25. marca 2013

Sometimes is friendship more than love - 9.časť


Chcem vidieť KOMENTY :)) !!
A ešte, že adminka * Meg mi spravila trailer k príbehu tak ho prosím pozrite :)


9.časť


*Riley*

Na letisko nás odprevadil Niall a na letisku uvítal Sean. Potrebovali sme odvoz domov :D..Vyhodil ma pred domom a ešte si niekam zbehli s Emily. Musím sa spýtať čo sa medzi nimi deje... Stúpila som na teraru a počula som krik. Asi sa zase hádajú..odvtedy,čo otec prišiel domov sa hádajú stále. Otvorila som si dvere a vošla dnu. A v nesprávnej chvíli. Počula som to čo som asi počuť nemala
„Chcem rozvod!“ skríkla mama po otcovi a potom sa obzerala dozadu,kde som stála ja.
„Riley.“prihovoril sa mi otec,no ja som bežala hore schodmi. Vošla som do svojej izby a lahla si na postel. Pozerala som do stropu a rozmýšlala nad určitými vecmi. Nepochopila som prečo sa chcú rozviesť. Veď sa nikdy nehádali a vyzerali spolu vždy tak nadšeno a štastne. Ešte som nepochopila svoje city...a ako to dopadne,ked ma určite  prisúdia otcovi..kam pojdeme?  Chcem vedieť dovod prečo sa chcú rozviesť , ale ten nezistím.

*O dva týždne neskôr*

S Emily sedíme v mojej izbe na posteli. Teraz som jej dopovedala historku so sťahovaním
„Takže ty sa sťahuješ?“ spýtala sa ma Emily po tom, ked som jej vysvetlila, ako sa veci majú.
„Ano.“ Krútila som s hlavou „Ale ja tam nechcem ísť! Ja chcem ostať tu ale ...“
„Chápem. Nemusíš mi to vysvetlovať. Chceš to povedať aj Seanovi a Niallovi?“
„Niallovi to nepoviem, nemá záujem .. a Seanovi to predsa povieš ty.“ Zasmiala som sa.
„Prečo si si taká istá?“ nadvihla obočie.
„Nemáte niečo spolu náhodou?“ stále som sa smiala.
„Si padla na hlavu? Ja a Sean? Dovol mi zasmiať sa! Sean ma frajerku ty husa!“ Ruky si založila na prsiach.
„A tá frajerka si ty že?“ vyplazila som jej jazyk.
„Ach -__- Ty si vážne za opicami? Sestra moja budeš mi chýbať!“ objala ma a dosť silno! :D
„A akú má frajerku?“ spýtala som sa zo zvedavosti.
„Žiadnu , teda o nej neviem to len aby si si zavrela hubu..“ Klamárka jedna! :D..
„Pomôžeš mi baliť veci do škatúl?“ poprosila som ju.
„Jasné , len by si mi mohla povedať,čo mám dať kam.“
„Vieš čo?“ usmiala som sa. „Radšej si to pobalím sama.“ Mrkla som na ňu. Emily si lahla naspať na postel a čítala časopis.
„Kam sa to vlastne sťahuješ?“ ona to bere úplne s kludom. Asi sa ma chce vážne zbaviť. Pekná kamarátka...ale pravda je ,že ja si tiež rada namýšlam :D..
„Evidentne na ten debilný ranč.“
„To nemožeš ostať u mami?“
„Nie. Mám ísť bývať s tatkom, tak čo mám robiť? Už viem prečo sme malovali a premiestňovali nábytok! Aby sa rýchlejšie sťahovalo. Stavím sa, že to bolo preto.“
„To bolo v tedy, ako sme boli v Londýne že? Čo si vysypala na Nialla špagety.“ Zasmiala sa.
„Ano to bolo v tedy.“ Ironickým hlasom som odpovedala. K baleniu patrí aj upratovanie neporiadku. A to ja nenávidím! Vyhadzovala som veci spod postele a narazila som na krabicu. Potiahla som ju von z pod postele a nazrela dnu.
„Čo to máš?“ spýtala sa zvedavo Emily.
„Myslím, že je to škatula plná našich spomienok.“ Spoznala som ju podla nálepky ‚Never forget‘ . Krabicu obsahovali fotky s jazera, pokus o hranie bowlingu, halloween , karneval , tajný bunker na strome a mnoho dalších vecí z detstva. Dokonca som našla aj náramok
„Od Nialla?“
„Čo s Niallom?“ nechápavo sa spýtala Emily.
„Tento náramok je od Nialla. Kedy mi ho dal?“
„Sa pýtaš ty mňa?“ Mykla som plecami a náramok vložila naspäť do malej krabičky a položila späť na dno krabice. Pokračovala som v prehrabávaní obsahu škatule. Našla som další album. Lenže prázdny. Na vrchu obalu bolo napísané ‚Sweet 18‘. Nečudujem sa prečo sú tam neni fotky..všetky som totiž spálila..dovôd prečo som to spravila nepotrebujete vedieť. Ale sa ho možno raz dozviete. Vrátila som ho späť do škatule. Dalej som tam našla svoju záľubu. Vlastne vy o nej neviete. Tento príbeh vám poviem. Keď mi bolo 17 strašne rada som malovala obrazy. Malovala som pekne podla otca...dokonca ma to aj bavilo. Šla by som na umeleckú školu lenže moja mama chce aby som šla študovať ekonominku ako ona...Kedže mi to zakazovala nemala som dôvod v tom pokračovať tak som sa vzdala svojej záluby a snažím vám všetkým aj sebe nahovoriť že Ekonómia je moj sen...Celé vysvetlenie mojho objavu v krabici. Bola to paleta s vodovkami a temperami. A ešte moja baretka, zástera na malovanie a skicár s krezbami. Pozrela som sa hore na Emily, ale ona nevnímala. Čítala si ten časopis. Odstúpila som od krabice so spomienkami a pokračovala v balení. (nechcem už vedieť, čo dalšie tam nájdem..) Bude mi to tu naozaj všetko chýbať. A to sa sťahujem až za 3 dni. Veci zo šatníka som hodila na postel priamo na Emily.
„Nevadím ti tu?“ len hlava jej trčala z vecí.
„Vôbec nie láska.“ Hodila som na ňu dalšiu várku oblečenia. Najviac mi bude chýbať Emily.
„Neni toto náhodou ten náramok priatelstva,čo som ti dala?“ vyhrabala sa z handier a v ruke držala ten náramok.
„No tam bol! A ja som ho tak dlho hladala.“
„Povedala si že ti ho zožral pes! To si sa ho pokúšala nájsť tri roky či čo?“
„Nechceš sa so mnou pohádať pre maličkosť, tri dni pred odchodom z Mullingaru a so šancou že už sa nikdy nevrátim že nie?“ lapala som po dychu, Skúste to povedať vy bez nádychu :D !
„Možno si to rozmyslím. A budeš nás navšťevovať, že?“ použila psie očká.
„Emily..Vieš,že neviem ani ako budem chodiť do školy..“
„A na akú školu to pojdeš nakoniec?“ Hm... poviem jej to popravde na rovinu alebo?
„Ja nechcem ísť študovať ekonomiku! Nebaví ma to..nenávidím ju...Agr.“ vykríkla som.
„A aká si bola nadšená tým , že pôjdeš v stopách svojej mami.“ Zasmiala sa.
„Vadilo ti to? Nemusela si sa so mnou baviť nadalej..“
„Nebud hned urážlivá...ja len, že kam chceš ísť študovať?“ objala ma, aby som prestala histerčiť.
„Pamätáš si , ako som kreslila stále?“ pozrela som hore na ňu. Prikývla. „Tak, ma to proste strašne bavilo..a teraz ked už nebývam s mamou,by som chcela pokračovať vo svojom utajenom sne..“
„Ja by som to spravila tak isto..následuj svoj sen. Alebo si vezmi príklad s Nialla. Pozri kam sa až dostal.. a ja ťa v tomto určite podporím!“
„Som rada, že stojíš pri mne.“ Objala som ju a prelepila dalšiu krabicu s vecami.


Dúfam, že ste spokojné :)..zabudla som na tri písomnky koli tomu,že som písala tento príbeh takže chcem vidieť KOMENTY! :)..•Mary•
Prizvukujem ten TRAILER



24 komentárov:

  1. Aaaaaaaaaaaa je to úplne krásne :) Prosím daj ďalšiu časť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky :).. pojdem ju písať :)..zajtra nejdem do školy takže 3:D .. zajtra je tu dalšia alebo pozajtra čestne slubujem :D

      Odstrániť
  2. vážne je to dobré :) nemôže sa nemiesto ranča sťahovať do Londýna? :3 a byť konečne s Horanom?! -_- Naťahuješ to dievča ako trenky ! :D ale pekné to je ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Awww to je neskutočná story <3 Ten trailer je krásny, a tá story fakt mala som trošičku slzičky a bojím sa čo sa stane. Ja nechcem aby sa s´tahovalaaa :((( A teraz si ma nechala napatú pre tú 18 :(((((( Si sviňa. Sviňa čo dobre píše :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD.. potrebujem to sťahovanie pretože sa udeje zase niečo iné a uvažujem či vám tu 18 vobec poviem :'D

      Odstrániť
    2. dakujem :D s trailerom pre tento príbeh som sa fakt natrápila :D ale stál za to nie? :D *Meg

      Odstrániť
  4. úúžasné:)) tešíím sa na dalšiu čaaasť :) mooc :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Akože, akože, akože... Kam sa sťahuje?!?! Prečo to nechce Niallovi povedať?! WTF?! -_-" Si robíš srandu -_-" A s tým albumom 18? Tak o tom nám pekne poviem! Teším sa na ďalšiu časť! :33

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa týka Trailer-u, no nemám slov :33

      Odstrániť
    2. Trailer robila Meg, tkaže to super byť musí! :D..

      Odstrániť
    3. A dakujem :')) .. ja sa teším na vaše komenty 3:D

      Odstrániť
    4. to že som to robila ja, to neznamená že to musí byť super :D

      Odstrániť
  6. táto časť je úplne úžastná a ten trailer ani nehovorím všetko do seba zapadá je to strašne pekné :D <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. nebola som doma, ale idem dopísať 10 a dám ju sem a zajtra vám dám aj 11. okay? :))) prepááčte :D •Mary•

      Odstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úžasné!! <3 krásne, prenádherné <3 prosím, pokračovanie :) :) prosím ťa, ak by si chcela, tak si ma pridaj k priateľom na fb :D :D ďakujem :D :D meno na fb: Denisa Henčeková

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hneď si ťa pridám :D :)... A dakujem :3 •Mary•

      Odstrániť
  10. je to úžasné som šťastná že som narazila na tento blog :) a hlavne na tento príbeh :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aww :33 .. vieš ako to poteší, ked to nikto nečíta a zrazu sa to začne rozvíjať? :33 ... lúúbim vás ♥ idem dať dalšiu •Mary•

      Odstrániť