27. septembra 2012

15. Kapitola


„Vieš, o tri týždne ideme na polročné turné po celom svete,“  povedal a ja som s plačom utekala do izby.
Už zase sa všetko kazí, už zase odchádza osoba ktorú mám rada.
Plakala som do vankúša.

Asi o hodinu som sa schopila. Musím mu to povedať.  Blížil sa koniec prázdnin, presne za týždeň už je koniec...prázdnin.
Vbehla som do kúpeľne a dala sa do poriadku. To mi zabralo asi pol hodinu. Obliekla som si ružovú sukňu a kvetinkové tričko. Upravila som si posledné detaily a zišla dole. Prekvapivo, Zayn tam ešte bol. Liam už asi odišiel.
„Zayn...“
„Lucy!“ zvískol a rozbehol sa ku mne. Chcel ma pobozkať, čo som mu dovolila a po chvilke som sa odtiahla.
„Mali by sme sa porozprávať,“ pokusila som sa usmiať čo mi asi nevyšlo.
„Zayn...Vy idete na polročné turné, ja nastupujem na výšku , preto navrhujem....Užime si posledný týždeň spolu...potom, sa uvidí.“ Povzdychla som si. Nebudem plakať! Rozkázala som si...Keby, keby len Zayn vedel čo sa deje.
Chápavo prikývol a znovu si ma obzeral.
„Vyzeráš úžastne,“ pochválil mi výzor.
„Ani ty si na tom neni najhoršie,“ venovala som mu kompliment.
„Tak, čo budeme robiť?“ spýtal sa.
„Čo tak...si pozrieť nejaký film?“ navrhla som.
„Fajn,“ prikývol.
Všetko som nachystala do obyvačky, od doniesol popcorn  a kolu. Položil všetko na stôl, ja som stlačila play a lahla som si mu na kolená.
Vybrala som film Friends with benefits. Je to úžastný film, mám ho strašne rada.
Celý večer sme pozerali nejaké filmy až som nakoniec bola strašne unavená a Zayn si išiel so mnou lahnúť. Potešila som sa jeho prítomnosti, obliekla som si sexy nočnú košielku (keď to už má byť naša posledná noc, tak nech je aspoň na čo spomínať) a lahla si k nemu do mojej postele.
On ostal iba v boxerkách. Objala som ho a pobozkala som ho. On zachytil moje sygnáli a začal ma bozkávať na uchu, na krku...


Ráno:

Vstala som potichu a išla som nachystať ranajky. Zvolila som palacinky a kakao. Všetko som nachystala a o hodinu prišiel Zayn a zozadu ma pobozkal. Usmiala som sa a otočila som sa na neho.
„Dobré ráno, spachtoš,“ zasmiala som sa.
„Aj tebe, láska.“ Vytisol zo seba.
„Prichystala som ti raňajky,“ sadla som si za stôl.
„Ďakujem.“

Ráno prebehlo v pohode a o 11stej sme sa lúčili. On nevedel že je to navždy...O to ťažšie mu bolo klamať do očí, že sa večer stretneme.

Vrátila som sa do izby, vytiahla kufor a začala baliť. Mala som problém tam všetko napchať, predsa len, pár vecí som si kúpila. Keď som všetko po dvoch hodinách strašného trápenia tam narvala, so slzami v očiach som prešla k stene a dala dole všetky fotky čo som si tu zatiaľ vyvesila.
Tri som dala bokom. Na jednej som bola s Beckou, na druhej som bola so Zaynom a na tretej s ostatnými chalanmi.

Sadla som si za stôl, zobrala papier a pustila sa do písania.  Prvý list bol pre Becku:

Ahoj, Becka,

                keď  toto čítaš znamená to že si už naspäť z New Yourku. A tiež to znamená že ja som už preč. Dúfam že si si New Yourk s Niallom užila a máš príjemné spomienky a plno zážitkov ktoré mi raz povieš. Verím tomu. Možno sa už nikdy nestretneme čo mi bude úprimné ľúto. Ver mi, bola si mi ako sestrou o ktorej som ti nikdy nepovedela a ktorá je aj dôvodom prečo odchádzam. Nehnevám sa na teba, že si sa so mnou nerozľúčila. Je mi ľúto, že som na teba vyskočila kvôli Zaynovi ale všetko bolo také čerstvé a všetko to už je teraz minulosť. Teraz, je už všetko za mnou. Všetky spomienky, zážitky, všetko som navždy uzamkla v jednej časti môjho mozgu a neplánujem sa k nim naspäť vrátiť.
                Nehľadaj ma, nepíš mi na fb, keď sa vrátim všetky socialne účty, adresu aj telefonné číslo si mením. Ak budeš tu stále bývať, možno o mesiac ti príde ďalší list. Mobil si urobím nové, a prezvoním ťa. Nechcem prísť aj o kamarátku.

                                                                                                             S pozdravom, Lucy


Do obálky som ešte vložila našu spoločnú fotku a na druhú stranu fotky som dopísala „Mám ťa rada“. Zalepila som obálku a položila ju Becke na posteľ.

Zobrala som druhý papier a pustila sa do písania.


                Chalani,

                               Bolo mi s vami super, ale všetko úžastné sa raz skončí a takto sa končí aj moje obdobie svami. Verte mi, budete mi chýbať, nikdy som nemala takých kamarátov ako ste vy a to myslím v dobrom. Nikdy som nebola nejako obľúbená.
Niall: ty si ma naučil, byť odlišnou a smiať sa na všetkom...na tomto sa ale nedá smiať...
Louis: ty si ma naučil, aby som sa rozhodovala sama a aby som sa zabávala.
Liam: ty si ma naučil, aby som sa nikdy nevzdávala snov...škoda že tohto sa musím
Harry: ty si ma naučil, byť úchylnejšou než som bola :D
Zayn...ja...
Chalani patrí vám jedno velké ĎAKUJEM. Ďakujem za všetky spomienky, zážitky, za všetko čo som s vami zažila... Verte mi, odchádza sa mi ťažko....

                                                                                              S pozdravom Lucy J


Na druhu fotku kde som bola s chalanmi som dopísala že na zážitky s nimi nikdy nezabudnem a na obálku som dopísala Chalani.

Zobrala som si tretí papier a pustila sa do písania. Toto bolo celkovo najťažšie. Rozlúčiť sa so svojou láskou,...

                Môj Zayn

                               ani nevieš ako sa takéto niečo píše. Veď, ako by si aj vedel, ty si sa nikdy s nikým neľúčil, ale taký nie je život. Naša rozprávka sa skončila a ja musím odísť o týždeň skôr, hoci poruším jeden z mojích slubov, sľubov, kde som ti sľúbila, že tento týždeň si užijeme. Nebude to tak. Keď sem večer prídeš, najdeš iba tento list ktorým sa s tebou ľúčim...Nie na týžden, nie na mesiac, ani na pol rok...na vždy. A ver mi, nepíše sa mi to ľahko, slzy mi tu tečú po tvári ale musím ti to napísať, aby si si nemyslel že som odišla bez rozlúčenia. Ver mi, nie som mrcha, a je mi vážne ľúto že to takto skončilo ale život ide ďalej...Musí ísť, hlavne tvoj. Máš pred sebou úžastnú karieru ktorej sa musíš venovať. Máš/máte milion fanúšik ktorý po tebe šalejú.
                               Raz dva, na mňa zabudneš, nájdeš si nejakú inú, ktorá ti pomôže zabudnúť. Ver mi, nebudem sa na teba hnevať, odporúčam ti aby si si niekoho našiel. Vráť sa ku Perrie, alebo to je vážne jedno...niekoho si nájdi, aj tak ti s tým niekým bude lepšie ako so mnou.
                               Zayn, sú to posledné slová ktoré ti píšem/hovorím, naše lúčenie ráno bolo pre mňa veľmi ťažké. Ja som vedela že odchádzam, lúčila som sa s tebou navždy. Ver mi, nebolo to ľachké, ale musím to nechať ísť...Časom sa mi srdce zahojí a možno budem schopná zase niekoho milovať tak ako som milovala teba.
                               Varujem ťa, nevolaj mi, nepokúšaj sa ma nájsť cez Becky, moje telefonne čislo je zrušené, už ani nebudem bývať tam kde som bývala. Facebook, twitter to je zbytočné. Zmier sa s tým že už ma nikdy nenájdeš, bude to tak pre teba lepšie...
                                                                                              S láskou Lucy :*


K tomuto listu som priložila jednu z naších crazy  fotiek a z druhej strany som napísala „Milovala som ťa, Milujem ťa, Milovať ťa budem“  
Zalepila som obálku. Na vrch som dopísala „Zayn“ a zobrala svoje dva kufre, ruksak a kabelku.
Vošla som do obývačky a na stôl som položila list (pre chalanov a pre zayna), odšklbla nejaký papier, zobrala lepácu a nalepila na dvere odkaz že som v obývačke a kľúč má vo vačku. (Keď sme sa ľúčili som mu ho dala do vačku a povedala mu aby si to obliekol aj večer)
Zavolala som si taxík a nechala sa doviesť na 
vlakovú stanicu. Kúpila som si lístok do Norwichu a vlak akurát prišiel.  Nastúpila som, zavrela sa do kupé a dúfala že si ku mne nikto cestou neprisadne... 



10 komentárov:

  1. Po dlouhé době jsem zase četla;D moc pěkné ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Po dlouhé době jsem zase četla;D moc pěkné ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Po dlouhé době jsem zase četla;D moc pěkné ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Po dlouhé době jsem zase četla;D moc pěkné ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Po dlouhé době jsem zase četla;D moc pěkné ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Po dlouhé době jsem zase četla;D moc pěkné ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Po dlouhé době jsem zase četla;D moc pěkné ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. booze..ty si vazne zla...preco odisla...preco...???...vsak mohla ostt..uzivat si zivot zo zaynom..s chalanmi..s becky...booze...teraz sa na teba hnevam..:))..ale nee...a poviem ti pravdu..pises uzasne pribehy...naozaj..a tento jee jeden z nich..je to naozaj nadherne..ale veelmi smutne..a aj ja som smutna..://...:))...ale..stale nechapem..preco odisla.....ale prosiim....odpovedz mi na tuto otazku len ano alebo nie..alebo neviem..ale s neviem na nezmierim..a z nie..uz vobec nie..takze tu je ta otazka................. Vrati sa Lucy spet domov..vrati sa k Becky...vrati sa k chalanom..a nakoniec..najhlavnejsia otazka..(a odpoved.....ty ju uz asi aj poznas..a vies..aku chcem pocut..noo..precitat..:DD...)taze.....Vrati sa Lucy spet domov..a vrati sa ku Zaynovi..a ostanu uz spolu...???...prosiiim.....prosiiim..odpovedz tou odpovedou ktoru chcem pocut....no precitat..::DD...cize ano....a..este jedna....a jak znie posledna veta...zee...zatvara dvere na kupe..a dufa ze si k nej nikto neprisadne....vrati sa spet.....neodide doo toho mesta..??..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To by si rada vedela :D Mehehe :D jedno čo s určitosťou možem povedať, stretnú sa :D ale skoro to nebude 3:) :D a už teraz sa musím rozhodnúť či happy end alebo bad end :DDD a uvidíš :D s Becky ostane v kontakte :DDD a práve ma niečo napadlo :DD idem písať pokračovanie :*

      Odstrániť
  9. prepac za tie velke medzeri....mojej klavesnici uz asi siblo...:DDD

    OdpovedaťOdstrániť