29. septembra 2012

Stratil si ma ZNOVA! 4.Kapitola


Z pohľadu Harryho
Nevynárala sa. Myslel som, že je ton len vtip a za chvíľku sa vynorí ale stále sa nevynárala. „Barb.... To nie je sranda vynor sa..“ začal Louis. Úsmev z tváre mi zmizol. „Barb!“ začali panikáriť chalani.
„No do riti..“ povedal som a skočil za ňou. Ležala na dne bazéna. Vytiahol som ju von. Niall mi pomohol ju vytiahnuť.  „Odneste ju rýchlo do obývačky..“ prikázal Liam. Zobral som ju na ruky a opatrne som ju položil na sedačku. „Čo teraz? Paul nás zabije...“  začal panikáriť Zayn. Rozleteli sa dvere. „Ahojte....“ skríkol Paul. „Rýchlo.. nemôže ju vidieť...“ povedal Louis. „Koho nemôžem vidieť?“ opýtal sa a vošiel do obývačky. Stuhol. „Preboha! Barbara.... Čo ste jej urobili?“ kričal po nás. „No... ona hodili sme ju do vody a ... a... nevynárala sa.....“ začal som koktať.  „A umelé dýchanie?!“ opýtal sa Paul. „Na to sme zabudli...“ povedal Niall. „Tak zabudli hej?! No ták robte niečo!“ začal vrieskať. Naklonil som sa ku nej a pokúšal sa ju oživiť. Začala vypľúvať vodu.....
Z pohľadu Barb
Prebudila som sa a niekto ma pevne stískal v objatí. Spamätala som sa. Bol to Paul. „Dievčatko moje.. si v poriadku?!“ opýtal sa ma a kolísal sa so mnou. „Hej.. len ... len.. mi je zima...“ povedala som a drkotala zubmi. Liam šprintoval niekde. „Barb.... je mi to tak ľúto.. ja..ja..ja som nechcel....“ začal sa obhajovať Harry. „To nič....“ povedala som a stále drkotala zubmi. Paul mi začal hladkať chrbát. Liam doniesol prikrývky a zakryl ma. „Ja už musím ísť ale vrátim sa ZAJTRA?“ povedal Paul a už mizol vo dverách. Len som prikývla a schúlila sa do klbka. Bola som celá mokrá a Vtedy som si všimla, že aj Harry je mokrí. „Čo sa vlastne stalo?“ opýtala som sa, keď sme tam sedeli  len my dvaja. „No drgol som ťa do vody a a... ty si sa nevynárala.... no najprv som si myslel, že si robíš srandu ale keď si sa nevynárala asi 2 minúty skočil som za tebou vytiahol ťa a a.....“ „Zachránil ma...“ povedala som a usmiala som sa.  Stále som  drkotala zubmi... bola mi väčšia zima ako predtým. Harry zobral ďalšiu deku a prikryl ma.  Cítila som tie jeho teplé ruky. Usmiala som sa. Sadol si na druhý koniec pohovky. Stále mi bola zima a to som mala na sebe dve deky. Harry skrivil tvár. „Je ti zima? My už deky nemáme.. no nie že nemáme ale nie na dosah ruky a mne sa nechce ísť pre ne hore...“ povedal a zaškeblil sa. Usmiala som sa. Prisadol si bližšie a pritúlil ma k sebe. Neviem ako ale hneď mi bolo trošku teplejšie. Neviem ani kedy som zaspala. Ocitla som sa v posteli. Bola som unavená ale spať sa mi nechcelo Zobrala som si teda biele tričko na ramienka a rifle. Obula som si mäkké čižmičky a zobrala sivú mikynu New York. Odišla som dole. Dole sedel  len Harry. „Kam ideš?“ opýtal sa ma, keď som mierila ku vchodovým dverám.  „Do parku... niekde to tu nájdem...“ povedala som a chytila kľučku. „Počkaj idem s tebou.“ Povedal a už sa hnal. S Harrym je veľká sranda a keď nie je v prítomnosti ľudí je celkom milý a zlatý. Prechádzali sme sa parkom. Sadli sme si do altánku a kecali. O škole , o rodine, o domove. „Musí to byť pre teba ťažké... odlúčiť sa od rodiny..“ povedala som mu. „No hej... to je....“ povedal a sklopil zrak. Rozprávali sme sa ešte dobrú hodinku a potom som vstala, že už by sme mali ísť ale on ma chytil za ruku. „No.. vieš.... chcem ti niečo povedať..“ povedal a ja som sa rozplývala v jeho očiach. „Zamiloval som sa do jedného dievčaťa... no a ona.... neviem či cíti to isté...“ povedal mi. „Tak jej to povedz možno ti povie to isté a bola som na odchode, no zase ma chytil za ruku a pritiahol k sebe.  Dotýkali sme sa skoro nosmi. „No tak fajn... Barb.. zamiloval som sa do teba...“  povedal a začal sa približovať.........
Nehnevajte sa na mňa, že je taká krátka ale mám veľa práce a bolí ma aj noha (je zlomená) nič mi není :D Takže dnes ešte možno dám ďalšiu časť ale nič nesľubujem :) A prosím o komenty Liss :)

6 komentárov: