16. januára 2013

TBH - Part 14


Harry
„O čom sa chceš rozprávať?“ spýtal sa prekvapene Niall.
„O Caroline,“ povzdychol som si, „viem že ju máš rád viac ako kamarátku, a nie, to mi ona nepovedala, to mi samému došlo, ale...Strávil som s ňou celý deň a je mi jasné že ľutuje tú noc, keď ste sa spolu vyspali, ale pre ňu to vážne nič neznamenalo. A viem že ste, ehm asi už iba boli, najlepší priatelia, a tebe nie je vôbec ľúto že prichádzaš o takúto úžasnú osobu ako je Caroline?“ s povzdychom som dopovedal.

„Harry, nemontuj sa do toho,“ jediné čo mi na to povedal, „a teraz odíď, prosím“ zamrmlal a prakticky ma vykopol z izby. S povzdychom som odišiel naspäť do svojej izby a za chvíľu som aj zaspal chrbtom otočený ku Caroline.
Caroline:
 „Včera sa v jednom z najznámejších londýnskych klubov objavil Harry s neznámym dievčaťom. Pýtate sa kto je to dievča? My sme to zistili.  Toto dievča, je Caroline O’Sullivan a má 19 rokoch. Čo má spoločné s One Direction? Jednoducho, je najlepšou kamarátkou jedného člena – Nialla Horana. Obidvaja pochádzajú z Mullingaru. Ale, pýtame sa aj my, a určite aj vy, čo robili títo dvaja včera v klube? Sú iba kamaráti alebo niečo viac? Budeme vás informovať, ako náhle niečo zistíme a teraz prejdime k...“  rozprávala moderátorka. Sedela som tam a predychávala to.
„Si v pohode?“ spýtal sa Liam.
Prikývla som, ale v pohode som teda nebola. Nečakala som to. Odkiaľ to všetko zistili?  Čo ak sa budú viac šmátrať v minulosti? Čo ak povedia nejakú hovadinu o mne a Harrym, alebo o mne a Niallovi.
Toto bude ťažké.
You’re a troublemaker. You’re a troublemaker. You aint nothing but a troublemaker gir...“ ozvalo sa z poschodia. Môj mobil.  Rozbehla som sa na poschodie a zdvihla som to. Ani som nepozerala kto to je.
„Bože Caroline! Videla si to MTV? To ako vážne si bola práve na MTV? Nehovorila si mi že nechceš sa s nikým z nich zapliesť a s Niallom ste najlepší priatelia? Tak prečo si bola vonku s Harrym?“ sypala na mňa.
„Em! Sakra,“ smiala som sa, „áno, áno, hovorila, preto lebo proste preto...to nie je na telefón,“ povzdychla som si.
„Čo?“ bola nechápavka. 
„Ale nič,“ zahovorila som.
„Fajn, nejdeš von?“ spýtala sa, „všetko mi povieš, ak chceš,“ dodala.
„Fajn, o 15 min na konci ulice?“ spýtala som sa.
„Ok, ak budem meškať, nič si z toho nerob, Londýnska doprava, veď poznáš,“ zasmiala sa.
„No hybaj,“ smiala som sa a zrušila hovor.
Zamkla som dvere, nieže by sem náhodou niekto vbehol a rozmýšľala čo si oblečiem. Nakoniec som sa rozhodla pre biele šortky a jednoduché tričko, k tomu som si dala šedé bodky a vzala si kabelku, do ktorej som hodila pár peňazí a išla čakať na koniec ulice. Došli sme naraz.
Usmiali sme sa a hneď išli na autobus do centra.
„Ide sa na nákupy!“ zavelila som a Em sa iba prispôsobila. Míňala som svoje úspory, čo mi pripomenulo aby som si našla nejakú brigádu. Najlepšie v novinách.
Pobehali sme všetky obchody a nakoniec si sadli do malej kaviarničky vo veľkom nákupnom centre. Objednali sme si kávu.
„No, typujem že to chceš počuť celé,“ povzdychla som si.
„Hej! Hovor,“ vyzvala ma.
„Tak, fajn...“ začala som a všetko jej povedala. Bola dosť prekvapená.
Dopili sme každá svoju kávu, a išli  sme naspäť každá domov. Ja ku chalanom, a Em domov.
O 10 minút a 53 sekúnd
Ovešaná taškami, som všetko zvalila v Harryho izbe. Ani som si neuvedomila že tam Harry je.
„Asi by som ti mal uvoľniť nejaké miesto v tej skrini,“ ozval sa. Strhla som sa a spadla z postele.
„Harry!“ skríkla som, „naľakal si ma!“ vyčítala som mu.
„Prepáč, nechcel som!“ smial sa.
„Idiot,“ zanadávala som a zdvihla sa späť na posteľ a pozorovala Harryho ako mi vyprázdňuje skriňu.
„Ďakujem,“ usmiala som sa, a začala si všetko vybaľovať. Tričká, šortky, rifle, šaty, topánky, proste všetko. Nakoniec som si na jeho stôl, kde som si urobila provizórny poriadok dala všetky šminky a doplnky.
„Fajn,“ som hotová. Harry ma po celý čas pozoroval a smial sa.
„Večerááá,“ ozval sa Louisov krik, a potom sa otvorili naše dvere a stal tam Louis. 
„Špecialita tohto dňa – mrkvový šalát! Stravujeme sa zdravo!“ oznámil nám, čo je na večeru a zdrhol. Znechutene som pozrela na Harryho.
„Že to nemusím zjesť?“ spýtala som sa.
„Ak chceš uraziť  Louisa,“ mykol plecami. S povzdychom som sa pripravila na to že celá večera skončí v záchode, ale nič nie je dokonalé.
„Mmmm, je to dobré,“ tvárila som sa že mi to chutí po 5tich minútach brblania sa v tom, „priam vynikajúce, ale som plná,“ prehlásila som a odsunula tanier od seba. 
Vyšla som schodmi do Harryho izby a tam som sa rozvalila na posteľ. Bola som hladná. To Louisove jedlo sa nedalo jesť. Obdivujem chalanov že to dokážu do seba spratať.
Vytočila som číslo nejakej pizzerky, a objednala si pizzu, ale vysvetlila som im aby zastali pri vedľajšom dome.  Chalanom som povedala že sa idem prejsť, ale ani mi nevenovali pozornosť. Chvalabohu.  Podišla som k vedľajšiemu domu a čakala na poslíčka.
Keď po 10tich minútach prišiel, podala som mu peniaze a potichu sa vrátila dovnútra. Chalani boli zase pred telkou tak som ešte tichšie prešla do izby a zavrela sa tam a začala sa napchávať pizzou. Konečne niečo dobré. 
Ani som nezaregistrovala ako sa dvere otvorili, a niekto si ku mne prisadol.
„Môžem?“ spýtal sa prosiacim pohľadom na pizze.
„Jasné, daj si,“ usmiala som sa a ponúkla ho. 

Veci čo si obliekla Car von :) 

Tak, na dnes posledná, či dám zajtra, neviem :D ale pozajtra už snáď určite áno :) 

3 komentáre:

  1. táák a teraz už nechápem nič :D kto vošiel za Caroline do izby?? :D Harry alebo Niall? :D niee !! Niall to určite nebol, lebo on má teraz menšiu vzťahovú krízu ?D takže Harry?? :D a kedy presne pridáš pokračovanie?? :D

    OdpovedaťOdstrániť