12. októbra 2012

9.Kapitola Stratil si ma ZNOVA!


Ma surovo pobozkal. Drsne ale vášnivo. Nechala som sa. Svoje ruky pomaly spustil na lakte a bozkávali sme sa. „Hapčí!“  kýchla som si. A zase do jeho tváre.  „Prepáč.. nechcela som...“ povedala som smutne. „To je v pohode... kde sme to skončili?“ opýtal sa ma a približoval sa ku mne. Usmiala som sa. Zakašľala som si. „Prepáč ale dnes asi nie.. som.. Hapčí! Chorá“ povedala som.
Zasmial sa a zvalil sa ku mne. „Počuj .... chcel som sa opýtať... máme s chalanmi ísť na jedno predávanie cien.. nešla by si tam so mnou?“ opýtal sa ma Harry. Usmiala som sa. „Veľmi rada“ povedala som. Kýchla som si. No super! Otvorili sa dvere. „Harry... tu máš tie lieky...“ povedal niečí hlas. „Diky... poď ďalej“ povedal Harry. Do izby vošiel Liam. Sadol si ku nám na posteľ. „Ták? Ako sa cítiš?“ opýtal sa ma. Nahodila som Pocker face. „Vážne?“ opýtala som sa ho. posadila som sa. Nohy som pomaly spustila na zem a obula som si mäkké čižmičky. „Idem dole...“ povedala som a odišla som do kuchyne. Tam už sedela Suzi a ostatný. „Tak čo? Narodeniny strávime v posteli?“ opýtal sa ma Louis. Zasmiala som sa no potom som zakašľala. „Nechajte ju.... však je chorá“ povedala Suzi a objala ma. Usmiala som sa. Dala si hlavu ku mojej a pomaly sa so mnou húpala. „Koľko sa poznáte?“ opýtal sa Zayn. Pozrela som na Suzi. „19? 18? Rokov?“ opýtala som sa. Prikývla. „Woow“ vyšlo z každého. V kuchyni sa objavil Harry. „Ja som myslel, že si moja...“ povedal sklamane. „Ale láska... neber si to tak..“ povedala som. Každý sa zasmial. Sadla som si za stôl a pozerala sa na ostatných. „Tak.. vážne svoje narodky chceš stráviť v posteli?“ opýtal sa ma Liam. Usmiala som sa. Zasmiala som sa nad myšlienkou z detstva. „Na čom sa smeješ?“ opýtal sa ma Zayn. Pozrela som na Suzi. „Suzi pamätáš si rok... 1999?“ opýtala som sa jej s nadvihnutými kútikmi. Zamyslela sa a potom na mňa pozrela. Začala sa smiať. „Už nám konečne poviete čo je také smiešne?“  ozval sa Niall. Usmiala som sa a pozrela na stôl.
„Boli sme deti.... mali sme asi takých 13...“ povedala som a zase sa mi nadvihli kútiky pri spomienke na detstvo. „A.... mala som tiež narodeniny..... no a.... ležala som v posteli s nádchou..... .... Suzi ku mne prišla s tým, že ma prišla pozrieť..“ začala som rozprávať. Pri tom som sa pozerala stále na Suzi. Usmievala sa. Ja tiež. „No... a.. potom mi mamka urobila kuraciu polievku a my sme ju rozliali... no a potom sme zobrali fén a začali sušiť moju posteľ.... to boli ale časy.... alebo keď sme mali 15... išli sme sa prvý krát poriadne opiť... no ale my sme nepili... nakoniec z toho vzniklo len také menšie pohrávanie pri ohni...“ usmiala som sa nad myšlienkou z opekačky. Suzi sa len zachechtala. „A čo keby sme si pohrali aj my?“ opýtal sa Zayn. „Máte gitaru?“ opýtala som sa ich. Niall prikývol. „Tak za 5 minút na terase....“ povedal Liam a vyšiel na terasu. Pobrala som sa do izby a začala som na seba ťahať čierne tričko a obula som si čierne conversky.  „Ideš?“ opýtal sa ma Harry. Prikývla som a chytila ho za ruku, ktorú ku mne naťahoval. Zišli sme dole na terasu a ja som zmrzla. Strašne mi to pri pomýnalo detstvo. Z oka mi kapla slza. Harry mi ju zotrel. „Si v pohode?“ opýtal sa ma. Prikývla som. „Len mi to pripomenulo detstvo“ povedala som a usmiala som sa. Sadli sme si na vankúše, ktoré boli porozťahované okolo ohňa. Keď sme už všetci  sedeli pri ohni a opekali... Niall vytiahol dve gitary. „Dobrovoľník?“ opýtal sa Niall. Suzi na mňa pozrela. Pokrútila som hlavou. „Ale no.. Barb vie hrať...“ povedala Suzi. Prepichla som ju pohľadom. Niall mi podal gitaru. „Tak čo chcete zahrať?“ opýtal sa ma Niall. „Ja neviem ako vy ale ja by som si rád vypočul niečo od Barb....“ povedal Liam. „Ale ja neviem spievať“ povedala som. „Ale netrép! Ja viem, že spievať vieš! Tak prestaň!“ povedala Suzi. „A čo také?“ opýtala som sa so smiechom. „Em.... pamätáš sa na pesničku One step at a time? Alebo Beautiful Soul?“ opýtala sa ma Suzi. Nad tým som sa zase usmiala a pozrela sa dole do zeme.
„Tak fajn...“ povedala som a začala som hrať prvé noty od Beautiful   Soul.
I don´t want another
pretty face,
I don´t want just
another to hold.

         i.            I don´t want  my love
to go to waste,
I want you and your
beautiful soul ……………….” (
http://www.youtube.com/watch?v=fQLKHXhSHno&feature=related )keď som dospievala, tak každý sa na mňa pozeral ako na zjavenie. „Čo je? Bolo to až také zlé?“ opýtala som sa ich. Harry ma objal. „Bolo to úžasne!!“ vykríkol a pobozkal ma. Zasmiala som sa. Zrazu ma nádcha už prešla. „Ale vážne! Kde si bola celý môj život?“ opýtal sa Harry. Na to som vybuchla od smiechu. „Tak chodila som na hudobnú... teoreticky na gitaru a potom som chodila do školy“ povedala som čo najvážnejšie. „Počkaj kde chodíš teraz? Už nechodíš na gitaru?“ opýtal sa ma Liam. Pokrútila som hlavou. „No... od tej záležitosti.....“ povedala som a pozrela sa na Suzi. Mala ľútosť v očiach. Ukvapla mi slza. „Od akej udalosti?“ opýtal sa ma Niall. „Niall...“ povedala potichu Suzi.. aby to nerobil. „Nie.. už to v sebe dusím dlho.... môžu to vedieť...“ povedala som a usmiala som sa na ňu.
Všetci sa na mňa zaujato pozerali. Zahľadela som sa do ohňa.
„Všetko sa to začalo, keď sme.. sa s.... mojím bratom pred asi 2 rokmi  zabávali v parku. No boli sme nerozlučná dvojka. Potvrdí to aj Suzi... a ... no.. proste....“ nevedela som to vysloviť. „Barb... to je v poriadku...“ povedala Suzi. Prikývla som a ďalej som sa zahľadela do ohňa. „No a on mal autonehodu... keď išiel s kamarátmi domov  z jednej párty... no narazili do idúceho kamióna... všetci boli na mieste mŕtvy.... aj môj brat...“ vzlykala som. Slzy mi stekali po tvári. „To.. to som nevedel... prepáč..“ povedal Harry. „To je v poriadku...“ povedala som mu. „A aký bol? No.. koľko mal rokov a tak...“ povedal Liam. Usmiala som sa.  (obrázok je v postavách ::D) „No.. mal blonďavé  vlasy a so zelenými  očami... . Stále bo taký... odhodlaný a akčný.. proste ako niekto s nabitou energiou... no a.... mal 19... boli sme dvojčatá...on mal blond vlasy a zelené oči.. ... no a.... odkedy zomrel.. rok aj niečo som nevychádzala z domu.. proste som prerušila kontakt so svetom.. to on ma naučil všetko.... to čo viem... viem všetko od neho... aj hranie na gitaru... a áno je to Paulov syn... teda bol.. poprosil ma ešte aj o to aby som nikomu neverila... teda takým podrazákom... lámačom sŕdc a sukničkárom...“ všetci sa pozreli na Harryho.  „Zmenil som sa...“ povedal. „My vieme Harry....“ povedal Louis. Usmiala som sa a ďalej pokračovala. „No a... proste.. boli sme super dvojica.. každý nás poznal ako dvojčatá Haistingsový! Všade sa o nás písalo.. teda aspoň v New Yorku. Barbara vie hrať na gitaru... jej brat Josh sa stal slávnym... čo na to hovorí Barb?“ citovala som niektoré od stavce z novín. Každý sa zasmial. Usmiala som sa. Slzy mi stále stekali po tvári. „Boli sme proste super dvojica.... čo na to povedať?“ pozrela som na Suzi.. „Máš jeho fotku?“ opýtal sa Louis. Prikývla som. „Mám ju doma na nočnom stolíku, po zrkadle, na stenách.... proste skoro všade.. všetko sme robili spolu...“ povedala som a utrela som si slzy.  „Ja ju mám v peňaženke počkaj...“ povedala Suzi a odišla do vnútra... Po chvíľke sa vrátila aj s peňaženkou v ruke a vytiahla z nej fotku, ktorú sme jej darovali s Joshom na jej 17- te narodeniny. Bola som na nej ja a ako mi Josh dáva pusu na líčko a na druhej strane napísané... Všetko naj. Podala mi ju a všetci sa zhromaždili okolo mňa. Pohladkala som fotku. „Bola fotená, v teň deň keď sa stala tá nehoda...“ povedala som. Neubránila som sa ďalším slzám. Harry ma objal. Objala som ho aj ja a vzlykala som mu do trička. „Nepláč .... to je dobré...“ povedal Harry a stisol ma vo svojom objatí.  Po viac ako pol hodinke som sa ukľudnila.  
„Tu máš... toto je od nás všetkých...“ povedala Suzi. Podala mi veľkú krabicu  s krémovou mašľov a červeným obalom . Usmiala som sa. „Nemuseli ste si robiť starosti..“ povedala som. Otvorila som krabicu a dnuka boli fotoalbumy... Otvorila som prvý. Boli to fotky z Londýna. Na prvej fotke som bola ja a Niall, keď som Niallovi dala zmrzku do tváre a on sa neubránil smiechu. Na druhej som bola ja a chalani, kde sme sa fotili v obývačke. Chalani sedeli na gauči ako sardinky a ja som im ležala na nohách. Na tretej fotke som bola ja a Louis. Louis a ja ako bojujeme s mrkvami. Musela som sa zasmiať. Na štvrtej som bola ja a Zayn. Zayn ako drží lak na vlasy ku foťáku a ja ako sa smejem. Na piatej fotke som bola ja a Liam. Bola to celkom dobrá fotka.. Liam mal červený nos a ja som sa usmievala. Na šiestej som bola ja a Harry. Sedela som na linke v kuchyni a Harry stál predo mnou... hrala som sa mu s vlasmi , čo znamenalo, že Harry nahodil nechápavý face. Z tej fotky som sa musela zasmiať. Každý sa nakláňal nado mnou. Posledná fotka bola ako sa s Paulom usmievam na foťák. Tým končil prvý album. Pozrela som na druhý a otvorila som ho. Tieto fotky boli terajšie, z chatky. Na prvej fotke bol Harry a ja ako sa šteklíme. Teda on šteklí mňa na gauči a aj sa smejem. Na druhej fotke som bola ja a Suzi. Ako sme sa smiali. Na tretej fotke boli chalani. Na štvrtej fotke som bola ja a Harry, Suzi a Niall. Ja som bola Harrymu na chrbte a Suzi na Niallovi. Usmiala som sa. Na piatej fotke boli chalani, ako sa šalia pri bazéne. Šiesta fotka bola ako si dávam s Harrym pusu. Siedme fotka bola ako sa Suzi a Niall bozkávajú a my s Harrym na nich lejeme ľadovú vodu. Musela som sa zase zasmiať. Na ôsmej fotke som bola ja ako varíme s Harrym večeru. Na deviatej fotke som bola ja a Harry celý od múky. Na desiatej som bola ja, chalani a Suzi. Touto fotkou sa končil druhý album. No a nakoniec tretí album. Otvorila som ho. Boli to fotky z detstva, minulosti, prítomnosti  ale aj fotky ja a môj brat. Na prvej som bola ja ako dieťa s Joshom, ako sme sa hrali na pieskovisku. Na druhej fotke som bola ja a moja mama. Na tretej fotke som bola ja a moja krstná a Josh. Postupne tam boli fotky z detstva. Pri fotkách pred asi 2-3 rokmi som sa zase rozplakala. Fotka, kde som bola ja a Josh. Keď mi dáva pusu na líčko, alebo keď sa naháňame, keď sa kúpeme na kúpalisku, keď mu skáčem na chrbát, keď ma ťahá pod vodu, keď na neho skáčem. Keď sme tam ja, Suzi a Josh. Suzi v prostriedku, ja na kraji a Josh. Ja a Josh sme držali foťák a špúlili sme pery. Posledná fotka bola ako som s Chalanmi a Suzi a Vedľa toho bola fotka mňa a Josha. Zaklapla som album. „Díký detská“ povedala som a objala som ich. „Koho to bol nápad?“ opýtala som sa. Všetci pozreli na Harryho. „čo je?“ opýtal sa Harry. „To všetko ty?“  opýtala som sa ho. Usmial sa. „Ja som to len navrhol a Suzi to hneď aj zverejnila“ povedal. „Ďakujem“ povedala som a objala som ho. Svoj nos si dal na moje plece. „Pre teba všetko“ povedal. Usmiala som sa a dala mu pusu na líčko. Začala hrať gitara.
Hey girl I´m waiting on ya,
I´m waiting on ya,
come on a let me
sneak  an out..
And have a celebration
A celebration….
The music up,
the windows down…..”
začal spievať Liam. Keď dospievali tak som už bola unavená ale vtedy.................    


Tak tu je ďalšia časť :D Prosím o komenty dííky :D  LISS :*

3 komentáre: