8. apríla 2013

TBH - Part 31

Nah! Prekvapené? Aj ja :D Za ten koniec, aby ste to nepochopili zle, je to otvorený koniec,  a nie je to jasné, tak ako to vyzerá! :D 
Čo sa týka ďalšej kapitoly, ja neviem kedy bude :/ Túto som mala už rozpísanú, preto ju dávam dnes, ale inak, ak ma v komentároch presvedčíte, skúsim ju napísať už v stredu aj ju pridať :D a prečo až v stredu? lebo zajtra budem mať čas až okolo 9tej večer a to sa mi  už skoro vôbec nechce. 
Btw. chcem aspoň 7 komentárov, inak nedám novú kapitolu :)xx :* 




Harry
Hneď ako pristalo moje lietadlo v Londýne a ja som vystúpil na letisku, zobral si kufor a prešiel do letiskovej hali, obklopil ma dav fanúšičiek.  Pišťali, pýtali si podpisi a fotku, ale nikdy som neodmietol fanúšičky ale všetko je raz prvý krát.  Zvesil som hlavu, povedal som im nech ma nechajú na pokoji a predral sa pred letiskovú halu. Už sa neviem „dočkať“ keď to zavesia na net a Paul mi daruje prednášku o tom ako sa mám správať. No teraz mi to bolo jedno. Išlo mi o seba, alebo o to čo po mne ostalo po Carolininom odchode. Mal som si objednať taxík ale radšej som sa pomaly prechádzal rôznymi ulicami smerom k nám domov.  Možno po dvoch hodinách som dorazil do našeho domu. Odomkol som si. Hneď na mňa vyletel Niall. Iba som mu odvrkol nech ma nechá na pokoji a zavrel som sa v izbe. Tá izba nebola taká ako bývala. Zmizli všetky Carolinine veci.  Prešiel som každú skriňu, každú poličku, dúfal som, že niečo po sebe zanechala. Nejaký ďalší list alebo čo. Bohužiaľ, nič som nenašiel.  Niall mi stále vyklopkával na izbu, ale ja som nemal náladu hovoriť s ním. Nie potom, čo som počul Caroline keď som s ním telefonoval.  Za pár  dní sme síce mali začať nové tour, ale aj tak som si nevybalil kufor, a rozhodol som sa že pôjdem za mamou a Gemmou. Zmeniť vzduch a všetko. Keď som odchádzal, spomenul som si na jednu fotku Caroline. Vrátil som sa a zobral ju do rúk.  Asi päť minút som sa na ňu pozeral, a dúfal, že tá fotka nejako oživí alebo čo a ukáže sa tu Caroline. No asi som mohol iba snívať. Niallovi som nič nepovedal, iba som otvoril dvere a chcel som odísť keď vošiel dnu Louis s Eleanor, a hneď za ním Zayn a Perrie, a ešte dobehli aj Liam a Danielle.  Prekvapene som na nich pozeral, prečo sa zrazu všetci vrátili? Mali  prísť tesne pred začiatkom turné, tak ako ja. 
„Kam si myslíš že ideš? Nikam nejdeš!“ rozhodol Louis a zavrel za sebou dvere.
„Ale ja to tam nevydržím, všetko mi ju pripomína!“ vyštekol som na neho, aj keď som nechcel.
„Bolo to iba dievča, Harry! Takých ešte bude!“ snažil sa ma povzbudiť Louis.
„Ale ona bola výnimočná, ja...ja ju milujem, a asi aj vždy budem,“ sadol som si na gauč. Louis sa postavil oproti mne a mal taký pohľad ako keď mama trestá zle dieťa.
„Harry, vieš že to vyznelo ako nejaké otrepané filmové klišé?“ trhalo mu kútikami úst.
„Ale čo by si robil ty keby Eleanor odišla bez vysvetlenia? Ja...neviem čo si mám myslieť. Našla si iného? Niekoho lepšieho ako ja? Niekoho kto jej môže dať to čo ja nie? Donútil ju niekto odísť?“ sypal som zo seba všetky otázky čo mi behali po rozume od  toho listu.
„Nenašla si nikoho iného, nikoho lepšieho ako ty,“ ozvalo sa. Prekvapene som sa otočil a zbadal som Nialla.
„Čo ty o tom vieš? Čo ti nebodaj Caroline povedala niečo čo mne nie?“ naštvane som odvrkol.
„Hej, a musel som jej prisahať, že ti to nepoviem! Ale spamätaj sa! Ona to tiež nemá ľahké a určite nechce aby si sa takto kvôli nej trápil! Ver tomu, že som sa snažil jej to vyhovoriť, chcel som aby ti povedala pravdu tak ako mne a Em...“ vysvetľoval mi.
„Aj Em to vie? No tak, ešte to bude vedieť aj Louis, Zayn a Liam, a mňa jediného, ktorý ju ľúbi a verí jej, vo všetkom čo robí, mňa vynechala?!“ zvrieskol som.
„Hej, kľudni sa! Viem to iba ja a Em, nikto iný sa to nedozvie.  Verím, že vy dvaja sa niekedy stretnete a vysvetlíte si to! Proste, zober to tak, že potrebuje čas, a nechce aby si na ňu čakal, máš sa pohnúť v pred,“ povzbudivo sa usmial.
„Si myslíš že je to jednoduché?“ zvesil som ramená.
„Nie, ale chceme ísť aj s chalanmi do Funky Budha, zabaviť sa a tak. Poď  s nami, opiješ sa a aspoň na chvíľu ti bude lepšie,“ navrhol mi Niall.
„Fajn, skočím do sprchy a cca o pol hodinu môžeme ísť,“ odvetil som a odšuchtal sa do izby. Zobral som si osušku, čisté veci, a išiel do sprchy. Rýchlo som sa osprchoval, osušil a obliekol sa. Chalani sa o niečom bavili v kuchyni.  Tak som ostal za stenou, tak aby ma nevideli a počúval som.
„...si myslíš, že keby sme mu to povedali, a on by išiel za ňou tak by sa niečo zmenilo?“ hovoril, tuším Liam.
„Ja neviem...ale veď toto už nie je on čo býval, veď sa ani nepotešil ani nič, keď sme mu oznámili že ideme do klubu. Iba súhlasil...“ oponoval mu Niall.
„Aj tak si myslím, že by si mu to mal povedať, Niall“  to bol stopercentne Louis.
„Súhlasím,“ ozval sa Zayn a Liam.
„Ale chalani...!!“ namietol Niall, „Porušil by som teda sľub čo som dal Caroline! Sľúbil som jej že to nikdy nepoviem Harrymu!“
„Ehm,“ odkašľal som si a vstúpil som, „Niall, povedz mi to, alebo to vôbec neriešme!“
„Harry....fajn,“ zvesil plecia Niall. 

22 komentárov:

  1. Madafaking úžasné :D Už by si mohla aj dnes napísať ďalšiu né? :D Nič sa ti nestane nebój :D Ale inak super časť už sa teším na daľšiu :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nestane ale nechce sa mi :P :D a ďakujem :D

      Odstrániť
    2. NO čo aspoň som to skúsila :D Nevišlo skúsim nabudúce :D

      Odstrániť
  2. Úžasné <3 Těším sa na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeeeeeeeeeeeee teda .. dúfam ,že sa to vyrieši !! ale je to skveléé chvalabohu po čase .. aj nová časť :DD pomaly som zabudla už aj o čom to bolo ! :DDD chvalabohu si to tu dsala :DD *N

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že zabudla o čom to bolo :D šk naposledy som dala pred dvoma dnami tuším! :)

      Odstrániť
  4. fantasticke :DD keby si mala čas tak môžeš pridať hneď ;))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úžasné :) jako vždy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Som.. Uplne uzasnuta :D aaaaaaa.. Ta kapitola je taka super :3 chudacik Garry ako ho obalamutili :D alebo ako to povedat :D super cast fakt uplnw uzasna.. Aj ten koniec.. Nenavidim konce bez konca, ale toto je jedna z vynimiek, kedy to som ochotna tolerovat.. :3 :) :D fakt uuuuplne super cast ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj, všetko zlé je na niečo dobré :D aj toto bolo :D no viac menej :D A tento príbeh asi nebude mať taký otvorený koniec, ani by mi to tam nesedelo, len proste táto kapitola tak vyšla :D

      Odstrániť
  7. úplne dokonalé nádherné :D :D :*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jaj...to je tak fantastické alebo ako to povedať... :-D Hlavne aby skoro bola dalšia kapitola :-) K-

    OdpovedaťOdstrániť