7. marca 2013

Sometimes is friendship more than love - 5.časť


 5.časť


 Oslavu otec s Niallovým otcom ukončili niečo okolo 3 ráno. Ani by sme o tom nevedeli lenže nám vyhnali z baru kde sme trávili večer. Odišli sme teda preč. Každý už domov kedže bolo neskoro....
Uznávam že som sa mýlila. Niall sa nezmenil...je taký istý len troška zmenil správanie. Premeškali sme dva roky týchto hovadín len kôli tomu že odišiel a už na nás nemal čas. Čo vlastne vidia na jeho skupine? Chápem že perfektne spievajú,sú nádherní,očaria jedným pohľadom,a ten Harry! Jeho sladký úsmev a zelené oči ktoré spôsobujú zástavu srdca jedným pohladom ......Do frasa! Nič ste nepočuli! Jasné?!
Zabudnite na to..bol to len chvílkový skrat v mojej hlave. Vôbec ich nepočúvam! No počúvam pár pesničiek ale to len kôli tomu že chcem vedeť ako spieva Niall..to je jedno späť do reality :D.

 Budík som si nastavila už na pol 12 (skoršie by som nevstala) aby som sa stihla prichystať a ešte si nájsť svoje bowlingové veci: náramok,šiltovku,tričko a stihnúť aj rannú sprchu..pffú asi som sa mala zobudiť skôr.

 * O pol 12 - zvoní budík *

 Nevstala som ako normálny človek..to by som nebola ja...vstala som rázne,rýchlo a bolestivo - padla som z postele. Perinu som stiahla so sebou.
 "Blbý budík" prehovorila som cez vlasy na mojej tváry. Následne som sa zodvihla zo zeme a treskla rukou po budíku .. ten sa vypol. Obula som si papučky a šla do kúpelne. Tam ma skoro trafil šľak. Kričala by som ale bola by som moc povrchná a robila sa inou ako inokedy...a po dalšie som už nemala čas :D. Dala som si rannú sprchu. To už bolo 12...Boli sme dohodnutý o jednej. Zatial to vyzerá že to stihnem. Toto presvedčenie sa mi vyvrátilo
 keď som hľadala veci na bowling.

 "Mamíí? Kde mám bowlingovú gulu?" kričala som z poschodia.
 "Neviem. Tebe som kázala si upratať izbu" skríkla späť. Zase začína. S mojou mamou by ste sa stále len hádali (ja nerobím nič iné :D )..
 "Veď som si to upratala!" zišla som dole schodmi za rodičmi.
 "Tak potom nevyhukuj po dome kde čo máš. Každý boží deň ťa počujem kričať 'Mamí? Nevieš kde je to a tamto?' ... kam vlastne ideš?"
 "Asi na Mars" odpovedala som ironicky.
 "To je super. Na Marse nebudeš potrebovať peniaze" uškrnula sa mama. Do riti! :D
 "Jedna nula pre mamu Riley. Musíš sa viacej snažiť" zasmial sa otec. Ani som ho tam nevidela. Je tam tak skovaný za tými novinami.
 "Fajn! Niall prišiel domov len na týždeň a ja si neužijem bowling ako sa patrí s kompletnou partiov!" Odišla som hore do izby a pokračovala v hladaní potrebných vecí. V mojom šatníku sa dá povedať že je to ako : hľadať ihlu v kope sena. Čiže márne. Ležala som uprostred šatníka na zemi so založenými rukami. No v tom som začula kroky.
 "Už si prichystaná? Je jedna hodina" ozval sa povedomí hlas. Prevalila som sa z chrbta na brucho a pozrela do dverí. Stál tam Niall.
 "Zo zeme vyzeráš lepšie ako normálne" zasmiala som sa a postavila sa. "Kto ťa vlastne pustil dnu?" spýtala som sa.
 "Tvoj otec..." Je pravda že všetci bývame ne jednej ulici ale Niall býva najbližšie. To mi pripomína spomienky z detstva...
 "Asi ťa sklamem ale neni som vôbec oblečená..nemožem nič nájsť"
 "Všetko máš na posteli" mrkol na mňa..On je čarovný alebo čo? Je ako môj starší brat ktorého som nikdy nemala :/..preto si ho vážim a som rada ked je s nami. Iste by to mohol byť aj Sean ale ten...proste bol moc posadnutý Emily a mňa si nevšímal tak moc...tak som si zvykla viacej na Nialla...načo vám to vlastne vysvetlujem? :DD Mala by som si pohnúť.
 "Fajn idem sa obliecť..môžeš...." pozrela som sa na neho pohladom ktorý naznačuje že chcem súkromie..
 "Jasné prepáč" zasmial sa a odišiel. On má taký nádherný úsmev. Och nie...zase mám ten pocit...
 Obliekla som a odišli sme od nás do bowlingárne. Vlastne nás vzal Sean..jediný má vodičák. Stavil sa pre nás s Emily..ako inak je ona s ním všade prvá!

 *Bowlingáreň*                                                                                    

 Už sme dorazili. Ešte vyčkať radu..neznášam čakanie...a nie som jediná..Dostali sme sa na konečne na radu. Podala nám klúčiky od skriniek a tenisky ktoré si musíte obuť aby ste im nááhodou nezničili podlahu...akokeby to nebolo jedno. Veď na tú podlahu hádžeme asi sto kilové gule tak čo ... Do tabulky sme si napísali každé svoje meno a hra sa mohla začať.
 "Kto pôjde prvý?" spýtal sa Niall.
 "Ked si sa to opýtal ty a ešte to vieš hrať asi najlepšie môžeš ísť" skonštatovala som. Niall prikývol a vzal si svoju bowlingovú gulu. Rozbehol sa a pomaly ju poslal po dráhe.
 "Strajk!" víťazoslávne zvolal. Takto to pokračovalo dosť dlho. Boli by sme tam aj dlhšie ale už nás to prestávalo baviť pretože Horan stále vyhrával...Bolo ešte málo hodín na odchod domov a ku všetkému sa vám nechcelo ked máte len týždeň na to aby ste sa poriadne pobavili s priatelmi. Šli sme si sadnúť do našej oblúbenej reštiky. Na šťastie sme sa tam stretli s Danielom - brat Emily (pracuje tam ako čašník)

 *Emily*

 "Čaute ludia. Čo si dáte?" pozrela som sa na čašníka a spoznala som v ňom Daniela. Ten mal byť už doma nie?
 "Nemal si byť doma?" spýtala som sa.
 "Mal" odpovedal s pokojom. "Ale stal sa menší pracovný úraz tak zaskakujem"
 "Aha..tak zapisuj si. Ja si dám na pitie milk shake jahodový..a na jedenie hranolky s kečupom" objednala som si a pozrela na Riley čo si dá ona.
 "Všetci si dáme to čo Emily" usmiala sa na Daniela Riley. Ten odišiel a ostali sme tam sedeť sami.
 "Čo podnikneme zajtra?" spýtal sa Niall
 "Za kolko odchádzaš?" na jeho otázku som odpovedala otázkou.
 "Za 5 dní"
 "Ja zajtra nemožem ... príde mi malá sestranica a pojdem kočíkovať..." pripojila sa do debaty aj Riley.
 "Tak pojdeme s tebou nie?" spýtala som sa.
 "A chce sa vám? Nechcem vás otravovať ..."
 "Ty nikdy neotravuješ Riley"


Tak moc som premýšlala čo dám do tejto časti tak mi to omoc dlhšie trvalo :D...v 6.časti sa vyskytne už nejaký problém..súhlas? :D ..Dúfam že sa vám to páči :))...Koment poteší a bude sa mi to chcieť viacej písať :) •Mary•



10 komentárov:

  1. úžasné prosím ďalší :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. paráda teším sa na dalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je paráda díky tvým příběhům mám co číst :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zabudla si moje meno :(9. marca 2013 o 20:50

    Hádam vieš kto som. Ja len že je to úplne úžasne mega dokonalá story <3 A keď nebudú tý dvaja spolu tak ťa zničím dievča! -_- <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa teš na 6.časť! Tam je taký odsek že až :DD

      Odstrániť
    2. Šak vieš kto som :D9. marca 2013 o 20:55

      Tak to ju potom napíš už zajtra :33 Už mi tečú sliny z toho jak sa teším <3

      Odstrániť
  5. jedna veta: :D je to dokonalé!!!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. poviem ti jedno!! je to dokonalé <3

    OdpovedaťOdstrániť