20. októbra 2012

13 Kapitola Stratil si ma ZNOVA!


 Z pohľadu Harryho

„Prečo mi to robí?“ opýtal som sa Nialla a sklonil pohľad. Niall si povzdychol. „Harry... ona.. uvidíš.. všetko bude v poriadku... len.. jej daj čas...“ povedal a ja som sa na neho pozrel. Usmial sa na mňa. „Ale keď ja...“ nevedel som zo seba dostať vetu.
Do izby náhle vtrhol Loui.
„Prečo Barb ťahá niekto preč?“ opýtal sa a ukázal von. Vyvalil som oči a pozrel sa von oknom. Niekto ju držal za ústa a ťahal preč. Mal čiernu kapucňu a čierne nohavice. „Preboha!“ skríkol som a vybehol von. Stretol som toho Chrisa... alebo ako sa volá. „Keď si ty tu.. kto je tam!“ zakričal som a spolu s Niallom som vybehol na ihrisko. No nikto tu už nebol. Hľadali sme ju všade. DOSLOVA! „Harry!“ zakričal Louis a utekal smerom k tej chatke, kde sa dorezala.....


Z pohľadu Barb


To nebol Chris. Bolo to nejaké dievča. „Ale.. ale... žeby ťa Harry opustil?“ opýtala sa a ja som cúvla. Bála som sa. „Neboj sa“ povedala a chytila ma za ústa. Snažila som sa kričať ale nešlo to. Jej stisk bol pevný. Odtiahla ma niekde. Zase do tej chatky a posadila na stoličku. Obviazala mi ruky. „Čo odo mňa chceš?“ opýtala som sa jej. „Aby si dala pokoj aj Harrymu aj ostatným...“ povedala a usmiala sa na mňa. „Ja som ti už vravela, že to nejde!“ zakričala som na ňu. „Ale.. áno.. keď to nepôjde po dobrom, tak po zlom“ povedala a vytiahla z vrecka niečo. Neviem čo. „Tak? Tvoje rozhodnutie“ povedala a prehadzovala si tú vec v ruke. „Už som ti ho povedala...“ povedala som. Vrazila mi. Otočila sa mi hlava. Z úst sa mi valila krv. Na pravej strane hlavy som cítila, ako mi niečo steká dole. Krv. Z očí sa mi valili slzy. „Buď zomrieš ty alebo tvoja rodiny... kúsok po kúsku...“ povedala a usmiala sa. Prehltla som. „Ale prečo?“ opýtala som sa jej. „No vieš kto som?“ opýtala sa ma. Pokrútila som hlavou. „Kôli tebe ma Harry nechal... kôli tebe!“ zakričala na mňa a ďalšiu mi vrazila. Zvrážtila som tvár. „Nedopína? Chodil s tebou a so mnou zároveň“ povedala a usmiala sa. „MICHAELLE!“  skríkla som. „Bingo“ povedala a usmiala sa. „Tak? Ako sa rozhodneš?“ opýtala sa ma. Zvesila som pohľad. Premýšľala som. Potom som sa na ňu pozrela. Usmiala som sa. „Choď do čerta aj s tým tvojím Harrym! A už ma pusť ty pi**“ (sorry za výraz) zakričala som na ňu. „Dáš im pokoj?“ opýtala sa ma. Prikývla som.  „Neverím ti!“ zakričala a vrazila mi ešte jednu. „Prisahám...už tu dlho nebudem.. ideme na Kanárske ostrovy!“ zakričala som ne ňu. „Kedy presne..“ povedala mi. „O týždeň...“ povedala som. Zasmiala sa. „Myslíš si že som taký debil?“ opýtala sa ma. „Ja si to nemyslím ja to viem“ povedala som a usmiala som sa na ňu. „Toto si prehnala!“ povedala a vrazila mi až takú, že som zavrela oči. Zakašľala som. „A mimochodom....“ udrela mi do rebier. Sykla som bolesťou. „S Harrym sme boli šťastný...“ povedala a ja som v tom momente nevedela, kto som. „Môžeš ísť“ povedala a rozviazala mi ruky. Stratila sa. Nemala som silu. Nejako som sa doplazila von a potom som si všimla Vicky. *Barbi* skríkla. (Len tak pre info... Barbara je po maďarsky Barbi :D ) Podoprela ma a ja som zase sykla bolesťou. Boleli ma rebrá. Michaelle má ale silu.   *Preboha čo ti je? Barbi! HALO! Ozvy sa!“ kričala na mňa. *Vicky.. b- b- olia... m- m- a rebrá!“ sykla som bolesťou. *To nie!“ povedala , keď mi vyhrnula tričko. *Čo si robila?! Však komunikuj! Barbara! Nesmieš zatvoriť oči.... počkaj zavolám pomoc* povedala a vstala zo zeme. *Nie! Hlavne nevolaj...“ nestihla som dopovedať, lebo ku nám pribehol Chris. „Barb! Preboha!“ začal anglicky. No keď si všimol, že tu je Vicky, tak začal Maďarsky. *Si v poriadku? Čo ti je? Haloo! Vnímaš?“ kričal na mňa a pľaskal mi tvár. *Musíme za Jerym!* povedala Vicky. Jery bol náš zdravotník... pre takéto prípady. *Dobre* povedal Chris a zobral ma na ruky. Ďalej som videla už len to ako so mnou beží do jedálne a zaspala som......


Z pohľadu Harryho.


Nikde nikto! Do pekla! Prišli sme do jedálne s nádejou, že tam bude. Sadli sme si za stôl. Bola tam aj pani Zuza a všetci vedúci. Aj zdravotník. Niekto vletel do jedálne. *Barb! Prebuď sa! Noták!* kričal povedomý hlas. No počkať... on povedal Barb? Vstal som a pozrel som sa ku dverám. Tam stál ten Chris aj s Barb na rukách a jej sesternica pribehla ku zdravotníkovi. Niečo hovorili a potom ju Chris odniesol za zdravotníkom do televíznej miestnosti, ktorá bola hneď vedľa jedálne. Zdvihol som sa a chcel som ísť za ňou. Do jedálne vošla Michaelle? Usmiala sa na mňa a prišla bližšie. „Ahoj láska...“ povedala mi a nalepila sa na mňa. „Nie som tvoja láska.. rozišli sme sa...“ povedal som a chcel som okolo nej prejsť ale zastavila ma. „Videl si Barb? Podľa teba čo sa jej stalo?“ opýtala sa ma, keď som na ňu otočil pohľad. „To ty?!“ skríkol som. Chalani sa zhromaždili pri nás. Usmiala sa. „Neviem.. či by to prežila.. ak by som jej ešte jednu bola vrazila... takže... mi môžeš byť vďačný, že som ju nezabila“ povedala a priblížila sa ku mne. „Čo od nej chceš?!“ opýtal som sa jej. „Ona vie čo chcem! A aj ty vieš čo chcem Harry“ povedala a chcela ma pobozkať. Odtiahol som sa. „Si si vedomá, že si ju mohla zabiť?!“ pridal sa do toho Liam. „áno som...“ povedala a pozrela na neho. „Kde je?“ opýtal sa Niall. „V televíznej..“ odpovedal som a chcel som ísť okolo Michaelle. Podarilo sa. „Harry budeš ľutovať..“ povedala mi a odišla. Barb ležala na stoličkách a zdravotník jej obviazával rebra?!  Prečo? Mám toľko otázok a oni jednu odpoveď........  
       
Tak tu je ďalšia časť a pokiaľ tu nebudú aspoň 2 komentáre nedám ďalšiu :) I love you! LISS :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára