30. októbra 2013

5.Kapitola




Boli to chalani. Dnes už mám toho dosť. Aj keď som si vôbec neužila moje narodeniny. Harry ma niekam potiahol.(23.7.) „Ideme von a oslávime aj tvoje narodeniny.“ povedal. Ja neviem veď chalani tu sú aj s babami a tak si aspoň užijeme. „Dobre. Ale ja nepijem, pretože zajtra šoférujem.“ povedala som a utekala si obliecť modré rifle, sivé tričko, sivé topánky, sivú basketbalovú mikynu a vzala tašku cez plece modrú.

 



Zišla som dole a všetci sa pozerali na mňa. Dala som si len špirálu a tiene na oči. Jasné aj lesk. Šli sme na 2 autách. Dvaja s nás budú vedieť, čo sa dnes udeje. Ja som šoférovala svoje auto a so mnou šli Niall, Harry, Liam a Dan. V druhom aute ostatný. Lenže Niall bol bez partnerky. Ja som šla ako Harryho partnerka, veď to aj vidno, že medzi nami niečo bolo a aj je. Vystúpili sme pred nejakým klubom. Tam boli gorily, ktoré ma jasné, že nechceli pustiť. „Haló ona je tu som ňou.“ povedal Harry a potiahol ma. Jasné, že stále boli problémy s tým aby ma pustili. Ale nakoniec museli. Harry ma dosť dobré známosti ako vidím. Všetci už sedeli a niečo pili. Bola tam aj torta. „ Vy ste to plánovali?“ opýtala som sa. „Jasné, veď Harry s tým nedal pokoj.“ povedal Louis. „Aha.“ povedala som a pozrela na Harryho. Musím mu to oplatiť. Na jeho narodky. A bude tam aj Taylor a to len naschvál. Bože ako ho ľutujem. Ale chalani majú za chvíľu turné a ja dúfam, že nájdem Barb. Musím ju nájsť. Je to moja jediná povinnosť v Holmes Chaples. A ešte užiť si to s ostatnými. Za chvíľu je škola a ja viem, že toho budem mať veľa. Chalani do seba stále niečo liali spolu s nimi aj baby. Ostala som len ja a Liam čo nepili. Harry vyzeral už veľmi zle. Vzala som ho a šla s nim von. „Harry!“ povedala som. „Ja viem .“ povedal a vedel o čo ide. V tom vyšli aj ostatný po svojich a Liam mal tortu v jednej ruke a v druhej darčeky. „Liam, ďakujem. Dáš to do kufra.“ povedala som a otvorila kufor. „Jasné.“ povedal a už to tam dával. „Dobre kam ich treba odniesť?“ opýtala som sa a pozrela a sa na nich. „Ja ich vezmem. Potlačia sa tam. Len vezmi k sebe Harryho. A pozor, lebo je to s ním ťažké.“  povedal. „Dobre. Ahoj.“ povedala som. Len mi zakýval a ja som už až štartovala. „Marry ja som nechcel, ale keď oni len nalievali a nalievali.“ povedal, ale bol pri vedomí. „A odmietnuť  to nevieš?“ opýtala som sa ho nahnevane. Nemám rada alkoholikov, aj keď on nim nieje, ale nemám ich rada. Už len to ako zajtra ráno vstane. „Bože ty si ťažký.“ povedala som, keď som ho chcela odniesť do domu. Niekto ku mne pribehol. „Vedel som, že budeš potrebovať pomoc.“ povedal Liam. „Čo ty tu robíš?“  opýtala som sa ho. „ Vedel som, že si s nim neporadíš a tak som šiel za tebou.“ povie a usmeje sa. „Jasné vy viete všetko.“ poviem a začnem sa smiať. „Pochybovala si o tom?“ opýtal sa už pri dverách. „Nie a ani nebudem. Ja si už pomôžem aj sama. Dobrú noc.“ poviem a dám mu pusu na líce. Ako ho ja milujem. A to vážne. Harry sa prebral. „Marry čo to robíš?“ opýta sa ma. „Nesiem ťa do izby asi, že ty mudrlant.“ poviem mu a začnem sa smiať. „Prestaň s tým jasné.“ povie mi a aj on sa smeje. Dnes ráno odchádzame do Holmes Chaples a teším sa na Barb ak tam bude.  Ona tam bude ja v to verím. Harryho som odniesla do jeho izby a ja som šla k sebe. Rozmýšľam nad tým čo bude ak náhodou ju stretnem. Ona ma nenávidí a aj Liam asi bude. Nevedia o tom, že ja odchádzam už dnes ráno. Zvoní mi mobil. LIAM :* „Áno Liam.“ „Nejdeš somnou von a hneď teraz prosím, mám problém.“ „Jasné len sa oblečiem, o 5 minút pri mojom dome.“ poviem a zložím.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára