30. apríla 2013

Bez Názvu

Idem sa zase rozkecať, a budem rada, keď si to prečítate :)
Sú to len tri dni :D čo mám svoju pauzu, a po pravde...chýba mi to! Každý deň usilovne (dobre :D nie je to každý deň, a niekedy ani nie tak usilovne :D ) pracujem na novom príbehu.
Ale, chcela som, že, dám vám tu krátku ukážku z nového príbehu. Ak by sa vám to zapáčilo (čo tak trochu pochybujem :D ) tak, ak by ste to okomentovali, nesľubovala by som časť každý deň! :D (to pri mne ani nehrozí :D) ale, tak čo ja viem, ak by sa to páčila, ja by som napr. mohla dávať kapitolu každú stredu a sobotu :D alebo štvrtok a nedeľu :D Uvidela by som, ako by mi to vychádzalo. Zatiaľ mám nejakých 6 kapitol odfláknutých, ale z toho, už prvé dve a úvod docela dobre spracovaný, že som aj ja spokojná :)

Páči sa? Zaujalo vás to? :D 
Nejaká kritika, týkajúca sa obsahu videa? (nemyslím spracovanie :D ) 

Dám vám sem aj tú kratšiu ukážku z príbehu, a ak by som videla záujem, tak nebudem váhať,  a v stredu (zajtra) by som vám dala úvod, a v sobotu 1. kapitolu :) Ale iba ak by som videla  jasný záujem! :) 


Zrazu som zbadala jazierko. Pocítila som v prstoch také to nutkanie kresliť, lenže som tu nemala ani papier a ani ceruzku. Viem že to bude trúfalé ale budem sa musieť opýtať Grega či si to tu raz nebudem môcť nakresliť, viem, že by to za to stálo.
Prechádzala som sa krajom jazierka, mala som šťastie že som nič nepila, inak by to moja rovnováha neustála a asi by som sa okúpala v tom jazierku vlastnou vinou. Ako som tam kráčala, plno zamyslená, nevšimla som si že okolo mňa beží blondiak, a možno keby si ho všimnem, stihnem odskočiť na bezpečnejší kraj, kde by mi nehrozil vpád do jazierka. Lenže som si ho nevšimla, a ako utekal, tak sa prehnal tesne okolo mňa, rozhadzoval rukami, štuchol do mňa a ja som padla rovno do jazierka.
„Si normálny?“ zhúkla som na neho. Na to že to bolo záhradné jazierko tak bolo dosť hlboké a ja som skončila celá mokrá.
„Ja...prepáč!“  očervenel ako paprika, „nechcel som! Fakt prepáč. Poď pomôžem ti von,“ ponúkol mi ruku.
„Už si pomohol dosť,“ zamrmlala som a vyliezla som celá z jazierka.
„FUJ! Som celá od tých chalúh a žabacincov...Môžem ísť domov!“ frflala som.
„Nechceš sa vrátiť na späť na party?“ prekvapene sa spýtal. Čo mu niekto vybral všetky kolieska v hlave? Vyzerala som hrozne! Bola som celá mokrá a navyše aj od žabačincov a on sa drzo spýta či sa chcem vrátiť na party?
„Tak za prvé, neviemtvojemeno,“ nadýchla som sa ale prerušil ma.
„Volám sa Niall,“ usmial sa.
Ale aj tak som ja pokračovala „Gregova party je úplne super a je to moja najlepšia party na ktorej som bola. Teda bola. Na party som zažila toľko trapasov, ale toto? Si myslíš že celá od chalúh a žabacincov, sa vrátim na party, usmejem sa a zahlásim ‚Tá voda bola studená‘ alebo niečo ako ‚Plávať viem! Preto som zase tu?‘ Ako..Mám odvahy dosť ale toto je aj na mňa veľa..Proste, ty si ešte taký drzý že ma zhodíš do jazierka, potom mi ponúkaš pomoc aby si to vyžehlil a ešte sa následne spýtaš či sa vrátim na party? Tak na to mám jednu odpoveď...“ vykričala som mu to všetko a s úsmevom som podišla k nemu bližšie....



Je to hrozné? :DD 

6 komentárov:

  1. je to super aj keď som to už číítala .. strašne ma to bavilo a bavíííííííí !! :-* *N

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty si aká potvorka :D :D že nový príbeh :D :D pekne krásne napíš, že rozpísaný príbeh, ktorý si pridávala na stránke Rock Me. A ja som čítala pravidelne časť, keď si pridala a naraz si prestala..a teraz tu píšeš že nový príbeh :D pekne krásne tu napíš všetky časti, ktoré si mala pridané na stránke Rock Me a pridaj ich tu :D :D a nie že budeš každú stredu a sobotu :D :D ty náš chceš zabiť??? tak dlho čakať??? :O
    pekne krásne pridaj všetky časti, čo si mala rozpísané na Rock Me a potom kľudne začni pridávať každú stredu a sobotu :D :D O:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na stránke už nie sú, nejakých pár týždňov :D a pár vecí som v ňom zmenila, časti sú dlhšie, takže už koniec 4. kapitoly dopisujem :D Aj to bude, pre mňa super výkon, ak to bude každú stredu a sobotu ;) :D Ty dobre vieš, aké som mala istý čas obdobie s TBH, že som ledva 4 kapitoly dala za mesiac :D
      Nepridám :P :D

      Odstrániť
    2. Megi, najlepšie by bolo, keby že by si pridávala každý pondelok, každú stredu, každý piatok a každú nedeľu :D :D a bol by pokoj :D :D :D :D
      no to hej, to viem, aké si mala obdobie, keď si ešte písala TBH :D :D
      ja som sa na stránku už dlho nebola kuknúť že či tam máš ešte tie príbehy alebo nie :D :D
      za ten čas, kým si ty písala TBH ja som si našla pár nových príbehov :D :D :D a dočítala som sa aj do konca tvojho :D :D

      Odstrániť
  3. baby ten "nový" príbeh čo ho chce Megi začať pridávať je vážne úžasný!!! oplatí sa čítať !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No jó je to supéér :D Je to bombové :D Proste megáá :D

    OdpovedaťOdstrániť