2. februára 2013

TBH - Part 19


Caroline
Chalanom som všetko vysvetlila a prijali to v pohode (kiežby sa to dalo povedať o Em) a nič sa nezmení na mieste môjho dočasného pobytu. Práve sme sedeli v obývačke a debatovali o všeličom, keď som náhodou pozrela na hodiny na mobile a skoro ma prekotilo. Pol druhej. Ak toto stihnem do centra na čas, tak bude zázrak, lebo prísť v prvý deň práci neskoro =  Trapas! Rýchlo som vyštartovala zo sedačky a bežala do Harryho-Mojej izby.  Rýchlo som si obliekla biele tielko, šedý sveter, čierne legíny a takú tigrovanú šatku. Cez plece som si prevesila kabelku, obula vansky a bežala dole schodmi. Skontrolovala som čas. 13:45. PORAZÍ MA! 

„Chalani, bežím do mesta, musím ísť do práce. Čaute!“ skríkla som a utekala do práce. Autobus ma skoro odbehol.  Nervózne som hipnotizovala hodiny.  Zbadala som že sme už v centre, tak som vystúpila a šprintovala som davom ľudí do redakcie. Prišla som iba 15 minút po druhej, z čoho som bola aj ja sama prekvapená. Rýchlo som bežala za šéfom ktorý nebol dvakrát nadšení že meškám, ale poslal ma za nejakou slečnou Evans že ona mi dá prácu. Hm, fajn. Nevedela som akosi nájsť jej kanceláriu, tak som sa proste opísala prvého človeka ktorý išiel okolo a ten ma (našťastie) správne naviedol na kanceláriu slečny Evans. Zaklopala som a počkala kým sa ozve „Ďalej,“ a potom som vošla dnu. Slečna Evans nebola o veľmi staršia odo mňa, mohla mať najviac 23 rokov. Hm. Nervózne som sa usadila a dozvedela sa že ona bude niečo ako mojou nadriadenou. Ona mi bude zadávať prácu a všetky otázky čo budem mať budem musieť ísť za ňou.  Dala mi prácu na dnešok a zajtrajšok.  S radosťou som sa do toho pustila  a okolo 18:00 som skončila.  Nasadla som na metro (nenávidím metro), pretože mi nešiel žiadny autobus, a odviezla sa k najbližšej ulici a odtiaľ som pomaly prešla ku chalanom. Stále som si nezvykla, že tam teraz som doma. Otvorila som dvere a ostala som nemo stáť.
Harry
Keď Caroline odišla, pustil som sa do práce a chalani (a Em) mi pomohli. Prichystal som Caroline totiž malé romantické prekvapenie. Rozmiestnil som sviečky a urobil z nich cestu na terasu kde som čakal ja (A to čakanie teda bolo dlhé, podaril sa mi aj rekord v Subway Surfers, len tak mimochodom) a Niall ktorý mal hrať na gitaru keď budem spievať.  
Bolo už skoro niečo po siedmej keď som počul kroky a do záhrady vošla Caroline, ale bola  prezlečená v krásnych ružový šatách. Netušil som kedy to stihla ale vyzerala absolútne úžasne. Niall do mňa kopol a začal hrať. Ja som sa po chvíli spamätal a začal som spievať:

TOTO si pustite 

I'm falling in, I'm falling down
I wanna begin but I don't know how
To let you know, how i'm feeling
I'm high on hope, I'm reeling

And I won't let you go, now you know
I've been crazy for you all this time
Kept it close, always hoping
With a heart on fire
A heart on fire
With a heart on fire
A heart on fire

Hand in hand, sparkling eyes
The days are bright and so are the nights
Cause when i'm with you, I'm grinning
Once I was through, but now i'm winning

No I won't let you go, now you know
I've been crazy for you all this time
I've kept it close, always hoping
With a heart on fire
A heart on fire
With a heart on fire
A heart on fire

Let me walk through life with you
Everybody dreams of having what we do
Like we're rolling thunder, you pull me out from under

No I won't let you go, now you know
I've been crazy for you all this time
I've kept it close, always hoping
With a heart on fire
A heart on fire
With a heart on fire
A heart on fire

A heart on fire
Dospieval som. S nedočkavým pocitom som na ňu pozrel a spýtal sa, „Caroline, páčiš sa mi. A akosi som si to uvedomil až keď som bol v Nemecku. Uvedomil som si že mi niečo chýba. Alebo niekto. A proste...Ja neviem, už dlhšiu dobu mám pocit že som sa zamiloval...Že som  sa zamiloval do teba, Caroline, a preto sa ťa pýtam, budeš so mnou chodiť? “ usmial som sa a čakal som že ma neodmietne.
Caroline
Keď som sa spamätala z prvotného šoku, došlo mi o čo asi ide. Len som proste dúfala že to nebude zase Niall, preto som rýchlo vybehla hore, do Harryho-Mojej izby a prezliekla sa do ružových šiat a obula si ružové lodičky na platforme.  Vrátila som sa naspäť dole a prešla som tou cestičkou  až na terasu. Tam stál, v kruhu zo sviečok Harry a za ním bol nejaký tieň. Lepšie som sa pozrela a zistila som že ten tieň patrí Niallovi. Pousmiala som sa. Aspoň mu to nebudem musieť vysvetľovať.
Zadívala som sa na Harryho a smelým úsmevom som ho povzbudila nech začne, ale on bol stále mimo, až musel zakročiť Niall, kopol ho dosť silno do nohy. Vážne som mala na mále aby som to nepokazila a nevybuchla do smiechu z Harryho výrazu. Na to sa Harry spamätal a začal spievať. Pousmiala som sa nad slovami pesničky čo mi spieval. Keď dospieval  nedočkavo  na mňa pozrel ale ja som neprejavovala žiadne city (čo pri absolútnom dojatí dalo zabrať!)  Potom Harry spustil, „Caroline, páčiš sa mi. A akosi som si to uvedomil až keď som bol v Nemecku. Uvedomil som si že mi niečo chýba. Alebo niekto. A proste...Ja neviem, už dlhšiu dobu mám pocit že som sa zamiloval...Že som  sa zamiloval do teba, Caroline, a preto sa ťa pýtam, budeš so mnou chodiť? “ usmial sa na mňa tým úžasným úsmevom. Zhlboka som sa nadýchla,  a rozmýšľala som o svojej odpovedi ktorú som poznala. Rozmýšľala som či si zvolím srdce alebo rozum...Aj tak som vedela čo. Srdce mi radilo, hodiť sa mu okolo krku a pobozkať ho ale rozum išiel na to...rozumne.  Hovoril my že čo keď na to prídu fans? Čo keď sa to dostane do novín? Budem zažívať peklo...A možno, sa to nemusia dozvedieť...Možno...
Z toľkého rozmýšľania ma bolela hlava a Harry bol ako na špendlíkoch. Povzdychla som si a usmiala sa.
„Harry,...“ začala som.  A na Harryho tvári sa zjavil prekvapený výraz.
:))))

Do práce

šaty čo si prezliekla :) 

Snáď sa páči :) a kapitola, keďže je dnes, tak bude až v pondelok alebo v  utorok ;) :D
*Meg 


8 komentárov:

  1. Uzasna....
    Dokonala....
    Brilantna.....
    Krasna...

    <3
    velmi sa tesim ma dalsiu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja :DD keďže sama nevime ako to všetko bude :D ale už sa na nej usilovne pracuje ;) :D

      Odstrániť
  2. akože ?? to čo ?? Viem, že Harry o ňu javil záujem, asi aj ona o neho, ale čo ma dorazilo najviac?? :O fakticky?? to myslíš vážne?? hej?? si si tým istá?? na 1000%?? :D takto to skončiť?? ani nedať malú nápovedu, že jak sa rozhodla?? nie??? :D no akože fakt úžasné :D ti poviem :D

    OdpovedaťOdstrániť