9. marca 2013

Sometimes is friendship more than love - 6.časť

Ha! Túto časť som pridala mimoriadne rýchlo takže dúfam že sa vám bude páčiť! :DD ..BTW: milujem čokoládu♥ Hlavne tú lentilkovú I ♥ you :D ...Ja jej hovorím Kiss you čokoláda♥ :DD ..Moc kecám....ale chcela som vám spraviť chúťky :3 :D






6.časť 


  *Druhý deň*


  Návšteva má prísť až poobede a mňa mama naháňa už od rána s tým že mám upratovať. Myslím že takto to býva u každých z vás....Aj tak nakoniec prídu až dobre neskoro!

 "Riley povysávaš aj obývačku?" pýta sa ma mama zatiaľ čo ja sedím na gauči,pozerám TV a nohy vyložené na operadle. "Čo robíš? Neválaj sa! Padaj upratovať!"
 "Ale mami už som vysávala...." neznášam byť jedináčikom! Vela deciek si to želá ale verte mi! Budete musieť robiť všetko vy...
 "Tak si asi čarovná a znova si tu spravila mrvník!"
 "Kto ťa naučil slovo čarovná?"
 "Sean kto iný" ....Ja ho toho bláznivého škriatka zabijem..teraz bude trapošiť že je každý čarovný.
 "Prestaň sa sním rozprávať prosím! Vieš že som ti to zakázala! :D" zasmiala som sa.
 "Ale musím sa rozprávať s návštevou"
 "Kedy tu bol??" spýtala som sa udivene
 "Bol tu aj s Niallom či princezná vstala povedala som im že nie."
 "Ach..a čo chceli?"
 "Máš sa dostaviť na facebook...." ani nedopovedala a v obývačke bolo prázdno.

 Mám sa dostaviť na fb a nikto tu neni...typické...pošlem im aspoň SMS? Načo sa pýtam viem že to chcem...a komu mám napísať Niallovi alebo Seanovi? Hm..moc otázok ale Niallové čislo nemám takže.

 'Čo ste chceli ked ste tu ráno boli'
SMS-ku som odoslala a čakala na odpoveď. Neodpisoval ale zavolal. No to bude asi nadlho..
 "Prosím" ozvala som sa do telefónu
 "Dobré ráno vaše veličenstvo dobre sa vám spalo?" počula som tam aj Niallov smiech a myslím že tam bola aj Emily.
 "Jasné. Čo si chcel ked si tu bol? Chcela by som sa dožiť odpovede."
 "Prišli sme sa opýtať či teda nepôjdeš s nami...lebo Niall tiež nešiel s nami tak som tu s Emily."
 "Niall tam je počujem ako sa smeje!" zasmiala som sa aj ja. Započula som veľký šuchot akoby Seanovi niekto vytrhol mobil z ruky.
 "Tak sluch máš dobrý" zasmial sa Niall. "Ja som tu len dočasne potom mám ísť domov mama niečo potrebuje...vraj ideme niekam na návštevu...tak neprídeš aspoň na skok ku Seanovi?"
 "Prepáčte ale musím ešte upratovať...mama by sa inak zbláznila"
 "Aha..No tak sa teda maj a uži si upratovanie" cítila som jeho úsmev.
 "A nech je to poriadne upratané nie ako ked boli Vianoce!!" ešte predtým ako sa zrušil hovor si Emily neodpustila poznámku k Vianociam...Je pravda že som to všetko nahádzala do skrine a ked ju otec otváral...opps :D.. No čo tak ho trocha zavalila lavína vecí....

 *O 5 poobede*

 Mala som pravdu ked som povedala že návšteva príde až pekne neskoro. Už dve hodiny sedím na zadku a skypujem so Seanom a Emily. Ako tak na nich pozerám fakt by boli pekný pár! Ale tak nemôžem to povedať nahlas lebo by sa urazili obidvaja...
 "Kedy odišiel Horan?" spýtala som sa.Takže som prerušila dialog medzi Seanom a Emily.
 "Asi pred dvoma hodinami..ako sme začali volať.."
 "Ešte nemáte doma tú návštevu?" spýtala sa Emily.
 "Nie ale mama vraví že sú už na ceste..pff..:DD..tak určite..posedím si tu ešte hodinu" zasmiala som sa
 "Nezvonil niekto?" Sean ma lepší sluch než ja..no nemá ale započul to skor :DD...
 "Ach .. to budú asi oni tak pa lásky" Zaklapla som notebook a šla dole...bola tam teba Becky s malou Sarah a ujom Jakeom..Šla som sa s nimi privítať.
 "Ahój Riley." objala ma teta Becky. "Ako si my vyrástla." neznášam kecy o tom ako som sa zmenila...presunuli sme sa do obývačky ked sa mi za chrbtom otvorili dvere. Viete ako som sa zlakla?!...Otočila som sa čelom k dverám a uvidela som nádherný úsmev. Boli to Horanovci a ako  prvý šiel Niall.
 "Maura! Som tak rada že si tu." mama vchádzala na chodbu s otvoreným náručím - obímala Pani Horanovú.
 "Dobrý Pán Horan a pani Horanová" milo som sa usmiala. "a ahoj Niall"
 "Riley stýkrát ti opakujem že mi máš hovoriť Bobby a môžeš mi akože aj tykať nič sa ti nestane." vždy si musí Bobby stáť za svojim :D. Viem pokom má Niall tvrdohlavosť. Už sme všetci boli v obývačke. Riešili tie
 svoje 'dospelé veci' - ohovárali toho kto im prišiel na um.
 "Tak ja pôjdem so Sarah von okay? Becky požičiaš mi ju?" pozrela som na tetu s prosiacim pohladom.
 "Jasné Riley ale dávaj na ňu pozor!" zasmiala sa. "Kočík je na terase" dokončila.
 "Dobre neboj sa.."
 "Ked už ideš von nevezmeš so sebou aj Nialla?" spýtal sa otec. Niall sedel na fotelke ako doma - nohy cez operadlo,hlava podopretá nevníma okolitý svet. Ale ked sa otec spýtal otázku ihned zareagoval. Hlavu rýchlo otočil mojim smerom  a následne spadol z kresla. Ja som sa začala hrozne smiať.
 "Niall dávaj trocha pozor" napomínala ho Maura.
 "Ideš teda so mnou?" spýtala som sa druhý krát ja lebo odpoved som sa zatial nepočula.
 "Jasné..stále lepšie než sa rozprávať so seniormi"
 Vzala som malú Sarah a išla som sa obuť. Nemala som ju kam položiť ked som sa ubúvala tak som ju podala Niallovi.
 "Podrž ju prosím ťa kým sa obujem" Podržal ju a ja som sa obula a obliekla potom ju už Niall položil do kočíka odišli sme sa prechádzať. Bolo mi to trocha dosť trápne pretože sme obaja mlčali. Ja som to už nevydržala.
 "Nechceš ju teraz chvíľu ty voziť?" spýtala som sa Nialla.
 "Možem?" zažiarili mu oči. Odstúpila som od kočíka a postavila sa vedla Niallovho boku. Pokračovali sme v ceste.
 "Vždy som chcel voziť malé bábätko" usmieval sa. Vyzeral že je naozaj šťastný...
 "Tak si sprav s fanynkou dieťa" zasmiala som sa. "chcú ťa predsa všetky baby" Niall zostal stáť.
 "Ale ja nemožem mať tú ktorú chcem..." pohlad sklonil k zemi.
 "A akú chceš? Ked možem vedieť?" spýtala som sa zo zvedavosti.
 "To je jedno ona ja tak neuznáva to že sú naj kamaráti a bude z toho niečo." ..ako keby som to už niekde počula...

 *Niall*

 Som debil...prečo som jej to nepovedal? Zase si to budem vyčítať pol roka....ach som pako...Prechádzali sme sa dalej no v tom mi zazvonil mobil. Pozrel som na displej. Tam svietilo meno Zayn..

 "Toto musím zobrať počkáš?" pre istotu som sa spýtal aby sa Riley neurazila. Zakývala s hlavou na súhlas. A aby sme nezastovali prenechal som jej vedenie nad kočíkovaním.
 "Čo potrebuješ Zayn?"
 "Hello Bro. Počúvaj zajtra sa musíš vrátiť domov."
 "Čo? Prečo? Mali sme mať voľno."
 "Ano mali sme mať ale manažér si želá aby sme prišli tak musíme rešpektovať. Poniektorí sme už v Londýne lebo bývame najbližšie. Ja už cestujem domov."
 "Ale..."
 "Sorry bro ale tak..ja za to nemožem..a ak nechceš premeškať prvú kázeň mal by si odletieť už dnes."
 "Dnes?"
 "Hej. Čo mám povedať manažérovi? Prídeš ráno?"
 "Ano idem sa zbaliť." Zrušil som hovor. Pozrel som na Riley ako sa hrá s malou Sarah. Sú také zlaté ako Harry s Lux <3 nerozlučná dvojica.
 "Čo sa stalo?" spýtala sa s úsmevom Riley. Vyrušila ma z môjho rozjímania..
 "Dnes odlietam domov do Londýna" stíšil som hlas. Prestala sa usmievať :/..
 "Aha..takže už s nami zase nebudeš že?" zrak jej padol na zem.
 "Je mi to moc lúto ale.."
 "Chápem je to v poriadku"
 "Tak ked teraz už musím ísť...."
 "Jasné choď" Objal som ju a ešte doplnil. "Slubujem že si budeme písať na twitteri alebo si zavoláme na skype aj s ostatnými hej?" usmial som sa.
 "Radšej nesľubuj a chod už"



Opakujem! Gratulujte mi :D..Je dalšia časť a netrvalo to ani tri dni :DD..Háá! :DD..Za komenty budú časti rýchlejšie a rýchlejšie :) ..Pretože budem vedieť že to niekto číta :) :* ...Takže komet :) •Mary•

13 komentárov:

  1. dalšiu časť prosím

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rozprávať sa zo seniormi hmm :DD Btw:krásna čast :**

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som vytiekla z toho9. marca 2013 o 22:26

    IJOJhriugggggggggggggghubťiztšáítzntrjomjghmvriufxnghuuutááááájkmvnhbnvdjjjjjjbnmvalkvnjbbbbbnhjjxkncmvn hg <333 OMGGGGGGG ! <333 Tam tá časť kokooos <33333333

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krása... hovorí pápež :DDDDa ďalšiu..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDDDDD....keby viem ešte kto si :D..ale viem načo myslíš :D

      Odstrániť
  5. Aaaaaaaa to Je úplne úžasné :) Prosím ďalšiu :D Milujem túto story :)

    OdpovedaťOdstrániť