19. februára 2013

Sometimes is friendship more than love - 2.časť


 2.časť


 Išiel som spať neskoro pretože som rozmýšľal ako ma budú brať...či ešte ako normálneho starého Nialla alebo ako popovú hviezdu Nialla Horana. Asi viete k čomu by som sa ja viacej naklonil.
Prehadzoval som sa na posteli z jednej strany na druhú. Nemohol som zaspať. Keď som to už vzdal,išiel som dolu do kuchyne a nalial si do pohára mlieko. Následne som sa posadil na kuchynskú linku.
Večer sa najlepšie premýšľa. Všade klud a svetlo ide len z ulice pretože svietia pouličné lampy. Ešte predtým než odídem domov do Mullingaru sa musíme vrátiť do našeho komplexu po veci....A ja neznášam balenie...vždy ma zbalí mama alebo ukecám Harryho. Vlastne nechápem ako nám vyšlo voľno práve na tú oslavu. Akoby to zariadila moja mama. Vždy chcela aby som tam šiel ale ja som to nenávidel. Šiel som tam len kôli Emily,Riley a Seanovi. Je to také kamarátske stretnutie našich rodičov a mňa s mojou 'bývalou' partiou plus ešte nejaký otcoví obchodní partneri a ták...Nuda. Nič lepšie sa k tomu povedať nedá. Pohár som položil na stôl a vrátil som sa späť hore do postele.

 2.deň ráno

 *Riley*
 Prebudila som sa bolo desať hodín. Zobudil ma neustále vyzváňajúci mobil. Pozrela som na displej a ozvala sa.
"Dúfam že je to dôležité!"
"Že ti aj prišlo na um zdvihnúť telefonát. Prepáč že som včera neprišla ale mama ma zastavila medzi dverami a rozprávala hlúposti kôli tej oslave čo je dnes večer."
 A o-ouu ... zabudla som na tú oslavu. To bude zasa nuda.
"Ja som zabudla na tú oslavu!! Do kelu čo budem robiť? ..."
"Riley pokoj. Veď máš všetko pripravené..Ide aj Sean?"
"Neviem zavolaj mu že sa stretneme v kaviarni o pol hodiny..a ty tam budeš načas!" zložila som hovor. Nepotrebujem počuť tie rečí že ona nestíha a ona mu volať nebude a podobné výhovorky. Teoreticky jej to bude trvať trikrát dlhšie keď jej poviete aby jej to netrvalo. Hej Emily mám celú prečítanú. Pravda že je moja najlepšia kamarátka. Emily dokáže podržať keď máte náladu pod psa, pohádali ste sa s niekým alebo láska. To my pripomína ako bol kedysi Sean zaľúbený do Emily...Keď si na to spomeniem umieram :DD. Prebrala som sa zo spomienok do reality. Vytrhla ma z nich kričiaca mama.
"Riley! Otec sa vráti až večer presne na čas oslavy. Dovtedy my musíš pomôcť s aranžovaním. A obleč si tie šaty."
"To si ich mám obliecť po dome?? Zabudni. Ja idem von" ironicky som na ňu žmurkla okom a odkráčala do šatníka. Obliekla som si čo sa páči mne a nie tie šaty. Tie som zavesila na vešiak a dala na koniec skrine. Vzala som si z botníka kabelku a obula si svoje biele conversky. Vonku máme slnečné leto. Niečo okolo 35°C.
Do kaviarne som dorazila  prekvapivo posledná.

"Meškáš Riley" Emily poklopkala na sklíčko svojich hodiniek.
"Tak nakoniec si mu dokázala zavolať?" vrátila som jej slovnú narážku späť.
"Fajn." zdvihla ruky hore do obranného postoja.
"Takže dnes zase tvoj otec usporiadavá tú oslavu?" pripojil sa do rozhovoru aj Sean
"Hej. Ale tento rok ju organizuje mama. Otec sa vráti niekde keď už bude oslava začínať." Sean sa zasmial. S mojím otcom má veľmi dobré vzťahy. Dokonca sa ma raz otec pýtal či by som nechcela mať niečo so Seanom. Okamžite som povedala nie. Sean je môj najlepší kamarát to otec vie. To by bolo tak, akoby som mala niečo s Niallom. To sa nedá. Najlepeší kamarát je kamarát.
 "Ale keď to pripravuje tvoja mama..." Sean znížil hlas na minimum a potom dokončil. "To znamená že ty jej vypomáhaš?"
 "Nie len ja" uškrnula som sa "Ale aj vy spolu so mnou" dopovedala som a Emily sa rozosmiala.
 "Čomu sa smeješ? Tomu že budeme spolu aranžovať miestnosť? Vieš že ako malí sme to zvládli raz-dva" začali sme sa smiať všetci. Ľudia po nás pokukovali ako na hlupákov. My sme psychicky v pohode....možno.
Zaplatili sme za drinky a vydali sme sa na cestu k nám domov. Cesta nám trvala trocha dlhšie kedže sme sa chovali ako malé deti. Je pravda že nám je 18. Ale ešte nemáme 19! :D. Trocha sme si pokričali po ulici.

Dostali sme sa  k nášmu domu a nahrnuli sme sa k nám domov do chodby. Vyzuli sme sa,vyzliekli a prišli za mamou.
"Dobrý deň pani Sandersová!" vyhŕkli zo seba ako jeden Emily & Sean.
"Čaute decká! Prišli ste na výpomoc?" mama sa zasmiala.
"Museli sme. Riley nás prinútila." ....dosmiali sme a mama nám porozdeľovala úlohy. Sean dopadol najlepšie -_-. On mal ísť zavolať rodičov všetkých z nás a ešte vyzdvihnúť Nialla na letisku. Ja som schytala upratanie sáli kde sa to bude všetko odohrávať. A Emily? Ako vždy ju má mama najradšej takže bude variť s mamou. Už sa neviem dočkať kedy sa vráti Niall a budeme kompletná štvorčlenná partia Mullingaru.

Pridávanie častí bude asi trvať dlhšie kedže neviem koľko vás číta tento príbeh...tak neviem na koho mám čakať. Kto číta nech nechá koment! Aby som vedela.....Dakujem :))..S pozdravom •Mary• ;D

9 komentárov:

  1. Je to úžasné :D Už nech je tá oslava, nech sa stretnú, teším sa na ďalší :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to super a nech je už ďalšia časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to úžasné! Páči sa mi to ;) Teším sa na ďalšie časti :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Geniálne :P už sa teším na ďalšiu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Suprové už aby bola tá oslava ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeeeeeeeeeee až terza som to začala číítať .DD takže supeer :DD

    OdpovedaťOdstrániť