26. októbra 2012

23. Kapitola

Lucy: 

Bol krásny, teplý slnečný deň. Smutný deň. Deň pohrebu. Pozerala som sa na truhlu. Truhlu, ktorá simbolizovala že život nielen začína aj končí. Nie všetko trvá navždy. Niečo sa začína, niečo končí.
"Tak, práve v tento deň sa skončil deň jedného z nás. Milovali sme ju, milujeme ju a aj ju budeme milovať. Naveky." začal pán farár.
 Chytila som pevnejšie Zayna za ruku a smutne pozrela na Liama. Prežíval veľmi ťažké chvíľe. Zomrela mu korytnačka. Jeho najoblubenejšia. Mal ju ešte od X-Factoru. ( :DD )

Po pohrebe:

Sedeli sme so Zaynom vzadu v záhrade kde sa konalo niečo ako kar. Usmievali sme sa na seba, sem tam sme sa letmo pobozkali.
Aby som všetko uviedla na správny smer, v ten deň keď som sa prebrala pochopila som čo je v mojom živote dôležité. Kto je pre mňa dôležitý. Pre koho som sa tak veľmi chcela prebrať. Koho bozk ma nakoniec prebudil.
Spolu so Zaynom som bola raz za sestrou. Doktori hovorili že sa jej zdravotný stav nezlepšil ani nezhoršil.
Zatiaľ,držíme náš vzťah so Zaynom v tajnosti. Nechceme ho nejako uverejnovať. Nemáme na to dôvod.
"Ľúbim ťa," pošepkal mi Zayn do ucha.
"Ja teba tiež," pošepkala som mu a letmo sme sa pobozkali.
Opatrne sa postavil, podal mi ruku a postavil ma.
Chytil ma pevnejšie za ruku a pomalými krokmi sme prešli ku chalanom, ktorý živo diskusovali o mrkve.
Usadili sme sa na kraj stola a prebehli obsah. Samá mrkva, dokonca aj v pohároch sme mali mrkvový džús. Naplo ma z tej mrkvy už na vracanie ale nejako som to predýchala.
"Takže, ako sa majú naše holubičky?" spýtal sa zvedavo Harry.
"Nádherne," odpovedal za mna Zayn a dal mi pusu.
Chalani začali pískať a odtiahli nás od seba. Mňa si Harry prehodil cez plece a odniesol ma na opačnú stranu stola ako sedel Zayn. Vysvetlil to so slovami 'vaše muchlovanie nám lezie na nervy'. Iba som pokrčila plecami. Určite nám závidí.
 "Tak," Louis si skontroloval hodinky, " PARTY HARD!" skríkol a v tom momente sa na záhrade objavil DJ s pultom, pustili sa svetlá a nahrnuli sa sem zo 20 ľudí.
Všetci tancovali, výnimkou som nebola ani ja so Zaynom. Teda, mi sme sa skôr bozkávali, ale v podstate sme aj tancovali.
Dj pustil aj slaďák. Zayn si ma pritiahol k sebe a  tancovali sme.

Becka: 

Neskutočne som sa potešila keď sa v nemocnici Lucy prebrala. Skákala som od radosti, obíjmala ju, radovala sa.
Dnes, keď bol deň pohrebu Liamovej najoblubenejšej korytnačky som sa akosi nemohla tváriť smutne začo na mňa Liam často škaredo pozeral. Ale keď mne to prišlo všetko smiešne. Pred týždňom som v istom kútiku duše rozmýšlala aké to bude keď sa Lucy nepreberie a budem ju oplakávať, ale dnes tu stojím s Niallom a usmievam sa na šťastnú Lucy.
Nechcem povedať že tá kóma bola dobrá, ale je vidno, že si uvedomila čo pre ňu hlavne Zayn znamená. O čo by nikdy nechcela príjsť. Akú hovadinu urobila.
Z môjho veľmi dôležitého rozmýšlania ma vytiahoľ až Niall ktorý ma ťahal na tanečný parket aj keď som sa tomu bránila.
Pustili slaďák, čiže som sa na Nialla nalepila (alebo skôr on na mňa)   a pomaly sme "tancovali" čo v mojom význame znamená prekračovali zo strany na stranu.  
Nechcela som aby sa táto noc skončila. Znamenalo to totiž iba jedno. Lucy odcestuje domov, do Norwichu. Bolo mi toho ľúto, no sľúbila mi, aj Zaynovi, že ho príde navštíviť kedy len bude môcť.
Odôvodnila to s tým, že aspoň zistí aký je silný ich vzťah. Či prežije aj tú diaľku či čo.
Pocítila som že ma tam dole niečo tlačí. Zdvihla som pohľad  na Nialla ktorý bol celý červený. Šibalsky som sa usmiala, chytila ho za ruku a ťahala ho dovnútra domu.
Otvorila som prvé dvere čo som našla, no zistila som že je to iba špajza. Pokračovala som teda ďalej, a na smiedmi pokus som našla jednu z ich spálni. Neriešila som koho to bola, len som tam vliezla, zamkla dvere a vrhla sa na Nialla.

Lucy:

So Zaynom sme si navzájom vychutnávali chvíle strávené spolu. Bolo nám úžastne. Jediný kto bol smutný bol Harry. Chudáčik. Jediný nikoho nemal. Ja som mala Zayna. Niall Becku. Louis Eleanor. Liam Danielle. Harry nikoho.
V tom ma niečo napadlo. Mala som kamarátku ktorá má byť teraz v Londýne. Volá sa Caroline. S Hazzou sú si absolútne podobný. Obidvaja úchylný. Vytiahla som mobil z kabelky a vytočila jej číslo. Zayn na mňa prekvapene pozeral no nekomentoval to.
Car zdvihla hneď po prvom zazvonení.
"Čau Caroline, si v Londýne že?" spýtala som sa s nádejou v hlase.
Dala tichšie hudbu (What Makes You Beautiful) "hej, prečo?" spýtala sa.
Trochu som zapochybovala keď som počula že počúva WMYB ale veď, možno je normálna.
"Chcela by som ťa s niekým zoznámiť," vydala som zo seba a prešla do tichšej zóny.
" S kým?" spýtala sa.
"Prídi sem, na túto adresu," nadiktovala som jej roh ulice na ktorej sa nachádzal dom 1D a dodala som "všetko sa v čas dozvieš."
Zrušila som hovor a usmiala sa na Zayna.
 "Chceš ju dohodiť Haroldovi že?" spýtal sa.
Jemne som prikývla, chitila ho za  ruku a vybrali sme sa na roh ulice.


šaty čo mala Lucy na pohrebe a následne aj na párty ;) 




Nerada to priznávam, no nemám na to toľko času čo som mávala. A kedže Marry nemá už duplom čas, táto poviedka sa blíži isto pomaly ku koncu. Možno budú ešte dve kapitoli, možno päť no pravdepodobne to ostane na tej okolo 27. kapitole ( + epilog) ale to je iba predbežné. :) 
ďalej, ďaľšiu časť idem napísať popredu kedže zajtra tu mám kamarátku a ako sa poznám ukážem sa tu až večer, tak aby aspoň kapitola bola. 
ďalej, píšem dopredu aj kapitoli k môjmu ďaľšiemu príbehu - o   1D. Len ho zase samozrejme nechcem písať sama lebo tiež by to asi nebýval moc času, čiže ak by chcel niekto písať so mnou nech sa mi ozve sem: magdalena.ondruskova@centrum.sk
Tak, to by možno už bolo všetko :D 
Vaša polomŕtva Zombie Maggie :* 
Btw. podľa toho koľko bude komentov, tak skoro bude časť (ak uvidím že ich bude viac, nová kapitola ešte možno dnes okolo nejakej pol 10) 
:* 
  

7 komentárov:

  1. boože meggie..ty mi spôsobuješ šoky :D s tým pohrebom som si myslela že zomrela lucy a nie liamova korytnačka :D ale superr :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj som najskor chcela že Lucy ale potom mi začalo jebať a takto to dopadlo :D

      Odstrániť
  2. aa som vedelaa zee ked pojdem na skypee ze ta presvedciiim :DD..ale najlepiee..že ja zapnem kameruu..na skype..aa tyy rehoott jak nevem cooo :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale to bolo preto lebo kamoška mi posielala vtipy a ten jeden bol fest dobrý :D a kebyže vieš na čo som si pri tom spomenula :D

      Odstrániť
  3. jaaaj.. a nacoo si si spomenula..?? :D a vlastne co si sa tak smiala ze ked si ma videla..?? :D

    OdpovedaťOdstrániť