1. apríla 2013

TBH - Part 28

Tak :D žiadny prvý apríl :D normálne tu máte normálne dlhú kapitolu (no 1 004 slov má :D ) Neskutočne ste ma potešili tými komentármi! 7 komentárov k jednej kapitole :3 Kedysi som o tom iba snívala :D 
Ehm, nebudem vás otravovať mojími kecami :D choďte čítať, a komentujte! :) K tejto časti ma nenapadá žiadna pesnička tak bez pesničky :D 


Harry
So slzami v očiach som odložil list. Nemohol som uveriť že to spravila. Vedel som že som nikdy nikoho nemiloval tak ako ju. Vedel som, že ona bola skutočná. Veril som jej, veril som že ma nikdy nesklame, a hopla, stalo sa.
Postavil som sa, a začal sa baliť. Nevydržím tu dlho.
Caroline
Na letisku v Londýne, som si zavolala taxík a dala sa odviezť k nejakému lacnému hotelu. Zaplatila som si tam ubytovanie na 3 dni, a vybehla som von.  Na najbližšej stanici metra som nastúpila na metro (šokujúce :D áno viem :D) a nechala sa odviezť až do centra. Tam som vbehla do budovy kde som pracovala.
„Dobrý,“ pozdravila som recepčnú a výťahom som sa vyviezla na poschodie kde bola moja kancelária. Vybrala som jednu krabicu, ktorú tam mám od neviem kedy a začala som si všetko baliť. Rôzne papiere, môj notebook, rôzne blbosti, perá a podobne. Poslednú som tam vložila fotku. Bola som na nej ja a Harry. Odfotil to niekto z chalanov, keď sme si dali prvú pusu. Usmiala som sa, bude mi chýbať...Čo trepem, už mi chýba...
Rýchlo som fotku otočila opačne, vložila do krabice, zalepila ju a odišla za slečnou Evans, ktorá bola niečo ako moja nadriadená, s ktorou som všetko musela prediskutovať.
„Dobrý deň,“ zdvorilo som sa usmiala, potom čo mi dovolila vstúpiť dnu.
„Dobrý, slečna O’Sullivan, prečo ste prišli?“ išla rovno k veci.
„Chcem dať výpoveď,“ oznámila som.
„Smiem vedieť dôvod?“
„Osobný..“ zamrmlala som...
„Aha fajn, chodte za riaditeľom...“ odvetila slečna Evans.
Po návšteve riaditeľa a dohodnutí si dátumu výpovedi, presne o tri dni, som zobrala krabicu s mojimi vecami a odišla som. Veci som si rýchlo odniesla späť na hotelovú izbu a ešte som vybehla do mesta, kde som sa náhodou stretla s Em a Niallom.
Zastavilo sa mi srdce, čo ak im už Harry volal? Čo ak vedia že som zdrhla? Utečiem, snáď si ma nevšimli.
„Caroline! Stoj!“ skríkla Em. A sakra.
Zastala som.
„Čo chceš, Em?“ odvetila som arogantne.
„Nič, nič nechceme, len, prečo si sa vrátila? Nemala si byť s Harrym? Je tu aj Harry?“ vysypal na mňa Niall. Musela som potlačiť slzy...
„Nie, prišla som iba ja, a no...rozišli sme sa,“ teraz som už slzy nedokázala udržať.
„Čo?“ – Em.
„Prečo?“ – Niall.
„Ja, nechcem o tom hovoriť, ale chcem vás o niečo poprosiť, keď som už vás stretla,“ aspoň to trochu využijem. Viem že som hnusná, a možno bezcitná, ale potrebujem to, potrebujem aby mi pomohli, aby sa mal Harry lepšie.
„Jasné, čokoľvek,“ odvetili jednohlasne.
„Fajn, potrebujem aby ste išli so mnou do vášho domu. Musím si zbaliť všetky veci, zobrať všetky spomienky čo má Harry na mňa. Ublížila som mu, a nechcem aby mu to niekto pripomínal, alebo niečo. Proste, zbaliť moje veci, odniesť na nemenovaný hotel, a odletieť. Letím o tri dni do Dublinu...“ zamrmlala som.
„Jasné, ale môžeme vedieť prečo ste sa rozišli? Viem že o tom nechceš hovoriť, ale čím si panebože, ublížila Harrymu?“ spýtal sa prekvapený Niall. Asi to bol väčšinou Harry kto nejakej babe ublížil, tým že sa s ňou vyspal raz a už nič s ňou nechcel mať, nečakal že práve ja, ublížim Harrymu.
„Isté veci, isté veci ma položili, a nemohla som vydržať Harryho pohľad. Odišla som, bez vysvetlenia, bez žiadneho kontaktu na mňa. Proste, kapitolu Harry Styles, som NAVŽDY uzatvorila.“
„Fajn, tak poďme,“ chápavo sa usmiala Em.
„Em, choď na pred, chcem sa ešte niečo opýtať Caroline,“ usmial sa na ňu Niall.
„OK, stretneme sa u vás doma,“ usmiala sa a pobozkala ho.
Usmiala som sa, teda pokúsila som sa o to. Aspoň oni sú šťastný.
„Ok, sme samy. Vysyp čo sa stalo,“ zatiahol ma do nejakej uličky kde sme fakt boli samy Niall.
„Niall, ja...“ rozplakala som sa, „ja som proste krava“
„Nie si! Určite nie...“ usmial sa Niall, „a  možno si, a sľubujem že ti to poviem, ak mi dáš na to dôvod, ale keď mi nechceš nič povedať, tak fakt neviem ako mám posúdiť či si krava alebo nie.“
„Fajn,“ rezignovala som. Niekomu som sa musela zveriť, a komu inému ak nie najlepšiemu priateľovi?
Vyrozprávala som mu všetko. Teda k minulosti čo sa stalo pred X-Factorom som sa nevracala, ale všetko okrem toho som mu vyrozprávala.
„Fakt, Caroline, si krava,“ zhodnotil to Niall.
„Ja viem,“ vzlykala som.
„Harry by ťa pochopil, do ničoho by ťa netlačil, pomohol by ti. Dobre vieš aký je, zamiloval sa do teba. Spravil by pre teba všetko. Pomohol by ti s Mattom, boli by ste veselá rodinka...a počkať,“ zamrzol.
„Čo je?“ nechápavo som sa spýtala.
„Do kedy tu ostávaš? Ako  v Londýne?“ prekvapene sa spýtal Niall.
„Ja...tri dni,“ vyslovila som stále s plačom.
Niallovi začal zvoniť mobil. Prekvapene to zdvihol.
„Čau kámo,“ rozprával do telefónu.
„De to,“ znova odvetil a spýtavo na mňa pozrel. Nechápavo som mu pohľad opätovala. Niall prikryl mikrofón na mobile.
„Pýta sa, či viem niečo o tebe,“ vysvetlil mi.
„Prosím, nič mu nehovor. Odprisahaj mi, že mu nikdy nič o mne už nepovieš,“ povedala som pomedzi vzlyky.
„Fajn, prisahám“ zamrmlal a znovu sa venoval rozhovoru v telefóne.
Harry
Cestou na letisko som zavolal Niallovi. Dúfal som, že aspoň jemu niečo povedala, niečo čo mne nechcela povedať. Hl. dôvod prečo utiekla.
„De to,“ odvetil.
„Vieš niečo o Caroline?“ spýtal som sa.
„Počkaj chvíľu, práve som v metre, blbne tu signál,“ vyhovoril sa. Klamal, signál tam bol v pohode, každé londýnske metro je čo sa týka signálu dobre pokryté.  Počul som ako sa s niekym vypráva ale nerozumel som čo mu vypráva.
„Fajn, už som vystúpil, nie, neviem nič o Caroline, prečo sa pýtaš?“
„Lebo utiekla...bez poriadneho vysvetlenia,“ vysvetloval som mu.
„Aha no, ja neviem nič o nej, mne sa vôbec neozvala.“
Tak som mu teda všetko povedal, o tom že mi nechala iba nejasný list, a že mi hlavne zlomila srdce. Ťažko sa mi to znášalo, miloval som ju.
„Horan, ty reveš?“ prekvapene som sa spýtal.
„Čo? To nie som ja,“ odvetil.
„Niall!“ niekto sykol. Ten hlas, ten hlas by som rozoznal vždy...
„Caroline? Pri tebe je Caroline?“ naštvane som skríkol.


To akože, Niall a Caroline, keď sa mu vyrozprávala :DD  

16 komentárov:

  1. Je , teda poriadne si to pototo .. takže dúfam , že to napravis .. je to súper , len tak ďalej , no nezabudni na šťastný koniec :D *N

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uvidíš :D už mám skoro polovicu 29 kapitoly napísané :D

      Odstrániť
    2. úžasné krásne dokonalé...trošku smutné ale dúfam že príde šťastný koniec :D

      Odstrániť
  2. bože môj :OO Megi, prečo ich rozdeľuješ??? :OOO prečo ich nenecháš aby boli spolu??? ..
    ale musím uznať, je to nádherné, prosím, pokračovanie !! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prečo ich rozdeľujem? :D Všetko má svoj dôvod a ja to mám konečne dobre premyslené :D
      a ďakujem :)xx
      Pokračovanie neviem kedy :D polovicu kapitoly už mám napísané tak uvidím :D možno už zajtra? O.o neviem :D uvidí sa :D

      Odstrániť
  3. Aaaa bože prečo ich furt trápiš? :D Dúfam že na konci bude happy end :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pravdepodobne Happy end :D ak ma niekto nenaštve keď budem písať end :D

      Odstrániť
  4. Supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!! som zevdava ako to skončí ked Harry si myslí že Caroline je s Niallom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vááá :D Super to jéé :D Pííš ďalej ! :D A dúfam že bude Happy End inak za tebou dojdem a si mŕtva :D Ale je to úžasné :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kto si? kto ma navštívi? :D
      A ten koniec, ešte ani sama neviem :D

      Odstrániť
    2. Nechci vedieť ale poznáš má :D Psychopátka (Myslím seba :D ) :D :D

      Odstrániť
  6. To je taaaak supeeeer ale dufam ze napravis situaciu :-) :-) tesim sa /velmi/ :-D

    OdpovedaťOdstrániť