22. februára 2013

Sometimes is friendship more than love - 3.časť


3.časť 

 "Všetko je hotové pani Sandersová. Môžeme žačať" ozvala sa Emily s varechou v ruke od kuchynskej linky.
 "Určite? Všetko musí byť eňo-ňuňo." odpovedala mama. Zjavila som sa v kuchyni so Seanom. Emily sa na mňa pozrela a opravila sa.
 "Tak nič. Myslím že neni všetko hotové." uškrnula sa Emily
 "Riley choď si obliecť tie šaty. Raz do roka ťa to nezabije a ...Sean? Čo tu robíš? Kde sú hostia?"
 "No viete pani S. hostia  sú v sále a čakáme na vás."
 "To už je tu aj Horan?" Emily odbehla od sporáku k nám.
 "Do kelu" chytil sa za hlavu. To je pako...on zabudol na Nialla. Teraz určite trčí niekde na letisku a trucuje.
 "To ti ani nezavolal?" spýtala som sa.
 "Neviem mal som tichý režim. Počkaj pozrem to." z vrecka vylovil svoj mobil a na displeji mu ukázalo 15 neprijatých hovorov. "Bude to moc zlé?" ukázal nám mobil a zavrel oči.
 "Inak deti ..Horanovci sú tu ešte neni to znamená že Niall je doma a čakajú na neho. Predsa si musel niekde vyložiť veci"



 *V tom istom čase*

 *Niall*
 Do pekla aj so Seanom. Ja mu vždy na toto naletím. Vraví že ma vyzdvihne a vykašle sa na mňa...úžasné. Teraz sa musím trepať taxíkom domov. Nie že by mi taxíky vadili...aby ste si nemysleli že som povrchný. Ale ten vodič sa mi nepáči...myslím si že ma chce zabiť...ten jeho pohľad...Bŕŕŕ..

 Vodič zastavil pred mojím domom. Dal som mu peniaze za odvoz a otvoril som dvere.
 "Počkaj chlapče!" okríkol ma hrubý hlas. Začal som mať strach ...
 "Ty si ten Niall Horan z One Direction?" vydeseným pohľadom som otočil hlavu jeho smerom a odpovedal
 "Hej" snažil som sa nevyzerať moc vystrašene ale ten chlap naozaj púšťal hrôzu. Niečo ako kríženina medzi Voldemordom a starým zvráskavelím deduškom..
 "Moja dcérka vás zbožňuje..podpíšeš sa jej?" uf..počuli ste ten rachot? To my odpadol kameň zo srdca. Alebo lepšie strach :D...Už asi nikdy nepôjdem taxíkom...
 "Kde sa jej to mám podpísať?"
 "Sem na ten papier. Venovanie ide Larise"
 Odovzdal som pero aj blok pozdravil a vystúpil z auta. Otvoril som naše vchodové dvere a prešiel cez prah. Kufor som položil pri skrinku a tašku na ňu. Poobzeral som sa po dome ale nikto nebol doma.
 "Kde sú všetci?" pýtal som sa sám seba. "Halóóó! Je niekto domáá?" mohol som kričať. Doma nikto nebol. Vzal som si veci z chodby a vyšiel hore schodmi do mojej detskej izby plnej spomienok. Všetko tam bolo tak ako som odchádzal. Koľko som to nebol doma vlastne? Naposledy na Vianoce...a to tiež len týždeň. Ľahol som si na postel a pozeral som do stropu. Prerušil ma vyzváňajúci mobil. Sean.
 "Počúvam ťa akú máš výhovorku" ozval som sa ironicky do telefónu.
 "Niall prepáč úplne som zabudol. Robil som taxi polke Mullingare..."
 "No ale ja som taxíkom išiel. Takže asi si sa na taxikára nehral"
 "Počkať. Takže už si doma? Priprav sa na oslavu o chvíľu som pred vami." zložil. A ja som nemohol prejaviť ani svoj názor. Veď ja mu to potom spočítam.
 Prezliekol som si len mikinu. Ostatné mi na môj vkus vyhovuje. No čo už. Mala byť mama doma. O chvíľu som počul Seana ako vytrubuje pred domom.
 "Páni je vážne dobre načasovaný" toto by bola vhodná téma na zamyslenie. Normálne Sean prišiel na čas. Prešiel som do predsiene,obul si tenisky,vzal kľúče,zamkol a odpochodoval k autu. Konečne sa stretávam so Seanom.
 Mylsím že iba s ním som bol normálne v kontakte. Emily a Riley som dlho nepočul a ani nevidel. Kto vie ako sa zmenili. Nasadol som do auta a vyštartovali sme.
 "Tak čo ty naša superstar. Si spokojný? A čo tvoje fanúšičky? Všetky ťa chcú?"
 "Vieš Sean,keby si nebol taký hnusný možno by chceli aj teba" iba sa na mňa hnusno pozrel a nič nevravel. Potom sme už boli ticho obaja.
 "Tak a sme tu."
 "A prečo to vlastne nebolo doma u Sandersovcov?"
 "Nikdy to nebolo u nich. Na toto stretnutie treba veľkú sálu."
 "Aha. Tak poďme už dnu. Neviem sa dočkať."
 "Koho Riley?" uštipačne sa uškrnul Sean.
 "To bola detská láska...Nechaj ma už tak" osoplil som sa na neho.
 Trocha sme si poblúdili po budove. Trvalo to lež ste našli jednu sálu. Bolo ich tam najmenej sto. Ale koniec dobrý všetko dobré. Našli sme tú správnu. Vošli sme dnu. Všetci na nás zaostrili pohľady.
 "Niall !! Zlatko konečne si tu. Nič sa ti nestalo? Si celý?" hysterčila mama.
 "Neboj mami..som celý. Kde je otec?"
 "Príde neskôr. Zdržal sa na letisku.." rozhovor som ukončil pretože za mamou pricupitala nejaká mrtvolka - obchodný partner otca. Otočil som sa od mami a uvidel som Riley s Emily.

Asi viete čo bude následovať :D ...Hej ale vážne..píšem to len pre vás tak to prosím čítajte až do konca♥ :). Keď budete nechávať viacej komentov časti budem dávať rýchlejšie :)) •Mary•

15 komentárov:

  1. Vuáááá :3 Ten taxikár :DDDDDDDDDD zabijacký pohľad :DDDD je to úžasné :3 čo bude nasledovať?! Si zlá! -_-" okamžite ďalšiu! ň_ň

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ťa strašne žerem! :D . Ty dokážeš oceniť úplnu blbosť..:D...A vždy si to prečítaš prvá tuším ... no tak ja dám dalšiu ked tu bude 5 komentov :DD

      Odstrániť
    2. oha žereš ma he? :DDD ja ti dám blbosť -_-" no tak tomu ver, vieš čakám tu celý deň kedy pridáš novú časť O.o ale nie robím si srandu :DDD

      Odstrániť
    3. A ja tu sedím celý deň a čakám kým pribudnú komenty :D ..A je to blbosť :)..Ja písať neviem :)

      Odstrániť
    4. Si čistá moja kamarátka O.o Aj on si stále hovorí že nevie písať -_-" každý vie.. svojím spôsobom :)

      Odstrániť
    5. Ktorá Meg? :DD...A inak je dalšia :DD

      Odstrániť
  2. priam bombovè ;) dievča máš talent :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada že sa páči :)) a dakujem :) ..Ale ja píšem hrozne :D

      Odstrániť
    2. Keď ty píšeš hrozne tak ja som potom pápež ;) :DD

      Odstrániť
    3. páni ja si píšem s pápežom :O

      Odstrániť