1. októbra 2012

Stratil si ma.ZNOVA 6.Kapitola


„Prosím ťa povedz mi čo sa stalo...“ povedala Suzi a ja som si sadla pod perinu. „No... všetko sa to začalo,  keď som išla za Paulom, ocom. No... no a ja neviem ako ale dala som sa s Harrym dokopy. .. vydržalo nám to asi týždeň... no a .... proste,..... jedného večera sa nevrátil  domov a potom boli toho plné noviny a a.....“ vzlykala som. „Dobre.. nepláč.... to bude dobré!“
povedala a pritiahla si ma k sebe. „Nie.. nie.. nebude! Bude to ešte horšie... zmenila som si číslo, aby ma nevedel nájsť ale,....“ stále som plakala.  „Dobre... nemusíš mi to hovoriť....“ povedala a ja som si oprela nos o jej rameno. „Chýbalo mi toto objatie...“ povedala som a usmiala som sa na ňu. „Viem, čím ťa rozveseliť... poď... pôjdeme na nákupy..“ povedala mi.  „Nie... nemám chuť..“ povedala som. Očividne ju to prekvapilo. Koho nie? Však ona vie, že ja mám slabú stránku... a to nákupy... no dneska som nemala chuť na nákupy. „Fíha.. tak to je niečo vážne, keď ty nechceš ísť na nákupy... a to mi pripomína nemáte niečo jesť?“ opýtala sa ma a chytila si bruško. Musela som sa pousmiať a urobila som jej jesť. Keď som videla, ako sa napcháva.. pripomenulo mi to Nialla. Rozosmiala som sa. „Čo ti je?“ opýtala sa ma s plnou pusou. „Ty a Niall ste ako stvorený pre seba..“ povedala som a milo sa usmiala. Úsmev mi opätovala.  Pridala som hlas na telke a sledovala programy. „One Direction.... budú mať Tour po Amerike.... tisícky funúšičok sa  ich už nevedia dočkať. Prvú zastávku majú v LA, potom New York a....“ vymenovala ďalšie mestá. „No super!“ povedala som a natiahla som si na hlavu paplón. „Barb... nemôžeš si to tak brať... mám nápad...“ povedala a vytiahla mobil. „Ahoj.... hej... hej... som u nej... nie... príďte.... ok.... cawko..“ povedala a zložila. „S kým si volala?“ opýtala som sa jej. „S Willom a s Mikom.... budú tu za 20 minút..“ povedala.. „Ty si debil! Bože však to nestihnem! Aaa! Suzi! Zabijem ťa!“ kričala som a pobehovala po dome ako postihnutá veverička.  Obliekla som si kraťasy s Americkou vlajkou a tričko do polky brucha.  Asi som sa zabudla zmieniť ale mám pirsing. Niekto zazvonil. „Suzi otvor!“ zakričala som na ňu. „Ahojte!!“ zvrieskla. „Tak? Kde je naša BARB?!“ skríkol Mike. Vynorila som sa a obaja mi stáli chrbtom. Skočila som na Willa. „Tu som!“ povedala som mu. „Ahooj!“ skríkol a objal ma. Usmiala som sa. „Prišli sme ťa vyliečiť. Suzi nám hovorila., že si dosť na dne ale tomu je koniec..... ideme von... poď...“ povedal Will, a už ma ťahal von. „Nie som oblečená...“ povedala som mu. „môžeš ísť aj takto...“ povedal mi. Zakrútila som hlavou a obula si červené Vansi. Vyšli sme von do ulíc  New Yorku. Túlali sme sa všade možne. Bol už večer a mne zazvonil mobil. Neznáme číslo. Mykla som plecami a zdvihla. „Prosím....“ povedala som. „Barb? Chvála bohu.... kde si?“ opýtal sa ma povedomý hlas. „Paul?“ opýtala som sa. „Kde si?“ opýtal sa ma Paul. „No... vonku... prečo... a ty si kde...“ povedala som a ostatný sa na mňa pozerali ako na debila. „Pred tvojím domom..... musíme sa porozprávať...“ povedal. Ja som stuhla. „Idem...“ povedala som a zložila. „Prepáčte detská ale musím ísť.. prišiel Paul a stojí mi pred domom. Tak zajtra hej?“ opýtala som sa ich a objala každého. „Dobre... ešte ti zavolám maj sa...“ povedala Suzi. Usmiala som sa a vydala som sa domov. Paul stál pred mojím domom. Našťastie sám. „Ahoj.-...“ povedala som mu. „Barb...“ povedal a objal ma. „Ideš dnu?“ opýtala som sa ho. Pokrútil hlavou. „Počuj len som sa ťa chcel opýtať.... nechceš ísť so mnou na chatu? Hneď zajtra....“ povedal mi. Usmiala som sa... „Veľmi rada... a môžem zobrať aj kamošku?“ opýtala som sa ho. Prikývol. „Dobre.. tak zajtra pre Vás pošlem auto ok?“ opýtal sa ma. Prikývla som a objala ho. Mama bola preč celý týždeň. Bola niekde na služobnej ceste či kde. Začala som baliť veci a potom som zavolala Suzi, či nechce ísť so mnou. „Veľmi rada...“ povedala mi. „Dobre tak v 8 ráno u mňa ok?“ opýtala som sa. „Dobre... ahoj“ povedala a zložila. Ešte som si pozrela nejaký film a potom som si išla ľahnúť. Ráno ma zobudil zvonček. Otvorila som a tam už stála Suzi. „Ježiš! Ja som zabudla-...“ povedala som a utekala hore do izby. Rýchlo som sa prezliekla do  sivého svetríka a riflí. Na nohy som si nazula biele conversky. Tu.. Tuuu! Zatrúbilo auto a my sme vyleteli ako streli z môjho domu.  Cesta trvala dlho. Dorazili sme pred veľkú drevenú chatu a vytiahli kufre. Vošla som dnuka s pohľadom k zemi a smiala som sa. Pozrela som pred seba. Stuhla som. Preboha! Čo tu robia?! Nasucho som prehltla. Predo mnou stál Niall. „Barb?“ zašepkal. V očiach ma pálili slzy. Mala som chuť rýchlo zmiznúť... utiecť, no nemohla som, bola som ako prikovaná k zemi. „Niall..“ povedala som potichu. Rozžiarili sa mu oči a pevne ma objal. „BARB!“ skríkol Louis. Prišiel a objal ma. „BARBBB!“ skríkol Liam a hnal sa cez obývačku. „čože?!“ skríkol Zayn a utekal z kuchyne ku mne. Hromadne sme sa objali. Plakala som a smiala som sa. „Chýbala si nám...“ povedal Niall a zakrútil so mnou. „Dosť! krúti sa mi hlava..“ povedala som so smiechom. „A čo ti tu vlastne robíš?“ opýtal sa ma Liam. „No.. Paul.. sa ma opýtal, či nechcem ísť s nim a ja som súhlasila.. ježíš ja so ťapa...“ povedala som a priskočila k Suzi. „Suzi toto je....“ začala som. „Liam, Louis, Niall a Zayn...“ povedala za mňa Suzi. Všetci na ňu pozreli ako na debila. „Faninka?“ opýtal sa Niall. Zakrútila hlavou. „Moja sestra je do vás úplne paf..“ povedala a začala sa smiať. Pridala som sa aj ja. Suzi zazvonil mobil. „Halo“ „AA! Bridgit... no.. ja?.. ja som na chate.... s Barb.... nie... za týždeň?“ spýtavo sa na mňa pozrela. Prikývla som.  Odkráčala som do kuchyne. „Mám hlad!“ zakričala som a pozrela sa do chladničky. „Maslo, šunka, saláma, a! Jogurt!“ skríkla som. Zobrala som si lyžičku a začala ho jesť. Mám nápad. Usmiala som sa. „Liam zatvor si oči!“ prikázala som mu. Poslúchol ma. „Tak... otvor ústa...“ povedala som mu. Otvoril ich a ja som mu dala do úst lyžičku s jogurtom. „LYŽIČKA!“ skríkol a vypľuvol všetko von. Začali sme sa všetci strašne smiať. „Počkaj ako ťa chytím!“ povedal a ja som utekala kade ľahšie. Trafila som do prvých dverí a zabuchla ich. Počula som sprchu. Zdvihla som obočie. Počula som ako sa zamkli dvere. „Liam! Otvor! Hneď!“ kričala som ale on sa len smial. Z kúpeľne vyšiel Harry iba v osuške. No super! Pričapla som si ruku na čelo. Au! „Barb?“ opýtal sa ma. Nasucho som prehltla. „Pozri ja.. ja.. ja ti to chcem vysvetliť...“ začal rozprávať. „Nie.. nechcem to počuť...“ povedala som a sadla som si ku dverám. Hlavu zaborila do kolien a rozmýšľala. „Pozri... ja... ja...“ „Harry! Ja to nechcem počuť!“ povedala som mu. „Ale ja chcem aby si to počula...“ povedal a začal rozprávať. „Nevedel som čo robím... Jessica... tá blondína, čo som s ňou bol v klube ona.. ona.“ „Harry.. ja...“ „Nie! Neprerušuj ma..“ povedal a sadol si ku mne. „Ona do mňa liala panáky, jeden za druhým a ja.. ja som už ani nevedel kto som... začala ma ťahať niekde von...“ povedal mi. „No a potom som sa ráno zobudil v jej posteli so strašne boľavou hlavou no a.... až neskoro som si uvedomil, že milujem jedno dievča..“ povedal. „Michaelle...“ doplnila som ho a nažila som sa postaviť. Stiahol ma naspäť. „Teba...“ povedal a ja som sa pozrela do jeho očí. Mal v nich smútok, utrpenie ale aj radosť. Usmiala som sa. „Na toto ti už neskočím..“ povedala som a postavila som sa.  Vyšla som na balkón. Pod nami je bazén. „Hm...“ povedala som a uvidela som vedľa balkóna strom. Takže buď skočím do bazéna a sa utopím, alebo... zleziem cez strom... vybrala som si strom. Harry pomaly kráčal ku mne. Rýchlo som preliezla balkónové zábradlie a chcela skočiť na strom. No chytil ma Harry. „Daj mi pokoj!“ povedala som a vytrhla som sa mu z ruky. No nedomyslela som to. Vypúlila som oči a padala dole. „Barb!“ skríkol Harry a utekal dnu. Pekne! Zavesila som sa na strom.. teda na konári.. snažila som sa udržať ale poľavili mi ruky a ja som spadla dole. „Au! Bože! Au! To bolí!“ zvíjala som sa v bolestiach. Spamätala som sa a pomalým krokom som došla ku vchodu chatky. „BARB!“ skríkol Harry a rýchlo mi pomohol sadnúť. „Si v pohode?“ opýtal sa ma Liam. „Zakrútila som hlavou a pozrela na svoju nohu. Liam mi pomaly vyzul topánku a ja som si zakusla do pery, aby som nekričala.  „Toto nevyzerá dobre..“ povedal Liam a prezeral mi nohu. „Podajte mi obväz.“ Povedal a ja som sa len pomrvila. Zaviazal mi kotník. „Budem asi musieť skákať čo?“ pozrela som na nich a zasmiala som sa. „Všetko berieš s optimizmom...“ povedal Liam. „HEJ!“ zakričal Louis. To ma ešte viac rozosmialo. Pozerali sme film. Všimla som si, že sa Suzi a Niall trochu zblížili. Neviem kto sedel pri mne ale oprela som sa o neho a zaspala som. Zobudila som sa v posteli a cítila som nie čije oči na mne . Otvorila som oči. Bol to...............
To čo mala na sebe Barb v New Yorku

To čo si Barb zobrala na seba, keď išli na chatu.

Dúfam, že sa vám to páčilo a zanecháte mi nejaké komenty, zvládnem aj kritiku :) POZN. Odkaz Pre Marry.... pozri si postavy.. ty si si vážne nevšimla, aká postava hraje SUZI?! :D LISS :*
(A NEZABUDNITE KOMENTY! :D)

4 komentáre:

  1. ako co? ja nechapem zae si isc menila? a ja niesom tvojaa dcera je ti to jasne ......................... :) :D Marry

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D je mi to jasne MojQo :* :D :D ale však... dobre nechajme to tak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vaaav..je to vazne naadhernee...:)))

    OdpovedaťOdstrániť