10. septembra 2012

13.Kapitola

Lucy: 

Zobudila som sa na nejaké pazvuky z kúpeľne. Skoro ma jeblo. Ale potom som si uvedomila že je to asi náš milovaný Zayn ktorého som chudáka zavrela v kúpeľke . Zobrala som kľúč a oopatrne otvorila dvere, netušiac že skončím na zemi a Zayn na mne. Ten pako sa opiaral o dvere a čakal kým mu otvorím.
 Všimla som si že si už stihol aj svoj dokonalý účes upraviť. Zhodila som ho zoseba, lebo inak by som ho asi pobozkala a upaľovala do kúpeľne skontrolovať stav môjho ráno ešte skoro plného laku na vlasy. Teraz tam bol leva do polovice.
"ZAAAY!" zhúkla som že to muselo byť počuť aj na celú ulicu.
Hneď ku mne pribehol, oprel sa o zárubne a usmieval sa ako 'ja nič, ja muzikant'. Mala  som chuť mu jedno výchovnú streliť.
On si ešte drzo zobral môj lak z mojích vlastných rúk a ešte raz alebo dvakrát si prelakoval vlasy. To som už nevydržala a jednu mu strelila.  :D
"To...čo? Prečo?" nechápavo na mňa čumel.
"To preto lebo si drzý a nevychovaný," vyplazila som mu jazyk a odišla som.
Zišla som dole do kuchyne a naliala som si pohár malinovky a začala piť.
Niekto ma zozadu objal. Prestala som dýchať. Jeho dych by som spoznala všade. Pomaly som sa na neho otočila a moje srdce hovorilo jasne: Pobozkaj ho. Zato rozum mi namietal, že sa určite sklamem, že je to kus voľa. Už som sa chcela odtiahnuť, nechcela som sa zase sklamať ako naposledy ale zastavil ma. Teda...jeho pery.  Najskôr som sa zdráhala ale Zayn si ma pritiahol ešte bližšie. Pritiahla som si ho za vlasy (pohár mi padol na zem :D ale to potom upracem) a vložila som do toho bosku všetko. Nechcela som sklamať Harryho ale, teraz som si už bola istá, moje srdce patrilo Zaynovi.
Vyhodil si ma na ruky a bozkávajúc ma ma niesol do mojej izby. Neriešila som to, bola som zamestnaná jeho perami, že som zaregistrovala iba to ako ma položil na postel a vyhrnul mi tričko.
"Ja...Zayn," odtisla som ho od seba, "ešte nie." mala som problém to vykoktať ale nechcela som hneď s ním skončiť v posteli. Taká proste nie som.
"Dobre," zvalil sa vedľa mňa a v objatí me zaspali. Netuším kedy sa vrátila Becka.

Becka: 

Ráno som sa zobudila na nejaké zapišťanie z kuchyne. Prekvapene som tam došla a iba som vypúlila oči na ten obraz predomnou.   Stála tam Lucy ktorá nadávala (niektoré nadávky som ani nepoznala :D ) a Zayn ktorý na ňu pozeral výrazom alá 'Prečo si ma zobudila?' A Zayn tu spal? Veď v hostovskej nikto nebol. To znamená že spal s Lucy. To mi vysvetlí.
"Čo sa deje?" opýtala som sa.
"Stupoila som na to sklo," nahnevane pozrela na Zayna.
Zaujímalo by ma čo sa tu stalo.
"Fajn, tu máš leukoplast," podala som jej leokoplast a pozrela na Zayna. Bol oblečený fajn.
"Zayn, asi by bolo lepšie keby teraz odídeš," povedala som mu a vyčítavo som pozrela na Lucy.
"Idem ťa vyprevadiť," ozvala sa Lucy a hneď si odskackala za ním.
Samozrjeme, som ich špehovala. Lucy sa mu ospravedlnila za moje chovanie so slovami že mám asi svoje dni. ZABIJEM JU! A na rozlúčku ho objala a dala malú pusu na líčko (asi jej doplo že ich špehujem). A ešte mu podala malý papierik.
 S úsmevom ako slniečko na hnoji sa vrátila do kuchyne. Keď am zbadala prestala sa usmievať. Teda neprestala, iba sa ospravedlnujuco usmiala a odišla do svojej izby. Išla som hneď za ňou.
"Chcem vysvetlenie!" vtrhla som do jej izby.
Iba sa usmiala a kývla na posteľ.
" V skratke? Nič sa nestalo. Sme LEN kamaráti." Len zvýraznila.
"Neklam mi."
"Neklamem ti. Ani ja vlastne neviem ako to medzi nami je, sme len proste najlepší kamaráti. Teda ty si moja najlepšia kamarátka číslo 1 ale aj on pre mňa veľa znamená a ja...no.." zakoktala sa. A vtedy mi to bolo jasné.
"Lucy, ty si do neho až po uši..."

Tak po dlchšom čase ale predsa. Škola je na prd, gymnázium je na p*ču ;) 
Ďaľšia sa uvidí :)  
A ĎAKUJEME za 1ooo náštev ;)  

5 komentárov:

  1. suppeer....aale nooo...precoo..to zastavila...ked vie..zee jej srdce patri zaynovi...taak nefeeer...:DDD..ale dobre...tesim sa na pokracovanie...a meg slub..ze uz budu spolu..:DDD..a inac uzasnee :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ano, úžasné ;) fakt se mi to líbí :D ikdyž po dlouhí době jsi mi to poslala:D ale líbí se mi to ;D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to fajné ;D sice zase po dlouhé době jsem si to přečetla,takže mi t omoc nadává smysl,ale nevadí;) líbí se mi to ;D pokračování;D;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to fajné ;D sice zase po dlouhé době jsem si to přečetla,takže mi t omoc nadává smysl,ale nevadí;) líbí se mi to ;D pokračování;D;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to fajné ;D sice zase po dlouhé době jsem si to přečetla,takže mi t omoc nadává smysl,ale nevadí;) líbí se mi to ;D pokračování;D;)

    OdpovedaťOdstrániť