1. januára 2013

TBH - Part 09 - Fľaša

Na začiatok  - HAPPY NEW YEAR a budem sa snažiť pridávať častejšie a dlhšie kapitoly (dala som si záväzok že každá kapitola bude mať aspoň 1000 slov :D ) 
Tak, dúfam že toto ešte niekto číta :D a ak nie, čo už :D 


Zaklopala som a čakala. Otvoriť mi prišiel Louis.
„Ja...Louis, viem že je už večer, ale mohla by som tu, u vás, prespať?“ poprosila som. Vážne som nevedela čo mám robiť.
„Jasné! Poď dnu,“ odstúpil aby som mohla vojsť. Potiahla som za sebou aj svoj kufor a s vďakou sa na Louisa usmiala.
„Kufor si nechaj tu, a poď do obývačky,“ ukázal smerom ktorým mám ísť.
Poslúchla som ho a našla obývačku, síce až na nejaký tretí pokus, ale to je jedno, mali rozhodne veľký dom.  Obývačka bola veľká a luxusná.  Veľká sedačka cez celú stenu na ktorej boli vyvalený Zayn, Niall a Liam. Pozerali na veľkej plazme nejakú rozprávku. Keď som sa zapozerala mali pusteného Nema.
„Čaute chalani,“ usmiala som sa a sadla si k nim na sedačku.
„Caroline? Čo tu robíš?“ spýtali sa prekvapene.
„Prišla som sem prespať,“ oznámila som im.
„Čo? Prečo? Nemala si byť u svojho frajera?“ spýtal sa dosť prekvapene Liam.
„Mala, ale...Prišla som tam, že ho prekvapím nie? A prekvapil on mňa,“ zvesila som plecia, „mal tam nejakú štetku ktorá ma privítala slovami že mu asi už prišla sestra...“ utrela som si slzy a pokračovala: „mali to byť proste najlepšie prázdniny v Londýne a ako to dopadlo,“ potiahla som nosom, „ešte dnes si rezervujem letenku domov,“ dopovedala som.
„Ale, veď môžeš ostať tu nie, chalani?“ pozrel Niall na všetkých chalanov (okrem Harryho). Chalani náruživo prikivovali.
„Ale ja nechcem otravovať...“ pozrela som na Nialla.
„Ty neotravuješ,“ usmial sa.
„Fajn, ale kde budem spať?“ spýtala som sa.
„Na teraz v Harryho izbe a zajtra sa uvidí,“ pokrčili plecami.
„A kde je vlastne Harry?“ opýtala som sa.
„Išiel niekam do klubu, skôr ako zajtra určite nepríde,“ odvetil Louis.
„Fajn,“ usmiala som sa.
Keď skončil Nemo všetci sme sa rozhodli že si niečo zahráme. Bohužiaľ ma chalani prehlasovali, tým že ak sa mi neľúbi, môžem spať na ulici, takže  som sa nakoniec podvolila a hrali sme fľašu.
Posadali sme si do kruhu a Louis išiel zobrať nejakú fľašu. Čakala som a dúfala že nič neplánujú.
Louis sa vrátil a roztočil fľašu. Padla na Zayna.
„Pravda alebo odvaha?“ spýtal sa Louis.
„Odvaha,“ bez rozmýšľania trepol Zayn.
„Hm,“ zákerne sa usmial, „poď bližšie.“
Čo? Pekne sme všetci kukali ale Zayn, chudák išiel bližšie.
Louis odnekiaľ vytiahol čiernu nezmývateľnú fixku a zákerne sa usmial.
„Nie, nie nie!“ prehlásil Zayn.
„Ale hej,“ zákerne sa usmial Louis, chytil ho a začal maľovať.
Po 10 minútach Louisovej práce predvádzal svoje dielo. Keď som zbadala chudáka, vybuchla som do smiechu. Vyzeral hrozne. Fúzy ktoré mal boli zabité. Typujem že to bude drhnúť tak týždeň.
„Chceš zrkadlo?“ spýtala som sa Zayna a zo smiechom vytiahla zrkadlo. Podala som mu ho a sledovala ako sa mení jeho tvár na čudne fialovú.
„LOUIS!!!“ skríkol, „JA ťa ZABIJEM!!!“ začal ho naháňať. Schovala som sa rýchlo za gauč a sledovala spolu s Niallom a Liamom ako sa tí dvaja naháňajú.
„To je to tu bežné?“ spýtala som sa Liama a dusila sa smiechom keď Zayn chytil Louisa a začal mu robiť zle.
„Ok! Stačilo, pokračujeme. Zayn točíš!“ ukľudnil ich Liam a všetci sme si posadali do  kruhu a Zayn roztočil fľašu. Padla na Liama. Uf. To bolo tesné. 
„Pravda alebo odvaha?“
„Odvaha,“ neisto prehlásil Liam. Asi si myslel že keď je Daddy Directioner tak to nedopadne nejako zle.
„Tak...“ zamyslel sa Zayn, „čakaj tu!“ rozkázal mu a niekam odbehol. Pokrčila som plecami.
Liam napäto čakal a ja som ho pozorovala a rozmýšľala čo mu Zayn prichystal. 
„Tak tu máš, pekne do prázdna to zjedz!“ rozkázal mu a podal mu jogurt z lyžičkou. Liam vyzeral ako keby zbadal smrtku. Vyprskla som do smiechu.
„On je čo? Nechutí mu jogurt?“  smiala som sa.
„Bojí sa lyžičiek,“ prehlásil vážne Louis.
„Si robíš srandu!“ smiala som sa. Toto bol určite najlepší večer.  
„Nie nerobím,“ prestala som sa smiať a pozerala na Liama ako je ten jogurt.  Keď sa chudák prestal trápiť s lyžičkou pokračovali sme. Tento krát točil Liam a fľaška ukázala na Nialla.
„Pravda alebo odvaha?“ spýtal sa Liam.
„Pravda,“ prehlásil Niall. Ok, dúfam že nič so mnou.
„Mal si niekedy niečo s Caroline?“ spýtal sa. Ďakujem Bože, za vyslyšanie prosieb.
„ Áno,“ povedal pravdu. Niekto by ho mal naučiť klamať.
„A čo?“  spýtal sa Liam.
„To nebolo v otázke, točím!“ prehlásil a roztočil fľašu.
Padlo to na Liama. Potom na Louisa, Zayna, znovu na Liama a mňa to našťastie obchádzalo, tak ako Nialla. Ale šťastie sa raz skončí a ja som to asi zakríkla, lebo práve keď točil Louis tak to padlo na mňa. No amen tma. Buď si vyberiem pravdu a poviem že sme sa s Niallom vyspali alebo dostanem nejakú trápnu úlohu.
„Pravda alebo odvaha?“
„Eh...pravda,“ aj tak by sa to raz dozvedeli, povedala som si v duchu.
„Tak...čo si mala s Niallom?“ 
„Ja som to vedela,“ povzdychla som si, „vyspali sme sa spolu. Raz.“ dodala som a pozrela na Nialla. Usmiala som sa a roztočila fľašu. Louis. Padni to na Louisa. Louis. Prosím. Louis. Zayn. Ah jáj.
„Pravda alebo odvaha?“ spýtala som sa.
„Odvaha,“ povedal rozhodne.
„Hm,“ zamyslela som sa, „zaspievaj Barby Girl a hoď si to na twitter,“ usmiala som sa.
„Nieee,“ pozrel na mňa.
„Ale áno, spievaj,“ smiala som sa a chalani so mnou.
Keď to zaspieval a zavesil na internet vrátili sme sa k fľaši a Zayn roztočil. Moja šťastena ma opustila a zase to padlo na mňa.
„Pravda alebo odvaha?“
Ak dám odvahu, tak mi vráti to Barby Girl, ale ak dám pravdu...no môže sa spýtať na všeličo.
„Odvaha,“ rozhodne som prehlásila.
„Daj si francuzáka s Niallom,“ prehlásil a vyťahoval mobil.
„Skúsiš to odfotiť Malik a zabijem ťa,“ prehlásila som, nahla som sa k Niallovi a pobozkala som. Zapojila som jazyky a asi po minúte sa odtiahla.
„Zayn! Čo som ti povedala o tom fotení!“ skríkla som.
„Ja som vás nefotil, ja som vás natočil,“ usmieval sa ako neviniatko. Ja ho raz zabijem.
„Fajn chalani, ja mám dosť, idem spať, radšej,“ premerala som si ich. Došlo mi že majú niečo za lubom.
Harryho izbu som našla podľa svojho kufra, samozrejme na posledný pokus ale to nevadí. Kúpeľňu mal spojenú s izbou. Rýchlo som sa osprchovala, obliekla si nočnú košeľu a zaspala.
Zobudila som sa v noci, okolo 4tej na to že ma niekto objal. Ignorovala som to. Často sa mi totiž snívalo že ma Ben obíma a tak som si v noci neuvedomila, že to akosi Ben nie je.
Prekvapenie bolo ráno, keď som sa zobudila a vedľa mňa vážne niekto ležal a ruku mal prehodenú cez môj pás. 

A keďže je to prvý príspevok v novom roku a ja sa rada opakujem - ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 
*Meg 
Ps: 2. januára (zajtra) idem na sústredko z tanečnej, pokúsim sa dnes niečo napísať dopredu a uložím to sem ako koncepty a pridám to cez sústredko :D uvidíme :D  A keď to čítate, nechajte koment alebo mi napíšte na fb :) aby som vedela či to má zmysel :) 

8 komentárov:

  1. Megi si mýsliš že to nemá zmysel..?? :D ták to sa vážne mýliš :D je to nádherné :D ale chcelo by to pokračovanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. keď to vieš :D ták čo sa potom pítaš či to má zmysel :D aale nehovor že nevieš :D čím skôr tým lepšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je. To. Úžasné. Milujem túto story. Tešìm sa na ďalšiu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemyslím že je to až tak úžasné ale ďakujem :) a hovorím, ďalšia, netuším :/

      Odstrániť
  4. úúúúúúúúúúúúúúúúúžžžžžžžžžžžžžžžaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssnnnnnnnnnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyyy co nejrychlej dalsi !

    OdpovedaťOdstrániť