6. januára 2013

TBH - Part 11 (1/2) - Kúpalisko

Rozdelila som to na dve časti lebo nestíham nič písať a chcem byť trochu zodpovedná a niečo aj napísať :D 

Keď sme dorazili na kúpalisko, nebolo tam až tak plno ako som čakala.  Rozvalili sme sa vedľa bazéna a asi hodinu sa opaľovali. Videla som ako Em niečo žralo ale bola ticho. Otočila som sa na ňu  a počkala kým sa aj ona otočí.
„No, čo ťa žere?“ spýtala som sa.

„Ja neviem...,“ pokrčila plecami. Ja som vedela čo myslí.
„Fajn. Tak inak. Čo vieš o 1D?“ spýtala som sa.
„Som ich veľká fanúšička, neber ma tak že som tá bláznivá čo ich stopuje vodne v noci, ale proste ich mám rada a viem o nich strašne veľa, prečo?“ spýtala som sa.
„Jaj, tak nič,“ pokrútila som hlavou.
„Poďme do vody,“ navrhla som a postavila sa.  Nečakala som na odpoveď od Em, rozbehla som sa a skočila do plaveckého bazéna. Preplávala som jeho celú dĺžku dvakrát a potom som si povedala že by som sa obzrela kde je Em. Bola hneď vedľa mňa, načo sa rozhodla že som dlho nebola pod vodou a potiahla ma za nohu , tak nečakane že som si dobre glgla.
„Ty ťapa,“ vynadala som jej keď som sa vynorila.
„To máš za to že mi nechceš niečo povedať,“ hovorila mi. Ach jáj.
„Sľúb že to nikomu nepovieš, nerozkričíš sa ako nejaká pipka, a tak ďalej. A váž si to že ti to chcem povedať, lebo ťa poznám hodne krátko.“
„Sľubujem,“ usmiala sa.
„Fajn, vieš no..Ten kamarát u ktorého som prespala, boli vlastne piati chalani a no, jeden z nich je môj naj kamarát.“ Pousmiala som sa.
„A?“
„A no, ten môj najlepší kamarát má blond vlasy, modré oči, nosí strojček a spieva aj s ostatnými chalanmi v jednej skupine...“ povedala som a pozorovala ju ako jej to všetko dochádza.
„Ty...ty sa poznáš s 1D?“ vykoktala.
Prikývla som.
„Musíš mi všetko povedať!“ rozkázala mi.
„Nie nemusím,“  zasmiala som sa a vyplazila jej jazyk. Preplávala som celú dĺžku  bazéna a vytiahla sa von.
„Em, ja nechcem, nechcem aby si sa kamarátila so mnou len preto že ich poznám. Nemala som veľa kamarátiek, a tie čo som mala ma sklamali..Až na jedného kamaráta, Nialla,“ povedala som jej keď sme sedeli  na deke a smutne som sa pousmiala.
„Jasné, chápem ťa,“ usmiala sa.
Najvyšší čas ísť, povedala som si keď som kontrolovala hodinu. Bolo presne štyri. S Em som si neskutočne rozumela. Bavili sme sa skoro o všetkom. Okrem môjho bývalého Bena a 1D. Proste nechcela som sa o tom rozprávať. A ona ma chápala. Za to som jej bola veľmi vďačná. Nenútila ma nič jej hovoriť, a prsote chýbala mi kamarátka. Možno mám Nialla ale je to raz darmo chalan a nemôžem sa  s ním baviť o babských veciach, zato s Em áno.    Bola to dobrá kamarátka. Odprevadila ma na začiatok ulice a zvyšok som išla už sama.
Otvorila som si kľúčom ktorí mi dali chalani a išla do Harryho izby. Radšej som zaklopala aby som ho zase nejako neprekvapila.
„ďalej!“ ozvalo sa.
Vošla som dnu.
„Čaw,“ usmiala som sa na neho a dala si svoje veci do kufru.
„Odchádzaš?“ šokovane sa spýtal. 




Na koniec ešte táto sexy animácia Harryho z Kiss You. Neskutočne sa teším na ten videoklip. NEHORÁZNE!!! :DD 
:*
Meg


3 komentáre:

  1. no čo na to povedať :D ani zlé ani pekné :D no ta nič :D ale né :D je to pekné :D ale trošku nudné :D ne nudné :D len sa tam nedeje nič zaujímavého :D ale inač pekná časť :D a čo ten koniec?? :D Harry niekam odchádza?? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. on sa spýtal Caroline :DDD a ten koniec naschvál tak :D a neboj, druhu polovicu plánujem zaujímavejšie :D *Meg

      Odstrániť
  2. ahaa :D jáj :D zle som prečítala :D

    OdpovedaťOdstrániť