16. marca 2013

Sometimes is friendship more than love - 7.časť


7.časť


Objal som ju znova a odišiel domov. Bolo mi to ľúto že musím odísť. Vyzerala dosť sklamane...jak rád by som bol pri nej ://...Prišiel som domov.
V obývačke sedel Greg. Pozdravil som ho a šiel ihneď hore zbaliť si kufre. Svoj veľký kufor som vytiahol spod postele a šmaril ho na postel. Následne som doň hádzal naštvano veci pretože neznášam balenie a mama neni doma. To bola prvá vec. Druhá je tá že som naštvaný na celý  moj život. Myslíte si že ked som superstar možem mať všetko že? Ale neni to pravda. Hej zarábam dosť aby som si mohol kupiť čo chcem ale ... za peniaze si šťastie nekúpim a to je to najhoršie...za tretie nechápem prečo vám vylievam srdce. Nemusel som byť debil a povedať to všetko narovinu. Kufre som si zbalil (ked sa to dá nazvať zabalením) takže možem ísť..ešte sa rozlúčiť s Gregom a nechať odkaz našim.

„Greg odchádzam do Londýna. Povedz našim kde som a nech mama nehysterčí hej?“
„Nemal si tu byť celý týždeň?“ obzrel sa od TV mojim smerom.
„Mal...ale máme fotenie a potrebujeme počuť pokyny,tak idem domov dnes.“  Greg sa postavil z pohovky a šiel ku mne.
„Dobre brácho chápem. Odkážem mame všetko a neubližuj si.“ mrkol na mňa.
„Jako si ubližujem?“ spýtal som sa lebo som nechápal na čo žase myslí.
„Riley. Vidím ako pozeráš,ako sa chováš ked si pri nej. Mal si tolko šancí jej to vysvetliť ale si zbabelec a týmto si ubližuješ chápeš?“ trocha sa ma to dotklo. Ale neni som citlivý! Možno..
„Vieš čo Greg? Neviem čo si namýšlaš ale toto je bluda. Riley nechce mať nič so svojími kamarátmi...tak si prestaň namýšlať že si nejaký poradca lásky ak nie si. A do mňa sa nestaraj.“ Osoplil som sa na neho. Zdvihol som kufor zo zeme a tašku si dal cez plece. Na letisko som sa dostal taxikom. Tam som si našiel svoj let a šiel si sadnúť na svoje miesto. Vytiahol som si z tašky časopis aby som sa nenudil počas letu.

Domov som sa dostal behom pol hodinky. Na letisku v Londýne som stretol Louisa. Aká náhoda.
„Čau Louis.“ Pozdravil som ho.
„Hello Bro. Tak čo ako si si užil voľno?“ zasmial sa.
„To bolo fakt volno...Pozor! Nenaraz do nej.“ Potiahol som Louisa k sebe aby nenabúral do tej baby. Je toho schopný a potom sa ešte smeje...
„To je v poriadku.“ Odpovedala tichým hlasom a šla dalej.
„Mohol som do nej nabúrať. Bola by najšťastnejšou babou na svete.“ Uškrnul sa.
„Keby bola directionerka kričala by a skákala od radosti ak by nás uvidela. Ale ona bola úplne v klude.“ Zmaril som jeho myšlienku že mu padne k nohám.
„Ale pekná bola. Ako pojdeme domov? Nechce sa mi ísť taxíkom.“
„Budeš musieť.“ Odsekol som a uzavrel túto tému.

*V hoteli aneb náš komplex*

Ešte len sme s Louim prišli, (a to ako poslední) museli sme sa ihned prezliecť a ísť do vedlajšej budovy – dá sa to nazvať že poradňa...
„Aspoň desať minut oddychu nedostaneme?“ protestoval som no James je prísny.
„Prepáč Niall ale tvoje brucho bude musieť počkať. Máš prácu tak makaj. Na posteli máš veci. Očakávama ťa dole potom pojdeme vedla do budovy.“ Dokončil a zabuchol za sebou dvere mojho bytu.
„Ach jo! Aj tak sa najem bývam tu sám takže mi nikto nevyje chladničku.“ Zasmial som sa a tančekom som vošiel do kuchyne a otvoril dvere od chladničky.
„Jedlo?! Kde je jedlo?!“ začal som kričať a rozhliadať sa po byte. „Budem musieť ísť na nákupy.“
S prázdnym žalúdkom som sa išiel prezliecť a napokon som zišiel dole kde na mňa čakali chalani.
„Bolo na čase. Sme všetci? Ano? Ideme.“ Rozkázal James. Následovali sme ho až do poradne. Tam sme si posadali za stôl.
„Takže počúvajte ma.“ James sa postavil pred nás. „Teraz za vami príde majiteľ firmy čo vás bude fotiť. Asi by som vám mal povedať že pojde o paintball. Budú vás fotiť zatiaľ čo vy sa budete zabávať. Žiadne námietky !“ dopovedal a prišiel majitel. Nudná prednáška..asi zaspím..

Po hodine nudného kecania sme sa opäť vrátili do bytov komplexu – každý do svôjho.
Hned ako som zavrel dvere namieril som si to rovno do kúpelne. Pred pár hodinami som bol v Mullingare a spokojný s volnom a už som ZASE v Londýne....Dal som si rýchlu sprchu aby som čo najrýchlejšie mohol ísť spať.

Ráno som nevstal zrovna trikrát dobre naladený. Bol som nahnevaný pretože v mojom byte vrieskal Harry.
„Čo sa stalo Harry? Prečo kričíš?“ pretrel som si rukou oči.
„Nič len mi padla panvica na nohu.“ Odpovedal poskakujúc na jednej nohe – druhú si držal.
„To sa ti ako podarilo?“ zasmial som sa.
„Pozri ked chceš byť hladný kludne sa ti na to vyserem.“ Zabíjal ma pohladom.
„Nie..pokoj...pracuj dalej..máš čas.“  Harry vie celkom fajne variť :33
„Za niekolko minut by tu mali byť chalani.“ Oznámil mi.
„To je stretko u mňa? Mám tu neporiadok.“
„Tak si ho uprac lebo Daddy ti vynadá.“ Upozornil ma. Mal pravdu Liam nemá rád neporiadok..ale tak inteligent ovláda chaos ;D.. Pozrel som pod pohovku a tam bola krabica od pizze. Nedojedená.
„No fuj“ zamračil som sa. To bol pach..pomoc...to je horšie ako ísť na wecko po Paulovi...Ešte som napravil stol a oblečenie z neho som pohádzal do skrine. Takže obývačka je čistá!
„Niall máš svoju porciu palaciniek.“ Mňám palacinky od Harolda čo viac si priať? Ja viem :33 Nutelové palacinky!
„Máme aj nutellu?“ opýtal som sa so žiariacimi očami.
„Inak za toto mi pojdeš poupratovať byt. Nakupil som ti lebo som vstal moc skoro. A máme,máš ju na stole.“  Nié..neznášam upratovanie u Harryho..večne je tam plno nechutných vecí x(...asi viete na čo myslím :DD...
„Hellooooo“ do bytu vošli aj chalani a Louis posledný s krabicou niečoho.
„Čo to máš Lou?“ spýtal som sa s plnými ústami.
„Pamätáš ako som povedal že milujem dievčatá s mrkvami?“
„Uhm.“
„Tak teraz mi ich stále posielajú!“ krabicu hodil vedla stola a sadol si zaň. Za hodinu odchádzame na fotenie. Uprimne si myslím že to bude sranda! :D..Paintball ma baví..aj ked bowling je lepší.
Raňajky som dojedol ako prvý. Mám čas Zaynovi to bude totiž trvať...zbehnem ešte na twitter.

 



Takže už som skončila ten príbeh predtým...časti sa budem pokúšať dávať aspoň každý tretí deň :)..podla komentov :)..dúfam že ste spokojné...nič ma nenapadalo ://..je to banalita...Prosím nechaj úprimný koment čo si o tom myslíš :) •Mary•

9 komentárov:

  1. Ďalšiu ďalšiu hneeeed chcem inak bude zléééé :D :D prosíííííím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem tvoju story <3333 Tá časť ešte doa s Gregom je mega <3333333

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si čítala od začiatku? :DD ..Alebo len tak ked si videla link? :D :)

      Odstrániť
  3. Takže, dočítala som zameškané časti. Tento príbeh má ničo do seba, to musím uznať. No a ten Niall je zaľúbený do Riley? Musí jej to čo najskôr povedať, lebo ťa zbijem. A potom dať nejakú krásne zápletku a všetko okolo toho... Ale nie toto nechám na teba. ;) Je to úžasné! Teším sa na ďalšiu časť! :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. On je do nej zablubený už od detstva akurát si to nechce pripustuť aj ked miestami povolí...a zápletka? na tie som génius takže 3:D :))

      Odstrániť
  4. je to super už aby bola dalšia teším sa na nu:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to úplne úžasné :) A mohla by si sem dať odkaz na ten príbeh čo si písala predtým a už si ho dokončila? Rada by som si ho prečítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten link sem nedám lebo je úplne trápny začiatok...tam pri konci je to už síce dobré ale radšej si prečíta The Best Holiday :D

      Odstrániť
    2. To už mám prečítané :) Prosím daj sem ten link :)

      Odstrániť