21. marca 2013

Sometimes is friendship more than love - 8.časť



8.časť


Na twitteri nebolo nič nové. To znamená že si dám druhé raňajky. Neváhal som a toto rozhodnutie som okamžite splnil. Hej som nenažraný a čo :D..
„Niall davaj! Zase čakáme len na teba.“ Kričal na mňa Louis z chodby.
„Nemôžem za to,že som sa ušpinil s nutellou.“ Ano presne tak som talent ;)
„Davááj lebo ak prídeme neskoro nemienim počúvať Jamesa! Posledné varovanie potom tam pre teba prídem!“ vyhrozoval.
„Daj mi ešte minutku než najdem tričko.“  Nakoniec som našiel nejaké to tričko aj ked neviem kde sa tam vzalo. Hlavne že nejaké mám. Louis je úplne ako moja mama....Pred komplexom nás čakalo auto,ktorým sme sa dopravili na určité miesto fotenia.
„Celkom je to tu pekné.“ Zahlásil Harry.
„To si povedal preto,lebo sa pred tebou zohla tá baba?“ zasmial sa Zayn. Harry sa len ironicky pousmial a tváril sa,že túto poznámku nikdy nepočul. Prešli sme do šatne,kde sme mali pripravené veci pre bezpečnosť. Paintball je haluz,ale nie ked ťa strelia...štípeto a dosť! :D. Už sme boli všetci prezlečení,doupravovaní a mohli sme začať hrať. Aj sme začali,ako prvý to schytal Zayn. Presná trafa do čierneho..:D..Skúste si typnúť od koho. Typovali ste Harry? Hej? Tak ste typovali správne :D..Bolo to za to,že Zayn ironicky pripomenul Harryho nadržanosť. Táto hra ma prestala baviť asi po hodine. Bolo to preto lebo mi Louis streli s tú pištolku do hlavy. (aj ked mám prilbu,je cítiť bolesť) Dôvod bol taký, že to tričko,ktoré som ráno zašpinil s nutellov bolo jeho. A nepovedal som mu ani len prepáč :D...Po fotení sme sa dohadovali čo dalej. Samozrejme,že ja som sa chcel ísť najesť do Nando’s. Aj sa tak stalo. Cesta nám trvala trochu dlhšie ako inokedy. Prišli sme tam,posadali si za náš obľúbený stôl a ja ako vždy som šiel objednať. Objednávam ja lebo mám zľavnovaciu kartu do Nando’s. Som verný zákaznik.

*Riley*

Páni Londýn je veľmi rušné mesto. Ani by sa nezdalo...Emily zdrhla na wecká. Celú cestu pišťala že je hladná a potrebuje cikať. Dočkala sa :D...Šli sme sa najesť do Nando’s. Niall túto reštiku tak strašne ospevuje,že som si ju ako jedinú zapamätala :D...Zatial čo Emily bola na wecku ja som sedela za stolom a čítala si časopis. Pôvodne som chcela počkať na Emily,čo si chce objednať ona ale trvalo jej to tak som šla sama. Postavila som sa do rady,aby som bola férová voči ostatným. Stále som nevnímala svet.Keď som sa dostala na radu,vypýtala som si špagety so zeleninou. Dala ich na tácku a ešte si vzala džús. Časopis som položila na tácku a čítala dalej.
„Pff...namyslené hviezdy..“ spravila som tem svoj ksichtík. (Vyplaz jazyk,skrč čelo a hýb s hlavou do strán :D)...Čítala som dalej,ked sa mi zaplietli nohy a ja som zletela na podlahu. Ako som postrehla moj obed padol na osobu predo mnou. Ups....Zapozerala som sa do tej postavy a spoznala som tie blonďavé vlasy a postoj. Nič nevravel len sa na päte otočil a pozrel na mňa.
„Niall!“ zvískla som radostne.
„Riley? Šibe ti?Čo tu robíš?“
„Prepáč ja som nechcela,ale tak vieš že ja som nešikovná.“ Snažila som sa postaviť zo zeme. Niall je gentleman a podal mi ruku na pomoc.
„Neni si nešikovná. Si len tak trocha neopatrná.“ Zasmial sa. Božé bol preč sotva deň a už mi chýbal jeho smiech!
„A aký je v tom rozdiel?“ zasmiala som sa a z vlasov som mu vybrala špagetu.
„Nechceš si prisadnúť k nášmu stolu?...a si tu sama?“ spýtal sa.
„Nie Emily sem práve ide.“ Ukázala som prstom na Emily.
„Takže ty si si myslel,že odídeš len tak a nepovieš ani len maj sa?“ vyskočila na neho. Niall stuhol. No Emily  sa začala smiať.
„Ja som si vážne myslel,že ma chceš zabiť!..... Idete si prisadnuť k nám?“ spýtal sa zas. Prikívli ste a šli sme si sadnúť za stôl. Tam nás Niall predstavil. Po predstavovaní sme sa pustili do jedla. (moje špagety upratali :D ).
„A stále si mi nepovedala prečo ste tu.“ Podotýkal Niall s plnými ústami.
„Prišli sme si obhliadnuť vysoké školy. Omielala som to týždeň. Aha ty si nebol ehm..doma.“ Niall si dalej sledoval svoj tanier. (radšej..)

*Niall*

Dojdedli sme a baby išli na wecka. Spýtal som sa chalanov,či im nebude vadiť ked prídem neskoršie domov.
„Nevadilo ak by som sa zdržal ešte s Riley a Emily? Nestáva sa,že sú v Londýne.“
„Pokojne ostaň,ale nezabudni že zajtra máme skúšku na turné.“ Odpovedal Liam. Odišli k autu aj s Paulom smerom domov.
„Prečo si nešiel s chalanmi?“ spýtala sa ma Riley,ked sa vrátili z weciek.
„Chcel som byť chvílku s vami. Doma za ukážem asi až o mesiac...“ odpovedal som.
„Aha..no tak my sme tu už od rána. Školy sme omrkli,môžeme niečo podniknúť.“ Navrhla Riley. Súhlasil som a išli sme sa prejsť.
„Kde ste vlastne nechali Seana?“  prehodil som len tak medzi rečou.
„Sean ostal doma. Načo by šiel s nami...on si vysokú vybral v Dubline. A ešte preto,lebo pomáha našim s malovaním a sťahovaním nábytku.“ Odpovedala.
„Sťahovaním nábytku? Niekam sa sťahuješ?“
„Nikam sa nestahuje, len ked malujú tak to aj premiestnia trocha.“ Odsekla Emily. Išli sme si ešte sadnuť do kaviarne. (ako inak) Potom prišiel čas ich odletu domov. Odprevadil som ich na letisko a rozlúčil som sa s nimi. Potom som si zavolal taxi a prišiel som domov. Tam už za dverami stál Harry.
„Kto bola tá baba,čo do teba narazila?“ Už ako ma uvidel padali z neho otázky.
„Riley.“ Odpovedal som.
„A tá druhá?“ stále si nezavrel hubu.
„Emily. A už ma nechaj.“
„Ahá. A čo máte spolu?“ Harry je neodbitný!
„No vieš čo,mám s ňou štyri deti.“ Odbil som ho. Teda aspoň som sa pokúšal ale potom z obývačky vyskočil Louis. No zbohom.
„A s ktorou? Že s tou Riley?“ rukou si podoprel bradu a tváril sa velice milo.
„Aj ja sa stavím že to bola ona. Je kus!“ ozval sa Harry.
„A videl si ako sa na ňu pozeral? Stavím sa že je do nej až po uši!“ zasmial sa Louis. Pri tomto som sa zarazil.
„To by už stačilo! Zavrite si obaja huby a chodte si po svojom.“ Svoju trigovicu,ktorú som mal v rukách som hodil po Louisovi a kráčal hore schodmi. No ešte som započul jednú debilnú poznámku.
„Asi ho nechce,ked tak vybuchol.“ Hádajte od koho bola. Harry.
„Ona s kamarátmi nechce mať nič! Nechce si pokaziť priatelstvá!“ skríkol som naspäť dole. Potom som počul už len smiech. Trapáci. To im spočítam.


Viem, že som slúbila rýchlejšie pridávanie častí ale tak nevedela som čo sem dať. A po dalšie som to 4x mazala a prepisovala...
PS: prepáčte tento diel je mega trápny :// •Mary•

9 komentárov:

  1. Božeee ona bola v Londýne a stretla s s Niallom :33
    Aj Louis a Harold, trapáci -_-"
    Naval sem ďalšiu časť a hneď! :33

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aaaaaaaaaaaw vôbec to nie je trápne, tak buď ticho a daj ďalšiu časť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďalšiu ihneď now teraz a neviem ešte ako. BTW Skvelá časť. Jasné, typický Larry to na konci :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neni trápna mne sa páči je úžastná :D tie špagety sú zabité :D a dalšiu prosím :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no nehovor Simuška :D... keby si ma nepoznala tak vravíš,že je to trápne -.- :DD

      Odstrániť
  5. Dalšííí :) úúžasnéé :)

    OdpovedaťOdstrániť