30. októbra 2013

4.Kapitola


„Marry ja....................................Dobre. Tvoj manažér bude Paul Higins už od zajtra. Takže môžeš odísť do Londýna.“ povedal a ja som ho poslúchla. Volala som ockovi a aby to počul aj Justin povedala nech kúpi 7 lístkov na lietadlo do Londýna na dnes večer. Povedal, že dobre a hneď vedel, že je to kôli nemu. Hneď to šli povedať aj ostatným a už sme odchádzali, pretože si toho musím zbaliť dosť veľa. Mám obrovský šatník a len niečo môžem. V tom ocko povedal, že objednal súkromne lietadlo a, že si berieme všetky veci a sťahujeme sa tam. Nechcem tam bývať sama aspoň zatiaľ. Otec tam má svoj dom a mne tiež zariaďuje. Všetci mi pomohli sa pobaliť, pretože ako sme to nabalili bolo to asi 100 krabíc. Všetci sme sa čudovali, ale dosť sa na tom nasmiali. Potom ešte asi 20 krabíc ostatných vecí.  Do lietadla som si obliekla toto.
http://livemylifewithyou.blogspot.sk/p/you-and-i.html
Cesta trvala asi hodinu a pol. Otec tam vybral 2 kľúče. Jedny od Audi a druhé od BMW. Tie mi aj podal. „To bude moje auto?“ opýtala som sa. Otec len prikývol. Bola som nadšená a volala mame. Jasne, že o tom nevedela tak som jej to musela povedať. A ohlásiť sa u Paula. Chalani ma za nim zobrali. Išli so mnou Harry, Louis a Niall. Zayn a Liam išli za svojimi priateľkami. Ta Louisova je vraj na módnej priehladke. Ok. Paul ma hneď spoznal a Justin mu poslal všetko ohľadom CD a DVD. A ešte texty piesni a kedy príde IM5 na nahratie poslednej piesne.  Jasné, že oni sa tešia do Londýna aj na natáčanie klipu. Ja som ani nevedela, že čo ako bude. Texty piesni mi dal do ruky a hneď som vedela, že ich napísal on. Je to o tom ako sa cíti a tak som povedala, že keďže tu nieje tak to zaspievam. Ale nakoniec aj tam bude počuť v rádiách a bude rád. Aspoň to preňho spravím. Dohodli sme sa na zajtra, že bude skúška a po mne chalani. Super a vraj budem mať aj malé turné len tu po Anglicku. Tak a mohli sme sa pobrať domou. Harry u nás prespal a ja som sa snažila volať Barb. Ale tá si zmenila číslo.  No tak prečo práve ja.  Volal Paul a povedal, že turné bude až o rok a zajtrajšok sa ruší, pretože ide na dovolenku na 3 týždne. Ja asi pôjdem k babke a dedkovi do Holmes Chaples. Harry by chcel isť tiež domou a tak pôjdeme spolu. Mojim autom a asi len na 1 týždeň. Ale neviem, či tam Barb ešte býva. Zajtra doobeda vyrážame a asi 2 hodiny trvá cesta.  Hneď som volala babke a tá sa potešila. Povedala som to aj ockovi a ten nenamietal. Tak aspoň tam sa zabavíme dnes večer. Teším sa na všetko, ale ja chcem aby tam Barb bola. Harry pustil nejaký film. LOL. Super ten film milujem. Niekto klopal na dvere. Boli to

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára