21. apríla 2013

TBH - Part 32 - 2/2

Tak :D Konečne som sa k tomu dostala a idem to pridať :) budúci týždeň neviem či bude kapitola, v škole toho máme hodne na pláne ale tak, možno zase cez výkend :D 
Enjoy :* 

32. Kapitola  2/2
Harry
Na chvíľu som sa odlepil od tej baby a hľadal pohľadom chalanov.  Ale jediné, čo som si všimol, ako nejaká baba intenzívne na mňa pozerá. Pohľad som jej opätoval a postupom času sa mi vyjasňoval a zbadal som Caroline.  Strhol som sa, ale ona už mizla v dave. Rýchlo som vystrelil za ňou a ignoroval tú babu čo po mne kričí. Asi čakala že si vrzne alebo čo. Ale keďže som zbadal Caroline, tak som akosi vytriezvel. Predieral som sa v dave, lenže ona sa mi niekde stratila. Tak som teda pokračoval ďalej na WC z ktorého práve vychádzal Liam.
„Hej, Liam, je možné aby tu bola Caroline alebo som až moc opitý?“ zastavil som ho.
„Harry...Caroline je už dávno preč, mal by si ísť už domov, ona tu určite už nie je,“ zamrmlal, a stále sa hral s rukami. To znamená že klame. Vždy to robí ak klame.
Z toho som si spojil že Caroline, sa mi predsa len nezdala a možno je niekde v klube.
„Ďakujem Liam,“ zasmial som sa a začal sa predierať za DJ-om.
Keď som bol pri Dj, on hneď ako zbadal kto som, a poprosil som ho aby vypol hudbu a dal mi nejaký mikrofón, tak , všetci prekvapene stíchli a venovali mi pozornosť.
„Viem, že je to divné a často sa to nestáva a sám som divný, ale vy sa tak nesprávate keď ste zamilovaný? A už duplom, keď vás milovaná osoba odmieta z neznámeho dôvodu? Viem, že tu je. A viem, že sa mi chceš vyhnúť a pevne dúfam, že si to vypočuješ. Ľúbim ťa, vždy som ťa ľúbil a vždy budem, Caroline.  Prosím, ak si tu, stretneme sa pri bare. Prosím...“ zamrmlal som ešte, podal mikrofón vyjavenému Djovi  a išiel som k baru.
Caroline
Vbehla som do weciek, a stiahla Nialla  ktorý išiel okolo so mnou. Zavreli sme sa v záchodovej kabínke a ja som to už nevydržala a rozplakala sa. Niall ma iba objal a utišoval ma.
„Čo sa stalo, Caroline?“
„Ja...Harry....nejaká štetka....olizovali si mandle,“ vzlykala som.
„Neverím že to spravil...on sa zmenil, on taký bol ale odkedy je s tebou, toto ešte nespravil,“ oponoval mi.
„Niall,“ zamrmlala som a on ma ešte pevnejšie objal a nechal ma pri ňom vyplakať.
„Viem, že je to divné a často sa to nestáva a sám som divný, ale vy sa tak nesprávate keď ste zamilovaný? A už duplom, keď vás milovaná osoba odmieta z neznámeho dôvodu? Viem, že tu je. A viem, že sa mi chceš vyhnúť a pevne dúfam, že si to vypočuješ. Ľúbim ťa, vždy som ťa ľúbil a vždy budem, Caroline.  Prosím, ak si tu, stretneme sa pri bare. Prosím...“ ozvalo sa z reproduktora. Harry. Ten hlas, to všetko. Panebože.
„Mala by si za ním ísť,“ radil mi Niall.
„Ale ja neviem,“ mrmlala som.
„ A pozri ako vyzerám,“ zavzlykala som.
„No tak, v tej svojej kabelke určite nejaké šmynky máš, uprav sa, a choď za ním,“ odporučil mi a vystrčil ma z kabínky. Prešla som k zrkadlu.  Opláchla som si tvár, znova sa namalovala a vyšla som z veciek. Poobzerala som sa okolo a zamerala pohľad na Harryho. Sedel pri bare a tá štetka sa okolo neho krúžila ale on ju odbíjal. Pousmiala som sa nad tým, a vykročila som.


Ps. Ľúbite ma, že? :D 

14 komentárov:

  1. vedela som že si skrížia cestu :D a vyplatilo sa čakať :D a teraz už len čakať, čo bude ďalej :) úžasné!! pokračovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako som hovorila, nemám na to teraz čas :D a ešte pracujem na jednodielovke :D

      Odstrániť
  2. Je to megáááá :D A nie neľúbim ťa :D Ale ak pridáš cez týždeň časť tak hej :D Ale ináč je to najsuprovejšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasné , teším sa na ďalšiu :* *N

    OdpovedaťOdstrániť
  4. samozrejme že ťa milujeme :D :D užastné :)
    :*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďalšiuuuuuuuuu :DDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super cast :3 velmi super... Napisala by som, ze oplatilo sa cakat, ale zase necakali sme az tak dlho, takze sa mi to veeelmi nehodi :D velmi podarena :3 tesim sa na daliu :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale tak, čakali ste zhruba deň takže :DD
      ďakujem :)

      Odstrániť
  7. Úžasnééééééééééééééééé :D Ďalšiuuuuuuuuuuu :DD

    OdpovedaťOdstrániť