15. apríla 2013

Stratil si ma ZNOVA! 24.kapitola

Ahoj sorry za to že som nepridala časť ale bola som zaneprázdnená :) Mám sa učiť Nemčinu -_- koksoooooooo ... jebn* ma. -_- Mám toho veľaaaa... a keď hovorím veľa myslím tým vážne veľa :(( s Mary (naj kamoška, niektorý vedia o kom hovorím :3) sa ani nevidíme pomali :/ bože... -_- ako ja nenávidím školu -_- no nič....Mám tam chyby ale tak :D no nič :)  I hope u will like it :) Liss :** a aspoň 10 komentov :* :) 

Z pohľadu Liama
O 2 týždne neskôr

Barb je v nemocnici. Nemôže sa momentálne starať o malú, takže som sa rozhodol, že ja a Dan si ju  zoberieme pod svoje ochranné krídlo.Barb previezli do Londýna. Zaparkoval som pred našou vilou a vybral malú z auta. Je taká malá, taká čistá mama a otec. Dan vystúpila z auta a vybrala veci pre malú z kufra.Chytil som ju za ruku a do druhej ruky som zobral vajíčko. (to je tá vec, v ktorej sa nosí novorodeniatko :33) Odomkol som dvere a odišiel do obývačky. čakalo nás tam "milé" prekvapenie. Na sedačke bol Harry a Amy. Hneď ako uvidel vajíčko sa prestal smiať a zvážnel. Položil som Darcy na druhý gauč a dal som jej dole dečku a vybral ju. Zobral som ju na ruky a prikryl ju dekou. Harry hneď zosunul Amy zo svojich nôh na gauč a postavil sa. Chcel prejsť k Darcy a naťahoval k nej ruky. Vtedy vošla Danielle. Vypískla a pribehla k Darcy. Zobrala si ju a pozrela na Harryho. Harry nechápal. Zase natiahol ruky.
"Liam" oslovila ma. Postavil som sa pred Harryho a povedal mu :
"Harry pozri... Barb ma poprosila aby som sa o ňu postaral...a...neviem či je dobrý nápad ti ju dávať"
"Liam, je to moja dcéra mám na ňu právo" vybuchol Harry.
"Čože?" opýtala sa Amy.
"Pozri Harry Barb je momentálne v kóme... doktor vravel že to že to prežije je 40%" povedal som.
"No ja sa o to detsko starať nebudem.." povedala Amy. Harry na ňu začal revať. Začal jej nadávať.
"Možno by sme sa mali rozísť" povedal. Amy vstala a podišla k nemu. Chytila ho okolo krku a začala niečo mrmlať. Harry jej chytil ruky a odstrčil ju. Amy sa naštvala a odišla s veľkým dupotom. Už sme len počuli buchnutie dverí. Harry sa otočil naspäť na nás.
"Prosím chcem si ju podržať" Povedal a pozrel na Dan. Dan len uhla pohľadom a odišla do kuchyne. Harry si len povzdychol a sadol si na gauč.
"Liam mňa...." nestihol dopovedať lebo dnuka sa nahrnuli chalani a začali zháňať Darcy. Dan vyšla z kuchyne s Darcy na rukách. Chalani sa ku nej rozbehli, dobre že sa nezabili.
"Och ta je k zožratiu"
"One je ale malinka"
"Aká je zlatá"
"Je celá taká drobná a úžasná" povedal Niall a zobral si ju na ruky. Usmial sa. Niall si sadol ku Harrymu a Darcy vtedy otvorila očká. Mala ich krásne zelené. presne ako Harry. Niall sa pozrel na Harryho.
"Je ti taká podobná" usmial sa a pohladkal Darcy. Harrymu len ukvapla slza a postavil sa.
"Nie, je celá mamička" usmial sa a odišiel do izby.
"Em.. niečo nám ušlo?" opýtal sa Louis.
"Nieee..." povedal som a posadil sa k Niallovi. Zazvonil zvonček. Harry odišiel otvoriť. Došiel s Pizzami v ruke. Niall mi hodil Darcy a s krikom sa rozbehol k Pizze. Chápete on mi ju hodil!!! Podišiel k nemu Zayn a pozrel na neho ako na debila. Niall len s plnou pusou povedal.
"Neviem ako vy... ale moja láska je jedloooo!" a pustil sa do pizze. Do obývačky sa priplietol Harry.
"Takže si ju nemôžem podržať?" opýtal sa. Dan nebola v dosahu takže som jej ju na chvíľku podal. Harry si ju vzal do náruče a nežne, ako keby bola z porcelánu, ju kolísal. Do izby vošla Dan. Vykulila oči. Prišla ku mne. Usmiala sa na mňa. Nezvyčajné u nej. Pozrela na Harryho a následne na mňa. Usmiala sa zase.
"Ty!!! Prečo nevieš aspoň na päť minút dať pozor na Darcy!!!!" ááá.. tu je naša Danielle. Tak ju milujem keď po mne vrieska. Vytrhla Darcy Harrymu z rúk.
"Že ja som tu jediný normálny človek v tomto dome..." povedala a otočila sa chrbtom ku nám.
"Hoci.." otočila sa späť. Ako si nás poobzerala tak povedala.
"Nie, vážne som tu jediný človek. Pretože Niall žere ako sviňa, Liam je nezodpovedný, O Harrym sa ani nezmieňujem, keďže nechal svoju tehotnú priateľku samú, ktorá teraz leží v kóme, Zayn sa obzerá v televízore a Louis... moment kde je Louis?" poobzerala sa okolo seba. Uvidela ho na kresle.
"No jasné a Louis si vonia zadook! Och Jesus! Kde to žijeeem!" zanadávala si a odišla s Darcy do izby.
Pozrel som sa na Louiho. Zarazilo ma to čo som videl.
"Loui?" opýtal som sa ho. Pozrel na mňa.
"Prečo si voniaš zadok?" opýtal som sa ho.
"Neviem, je taký... voňavý" povedal a usmial sa.
"Neverím" povedal Zayn a podišiel k nemu.
"Tak si čuchni" povedal a vystrčil na neho zadok. Zayn si pričuchol
. "Ale vážne.. vonia úžasne..." povedal. Museli sme sa presvedčiť všetci. Preto sme si aj ja aj Harry pričuchli a vážne voňal ako osviežovač vzduchu Erveis.
"Prešla ma z vás chuť" povedal Niall a položil pizzu.
"Máme niečo sladké?" opýtal sa a postavil sa. Typický on. Stále sme voňali jeho zadok, keď v tom zišla dole Danielle. Vyvalila oči a zarazila sa.
"Vážne neuveriteľné" povedala a odišla do izby. Pozerali sme futbal, keď v tom počujeme detský plač.
Dan je s malou, takže ju upokojí.- pomyslel som si.
Po dvoch hodinách stále plakala. Louis sedel na sedačke s dvoma vankúšmi, priviazanými na ušiach. Zayn spal. Ten prespí všetko. Niall jedol .Harry a ja sme sa bavili o tom prečo môže plakať. Uvideli sme Dan ako ide s malou na rukách a už predpokladám že nevládze. Malá stále plakala.
"Skúšala som jej dať všetko.. hračky, jesť, pokúšala som sa ju upokojiť, alebo ju prebaliť... nič nepomáha.... pomooc" hovorila. Harry vstal a chcel si ju zobrať. Dan zaváhala. "Prosím" pošepkal Harry. Dan ju mu neochotne dala a potom si sadla ku mne.
"Zlatíčko. šššššt... už je dobre.. ocko je tu..." pošepkal jej a pritom ju hladkal a kolísal. Plač zrazu utíchol. Harry sa usmial. Dan otvorila ústa.
"Robíš si prdel?!" zvrieskla. Harry sa len slabo usmial a sadol si na sedačku. Kolísal Darcy. Sladko spinkala.
Večer 
"Mala by som jej dať jesť..." povedala Dan a ukázala fľaštičku s BEBOU.
"Môžem ja?" opýtal sa Harry. Dan zaváhala. "Neviem, Harry pozri, Barb chcela aby sme sa o ňu postarali mi a nie ty..." povedala. "Dan ale je to jeho dcéra... má na ňu právo... a.. nemyslím si že by sme mu v tom mali brániť..." povedal som pre zmenu ja.  Dan si len povzdychla a podala mu fľašku. Harry sa usmial a dal malej najesť. Keď malá dopila, tak Harry položil fľaštičku a dal Darcy tak, aby si odgrgla. Keď si už aj odgrgla, tak si ju Harry vzal naspäť do náručia, tak ako ju mal a kolísal ju ďalej.
"Má malá aj iné vecičky?" opýtal sa.
"Ešte má dečku, prikrývku, medvedíka, vajíčko a nejaké body a plienočky prečo?" opýtala sa Dan. Harry sa na nás pozrel.
"Zajtra pôjdeme na nákup.. treba kúpiť kočík, šaty, body, deky, dečky, fľašky, cumlíky, čiapočky, topánočky, postieľku a veľa iných vecí." povedal a usmial sa. Zaváhal som.
"Em.. Harry.. pozri..." posadil som sa.
"Nie som si istý na ako dlho tu Darcy zostane, pretože Barb sa kedykoľvek môže prebrať. A mám taký pocit že ona má všetko nakúpené" povedal som mu, čo som si myslel.
"To áno, ale teraz tu nie je, a ja chcem pre malú to najlepšie...." povedal a usmial sa na ňu.
"Ako myslíš...." povedal som a oprel sa o gauč, následne si privinul Dan k sebe.
"My už asi pôjdeme spinkať" povedal Harry a vstal s malou o pól dvanástej.
"Hou hou hou, Nikam, ona spí s nami" povedala Dan. Zdvihol som obočie.
"Keď je to Harryho dcéra, tak to myslím že budeTE spať na jednej posteli len ty a malá, pretože ako vravela Anne, keď bol Harry malý, tak kopal večer ako o dušu, čiže keď je to Harryho dcéra..." pozrel som sa medzi nohy. "Nerád by som o ne prišiel.. je to vzácnosť.. a myslím že to ešte využijem" povedal som Dan. Dan sa zasmiala a povedala Harrymu. "Len dneska Harry.." povedala a Harry s nadšením odišiel do izby.
Pohľad Harryho
Vošiel som s ňou do mojej izby a položil ju na posteľ. Zatiahol som žalúzie a zasvietil malú lampičku na nočnom stolíku. Vybalil som Darcy z dečky a obliekol som jej body, a nohavičky. Na mini nožičky som jej nasadil mini ponožky a na hlavu som jej nasadil čiapočku. Je taká zlatá. Prezliekol som sa do pyžama. čiže boxerky a ľahol si ku Darcy do postele. Prikryl som nás paplónom a ešte hodnú chvíľku som ju sledoval ako si spinká. Vyzerala ako jej mamička. presne ako anjelik. Urobil som veľkú chybu keď som ich nechal.


Pohladkal som ju po hlavičke a pobozkal na čelo. S dobrám pocitom  som si ju privinul k sebe a pošepkal.
"Spinkaj srdiečko..ocko je tu.................."  


Tak? :D páčilo? Môj názor je že je to strašne slabé, necitlivé, sprosté atď... -_- takže len do mňa.. kritika je kritika :D  Prepáčte ak som vás sklamala ale napínavá časť len príde :D Muhahahahhaha!!! :D áno preskakuje mi :3 Len tak pre inf... na tom obrázku nie je Darcy hej ?:D Milujem vás :3 tak zatiaľ lásočky môje :3 A min 10 komenty :3 diky  a serus zatiaľ :3 

16 komentárov:

  1. :D Tak je to celkom pekné, má to dej a myšlienku :D Ale poznáš ma ;) našla som spisovateľské nedostatky a frázy :D Ale inak pekné, má to príbeh, aj keď ja by som to pozmenila, čím myslím viac opisov, neopakovať slová a použiť iné frázy :D ináč super :D Tvoja milovaná Vickey :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bože ako ja "milujem" tie tvoje koment ku každej mojej poviedke :3 Si nooormalne že "užasna" Už vioež prečo si si vybrala Zayna :DDDDDDDDDDd no nič nechajme to tak :3
      Za 1.Ďakujem
      za 2. WATA FUCK?
      za 3. Ty poznáš mňa takže tak Vickey :D A vieš akú mám povahu a ego :3
      S láskou tvoja BašQa :***

      Odstrániť
    2. :D Ale veď som napísala že to je fajn ! :D tvoje ego by malo stúpnuť ! a ani z toho nie som nadšená, pretože už je väčšie než dovidím ! :D Takže buď vďačná za komentár, ktorý je odo mňa drahocenný ! :D milý Bubuš, budúce bude môj komentík ešte dlhší :D

      Odstrániť
  2. Je to šuper...to s Louisom to ma úplne dostalo :-D
    K-

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Geniálne <33333333333333 Milujem ten príbeh :)
    Prosím daj ďalší diel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to proste supeeeeer rychlo dalsiu cast prisiim :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krása ♥ teším sa na ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasný už se těším na další :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úžasný!! kdy bude další?? :(((

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Prosím dalšííííí

    OdpovedaťOdstrániť
  9. je úžasný! trochu nereálny, ale nereálnosť je sexy! :D by the way- nebude ďalší znova o pol roka však? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. predpokladám že chcete ďalší diel alebo? :DDDDDDDDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  11. okamžitě přidej další :P :)

    OdpovedaťOdstrániť