7. apríla 2013

Sometimes is friendship more than love - 12.časť


Chcem vás upozorniť na dve veci! :D
1. Tento príbeh nebude o koňoch.
2. Príbeh sa odohráva v minulosti!! Približne o rok dozadu (2012).... takže sa potom nedivte ak uvidíte niečo, čo už sa dávno stalo, dobre? :) 
3. Nevedela som sa pohnúť z časti, tak to dlho trvalo a je to divné....


12.časť


Takže wi-fi tu nechytím. Tú nám pripoja až zajtra, spolu s dovozom práčky a ostatných vecí...To tu zase bude...Myslím si, že sa u bude zajtra promenádovať veľké množstvo ludí. Nepríde len nábytok...tento domček sa bude komplet prerábať z vonku. A aj moja izba -_-. Ledva som si to upratala... Vlastne ani nie. Stále ovládam chaos a stále ležím dole hlavu na gauč.
„Oci? Čo tu môže robiť 19- ročné dievča, ktoré sa nudí ?“ otočila som hlavu na kreslo, kde otec čítal noviny.
„Môžeš sa ísť zoznámiť von s koňmi.“ Odpovedal.
„My tu máme zvieratá?“
„Sme na ranči Riley.“ Po našej konverzácii som sa išla omrknúť celý okres. Obula som si tenisky, hodila na seba mikinu a vyrazila. Prechádzala sa som sa po prašnej ceste. Slnko pomaly zapadalo, tak nebolo moc horúco. Zastavila som sa pri ohrade. Našla som kone, ale nie naše a musím povedať, že ten bledo hnedý je naj<3. Premýšlala som aj nad inými vecami, ako pekný kôň. Napríklad: že mi chýba Emily (a to sme od seba ledva deň), za Seanom mi je smutno,  a ešte že som blbá, pretože som sa nerozlúčila s Niallom. Neviem prečo som taká skromná a zároveň výbušná, drzá, namyslená...Z môjho premýšlania ma vytrhol hlas.
„Ahoj Riley.“ Otočila som sa smerom, kde som počula hlas. Bol to David.
„Och, ahoj David.“
„Čo tu robíš tak sama?“ spýtal sa.
„Chcela som si prezrieť ranč aj celú oblasť.“ Milo som sa usmiala.
„Môžem ťa previesť, čo ty na to?“ usmial sa. Prikývla som. S Davidom sa poznám krátko, ale mám ho rada. Je jediný približne mômu veku, ktorý býva v tomto ‚zapadákove‘. Aj ked niekedy nevieš, čo od neho čakať. Počas prechádzania sme si s Davidom o sebe povedali viacej...smiali sme sa zážitkom, ktoré sme prežili. Dozvedela som sa aj to, že má sestru a vie jazdiť na koňoch.
„Ako sa volá tvoja sestra?“ spýtala som sa.
„Zoe. Je jej 19 a teraz si zariaduje byt v Londýne.“
„Prečo v Londýne?“
„Chodí tam na školu, tak aby nemusela chodiť taký kus skoro každý deň.“
„Ehm...premením tému hej?“ zasmiala som sa. „Vravel si, že vieš jazdiť na koňoch?“
„Myslím, že som to povedal.“ Usmial sa. Spravili sme kolečko okolo celého okolia a dostali sme sa späť k ohrade, k tým nádherným koňom.
„Tak sa predveď.“ Ukázala som na koňa.
„Nerád sa predvádzam dobre?“
„Strachopút!“ začala som kričať a smiať sa zároveň.
„Si hrozná! Vieš o tom?“ vyplazila som mu jazyk a prikývla hlavou.
„Budeš dalej strachopútom?“ David sa rozbehol smerom k našim domom. Skôr k tomu jeho. Dom bol trocha dalej od nášho, ale vidíte sa navzájom :D ... Vlatne v okolí je približne 10 domov ... potom máte obchody, kvetinárstvo, a maličkú kaviareň. David sa vrátil asi za päť minút. Držal sedlo a uzdu. Hodil to predo mňa na zem a preliezol plot.
„Podáš mi prosím ťa to sedlo a uzdu ?“ poprosil. Zdvihla som zo zeme sedlo a hodila cez plot (bolo to ťažké no :D), uzdu som mu podala normálne.  Sledovala som, čo ide robiť. Prišiel ku koňovi a priviedol ho k ohrade. Nasadil naň sedlo a na hlavu mu dal uzdu. Následne naskočil do sedla.
„Tak, čo chceš vidieť?“ spýtal sa hrdo. Konečne presekol to ticho...
„Chcem vedieť ako sa volá ten kôň, a ako vieš jazdiť.“
„Kôň sa volá Hors.“ Potiahol uzdu do strany. Hors sa pomaly rozbiehal. Sledovala som pozorne jazdu. Na to, že je to chalan vie dobre jazdiť. Teda nie žeby chalani jazdiť nevedeli, ale väčšinou jazdia baby...ach to je jedno..Zase som sa na dlho zamyslela a všetko som zmeškala...viem povedala som, že jazdu pozorne sledujem ale tak ..
„Už si spokojná?“ pristavil sa pri ohrade.
„Budem, ak ma naučíš jazdiť.“
„Sníva sa mi? Dievča, ktoré pôsobí nafúkano a povrchne, chce vedieť jazdiť?“
„Máš problém?“ založila som rukami.
„Nie, ale vieš vôbec vysadnúť na koňa?“
„Naučíš ma!“ vyplazila som jazyk.
„Tak si vyber koňa, na ktorom budeš jazdiť. Postrehol som, že vy máte v stajni dvoch. No postrehol.. tvoj otec mi ich ukazoval dávnejšie..“ Vlastne aj máme...otec mi o nich hovoril.
„A dalej?“
„Zblíž sa s ním, pomenuj si ho, postaraj sa o neho a skús nasadnúť.“ Vidím to tak, že obetavý moc nebude. Nakoniec sa naučím jazdiť sama....
„Fajn, tak ja to idem teda skúsiť hned...skor ako zapadne celkom slnko.. uvidíme sa zajtra ahoj.“ Pozravila som a bežala do stajne. Aspoň som si myslela, že tá cesta tam vedie...ešte som nemala prehliadku celého nášho domu. Postrehla som, že za domom sú dve stajne...Vošla som do tej prvej. Trafila som sa :D. Našla som tú, kde sú kone. Bol tam aj otec.
„Čo tu robíš Riley?“ spýtal sa ma.
„Chcela by som mať vlastného koňa...tak ma napadlo, že si vyberem.“ Moj zrak úputala biela kobyla. Zdala sa mi neobyčajná..Podišla som k nej a pohladila ju. Zaerdžala a ja som ju dalej hladila rokou.
„Asi sa jej páčiš.“ Zasmial sa otec.
„Budem ju volať Sophie.“ Vzala som ju za uzdu a premiestnila do druhého boxu, aby mala 'vlastnú izbu' :D. .. Zavrela som dvere na boxe, aby neutiekla, naliala jej vodu a ešte vystlala slamou. Potom som išla dnu...začínalo sa stmievať a moc som toho už nevidela. Navečerala som sa a zavrela sa v izbe. Prišla som presne na čas! Akurát mi zvonil mobil. Preskočila som postel, padla pri tom na zem, ale mobil som zo stola vzala.
„Počúvam Emily.“ Ozvala som sa na telefonát.
„Prečo si mi nezavolala? Slúbila si, že budeš volať!“
„Nie som tu ani deň!“
„To nevadí, ale už je večer a večer sme si slúbili, že si volať budeme.“
„Bola som ešte vonku a venovala som sa koňom..“
„To ako vážne? Ty? Čo tam bol nejaký sexy chalan a zaujímal sa o kone, tak si predstierala, že kone miluješ?“ smiala sa.
„Jeden chalan tu je. Je môj sused a zažila som s ním už trapas...a nepredstrierala som nič! Zalúbili sa mi kone, problém?“
„Skôr ten chalan.“ Spustila výbuch smiechu.
„Choď si za Seanom okay?“
„Hej! Nemožem ťa prísť pozrieť? Niekedy...“
„Dohodneme sa potom...zajtra nám sem privedú wi-fi . Takže zajtra.“
„Počkaj! Ako sa volá ten tvoj nový miláčik?“ Neodpovedala som a zrušila som hovor. Stavím sa, že teraz piští pretože som jej to zrušila bez odpovede. Nemá provokovať.


Minule som vám zabudla dať fotku Davida :DD ... tak ju dám dnes :))
Prašná cesta s ohradou 

Sophie :)

a slúbený Dave :DD 



22 komentárov:

  1. ták..za prvé :D ..vôbec to nie je divné, :D :D :D je to úžasné, :D aa za druhé..kone by si mohla spomenúť aj častejšie :D :D :D a za tretie?? :D :D ani neviem, čo ti mám napísať, ale jedno ma zaujíma..:D David ostane iba na poste suseda??? :D dúfam že ano :D :D :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Geniálne :) Prosím ďalšiuu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nie je to divné..je to krásný pribeh.Dufam že pridaš skoro ďalšiu :-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to bomba! :33 Júúúúúj kone :33 Konečne niečo čomu sa rozumiem na 100% :DDDDD Hmmmm.... ten chalan :333 AJ ja takého chcem, cítim sa osamelo :(( či skôr blbo? :DDDDDD Tešííííííííííííííííím sa na Ďalšiu :33

    OdpovedaťOdstrániť
  5. paráda :D chcem dalšiu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádhera dalšííí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pápež:Fantastickéé :DDprosím ďalšiu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dobrá je už aby bola dalšia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. rychle další! :D :3 je to dokonalý :)

    OdpovedaťOdstrániť