21. októbra 2012

Dare to Dream - Preklad- Harry Styles - Happy Days (02)


Keď som mal sedem, moja mama a oco sa rozviedli, a bolo to trochu čudné obdobie. Pamätám si , ako som plakal ohľadne tomu, keď mi to rodičia povedali že sa rozviedli, ale potom to bolo v poriadku. Hádam, že som nikdy nedostal to čo bolo správne, ale ja som bol iba smutný že moji rodičia už viac nebudú spolu.

Moja mama, staršia sestra Gemma a ja sme odišli z Holmes Chapel a presťahovali sme sa do Cheshire countryside. Náš nový dom bol bar a moja mama sa stala hostinskou. Bol tam chalan, ktorý sa volal Reg a býval blízko mňa, a on bol chalan z tejto oblasti, a keďže bol vo veku mojej sestry, snažili sme sa ich dať dokopy. V lete sme sa presťahovali k Regovi a ja som s ním chodieval každý deň do Great Budworth na zmrzlinovú farmu, ktorá bola asi dve míle ďaleko.  Požičali sme si dve libry od našich mám, a bicyklovali sme sa tam pre zmrzlinu. Pamätám si to úplne jasne. Je to tá istá zmrzlinová farma, kam som zobral chalanov, keď prišli za mnou ešte pred Bootcampom. A zmrzlina tam  je stále dobrá.
Čo sa týka dievčat:  keď som mal asi šesť rokov, bol som kamarát s dievčaťom  - Phoebe Fox. Jej a moja mama boli najlepšie kamarátky,  a ja som jej kúpil plyšového macíka, takého akého som mal ja. Bola to najroztomilejšie dievča aké som stretol.  Tu som mal ešte pár frajeriek, keď som bol vážne malí, a potom som do dvanástich nemal žiadnu. Potom, som išiel von s Emilie, a veľmi dlhú dobu sme náš vzťah zvažovali, keďže sme boli veľmi mladý. Stále je mojou dobrou kamarátkou. Tiež som bol s dievčaťom menom Abi. Hádam, by som o nej mohol povedať, že to bola moja prvá ozajstná frajerka.
Som slobodný od konca roku 2009 a som v pohode. Nehľadám priateľku, ale keď stretnem niekoho koho budem mať rád, bude to úžasné. Som rád keď som s niekým, a ak príde ten správny človek, potom uvidíme čo sa stane.
Keď som mal dvanásť presťahovali sme sa späť do Holmes Chapel, a tam moja mama stretla môjho otčima, Robina. Mal som ho naozaj rád a vždy som sa pýtal mami kedy príde, ale ona chcela si byť úplne istá že mne ani Gemme nevadí keď sa s ním stretáva. Mala s tým veľké starosti, takže nakoniec som mu napísal SMS-ku nech príde, pretože som si myslel že je to vážne dobrý muž. Vždy som s ním bol za dobre, a stále aj som.  
Bol som strašne šťastný keď Robin požiadal moju mamu o roku. Urobil to ako úplne prekvapenie, zatiaľ čo ostatný pozerali Coronation Street , na štedrý večer pred niekoľkými rokmi. Bol som u svojej priateľky, Abi, a pamätám si ako mi volala mama, a ako bola veľmi šťastná keď mi povedala že sa budú brať. Nie som si istý, kedy to plánujú spraviť, ale pár ľudí navrhlo aby, takže One Direction budú hrať na svadbe.
Moja mama a ja sme si vždy boli veľmi blízky. Som maminkýn chlapček. Tiež som si blízky s mojím otcom Desom, je mi veľkou podporou vo všetkom čo robím.  Taktiež si myslím, že sme si dosť podobný vo viacerých smeroch.
Moja sestra a ja sme tiež za dobre. Viem že veľa súrodencov sa háda, a aj my sme mali také momenty keď sme dospievali, ale teraz si spolu vyrazíme von a ona príde na časť turné za mnou. 

1 komentár: