Niall ich zjedol po necelých 15 minútach! Musel som sa zasmiať. No nebol som to ja! Ešte stále. Už som sa nevedel dočkať pondelka. Čo mi chce povedať? Dúfam, že to budú pozitívne správy........
Pondelok
 Máme sa stretnúť asi okolo 12- tej. Je 10 hodín. Mám dve hodiny. Čo budem robiť? Sadol som si za netbook a zapol Twiter. Samé správy od fanúšičiek. Spamovali mi nástenku! Samými hlúposťami, ktoré ma vytáčali. Napríklad. Harry už si voľný? Nestretneme sa? Alebo Počula som, že Barb spadla s lietadlom.. nechceš utešiť? Keď som si čítal, tieto správy skoro ma urvalo. Odpísal som im. Vy! Vy všetci! Neviete aké to je! A nie nechcem utešiť! Strčte si to do riti! Vôbec ale vôbec neviete aké to je, keď stratíte svoju lásku! Neviete to! Tak to nechajte tak! Bol som dosť vytočený... čo sa mi preboha starajú do života! Oni majú svoj vlastný! Tak ma nasrali.. ľahol som si na posteľ a uvažoval čo budem robiť do 12-tej.  Ubehlo to celkom rýchlo, pretože už som stepoval pred Sturbacksom a čakal na Suzi. Zavibroval mi mobil. Sms- ka. „Harry som dnuka..“ stálo tam. Prišiel som dnu a Suzi sedela pri stole v zadnej časti. Prisadol som si ku nej a ona sa na mňa usmiala. „Tak čo je s Barb...“ povedal som a Suzi sa len nadýchla.......


 Harrold :*


Takže... tu je ďalšia časť... no a bola by som rada, keby sme mi dali aspoň 3 komenty, inač nepridám ďalšiu časť :* Lissssss Vas Happinin :* :D

5 komentárov:

  1. váááv..naadhernéé...prosííím...BasQa spraav pre mna výnimkuu..mááš tuu dva komentáre..pľosíím..BašííQ...dááj pokračovaniee..??...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. DAJ dalľšiu časť pllss

    OdpovedaťOdstrániť