20. októbra 2012

Dare to Dream - Preklad - Harry Styles - Happy Days (01)



Niekedy dostávam záblesky z čias, keď som bol ešte dieťa a myslím si, že moje prvé spomienky sú zo začiatku Disney Worldu, keď mi bolo asi päť. Všetko sa mi zdalo veľké a zábavné, miloval som to.

Prvý krát keď som bol preč od svojej rodiny, bolo vtedy keď som začal chodiť do škôlky Happy Days. A aby som povedal pravdu, boli to vážne šťastné dni. Vždy som dobre vychádzal so všetkými zamestnancami, a pani ktorej patrilo toto centrum bola naša opatrovateľka, takže som sa pravdepodobne  hral s dobrými hračkami viac ako ostatné deti. Bol som viac-menej dobre vychovaný a nedostával som sa často do problémov ani nič podobné. Preto ma viac zaujímalo hranie sa na nezbedného.
Pamätám si na svoj prvý deň v škole docela dobre. Moja mama prišla  a sedela so mnou v triede,  a potom asi v polke dňa odišla. Všetky deti si hrali spolu, ale pár ich aj plakalo. Cítil som sa v pohode ohľadom toho a mal som aj nejakých priateľov takže som si tam docela rýchlo zvykol, nevadilo mi byť tam.  Môj najlepší kamarát na základnej škole bol Jonathan, je stále mojím dobrým priateľom a vídavam ho dosť často. Prišiel ma pozrieť na turné, vždy sme boli aj budeme v kontakte.
V školských hrách som hrával už od skutočne mladého veku, raz som hral Buzz LightyearChitty Chitty Bang Bang. Viem, znie to trochu divne ale v podstate, keď sa deti skrývali pred Child Catcher v obchode s hračkami mali tam Buzza a Woodyho, takže som sa musel prezliecť za Buzza. Bolo to moje prvé predstavenie, keď to tak môžeme nazývať.
Tiež som hral v hre Barney čo bolo o myši ktorá býva v kostole. Hral som Barneyho a musel som mať oblečené sestrine šedé pančuchy a čelenku s ušami, musel som spievať pred všetkými. Myslím si, že som bol dobrá myš.
Vždy som miloval spev.  Prvá pesnička, ktorej som vedel naspamäť slová bola „Girl of My Best Friend“ od Elvisa. Môj oco ma priviedol k jeho hudbe, a keď som dostal karaoke od starého otca, moja sesternica a ja sme nahrali veľa z Elvisových pesničiek.  Prajem si, aby som ich stále mal a aby som ich mohol počúvať.
Od malička som mal rád matematiku pretože sme používali rôzne tehly a kocky, bola to celkom zábava, ale čím som bol starší, tým sa mi to zdalo ťažšie, takže som sa začal viac venovať Angličtine. Vedel som napísať dobré diela, a bol som naozaj na seba hrdý keď som dostal A (jednotka pre nechápavých :D ) za moju prvú esej.  Ale nechal som sa rozptýliť, venoval som viac času chatovaním so spolužiakmi alebo snívaním, a už nikdy som sa nemohol vrátiť do starých koľají.
Tiež som mal rád telesnú výchovu, veľa som hrával futbal. Keď som začal hrať za miestny futbalový tým, spriatelil som sa s rôznymi ľuďmi z rôznych škôl, čo znamenalo, že som mal veľa priateľov. Vždy som mal rád keď som bol medzi ľuďmi a spoznával som nových ľudí, takže som vždy mal veľkú skupinu priateľov.  Taktiež som sa snažil kamarátiť s dievčatami tak ako s chlapcami. Nebol som jeden z tých čo si myslia že dievčatá sú prevoňané a nemajú ich radi; priatelil som sa so všetkými. 
 Čas plynul a ja som začal byť trochu drzí, a keď som mal osem alebo deväť začal som skúšať hranice. Často som to skúšal na učiteľoch.  Zaujímal som sa viac o dievčatá. Jediný raz čo som sa dostal do bitky, bol som v škole, chodil som ešte na základnú školu.  Nie som ten typ čo sa bije, a keď sa niekto pokúsi začať bitku, rozosmejem sa viac ako čokoľvek iné. 

1 komentár:

  1. pekne :D viem ze uz dnes nedas preklad..ale...zajtra ho pridas..??..alebo az v pondelok.?

    OdpovedaťOdstrániť