14. júla 2013

3.Kapitola

Je tu dalšia časť.  Marry



O dva týždne neskôr:

Išla som čakať chalanov a Demi na letisko a zatiaľ počúvala album DNA od Little Mix.  Zbožňujem tie baby. Sú strašne zlaté, milé a úžasne spievajú. Niekto ma objal. „Harry.“ povedala som, lebo som vedela, že to je on. „No jasné vždy vieš, že som to ja však.“ povedal a otočila som sa k nim. „Veď zákon schválnosti.“ povedala som a radšej ho objala. A potom aj ostatných a zoznámila som sa s nimi. Aj keď som vedela veľmi dobre kto sú :D. Náhodou sú zlatý. A ešte sa čaká na Demi. Niekto na mňa skočil. „Demi!“ povedala som tak divne. „Prepáč.“ povedala a hneď sme sa objali. Ako mi strašne chýbala. Už by som chcela vidieť aj Barb. Kedysi k nám chodila na prázdniny, ale to prestalo po 2 rokoch.  Teraz tu mohla byť aj ona, ale už sa mi neozvala dosť dlho a neviem kedy sa mi ozve. Asi nikdy. Nenávidím sa za to, že som odtiaľ  odišla. Dnes je natáčanie videoklipu v študentskom meste neďaleko NY. To napadlo mňa aby sme tam natáčali a Justin vybavoval. Ako vždy. „Kam ideme?“ opýtal sa Niall. „Ku mne domov. Tam budete bývať VŠETCI je vám to jasné.“ povedala lom a to slovko všetci dosť výrazne. „Jasne generál.“ povedal Louis. Teším sa na to ako si to užijeme a rozbombardujeme dom. Prišli sme k nám a všetci okrem Demi len pozerali s otvorenými ústami. „Poďte dnu.“ povedala som im. „Tu bývaš?“ opýtal sa Liam. „Jasné kde inde.“ povedala som. „Ok tak sa mi to potom sníva.“ povedal Louis.  Náš dom bol obrovský. A to vážne. Bol úplne veľký. „No poďte ponáhľame sa.“ povedala som a vošla dnu. „Oci sme tu, ale musíme už aj ísť. Prepáč.“ povedala som a už boli kufre dnu. Veci na prezlečenie už mali v rukách a ja v kufri auta. Dala som si ich tam už keď som šla na letisko. Cesta nám trvala asi hodinu. „Marry.“ povedal Justin. „Prepáč zápchy.“ povedala som. „Alebo tvoja pomalá jazda.“ povedala a začal sa smiať. „Šla som 140Km/hod.“ povedala som. „Si sa zbláznila.“ povedal a objal ma. „Musíme už ísť. A kto kde bude. Ja ostávam na univerzite a Marry ide do mesta to je asi 2 min chôdze takže  to sa stícha.“ povedal Justin. „Ja ostávam s Justinom.“ povedala Demi. „Ja idem s Marry.“ povedal Harry. „Aj my.“ povedali Liam a Louis. „Ok tak Zayn a Niall ostávajú s Justinom a už potrebujeme len ako sa dáme do dvojíc na začiatku a na konci. V tom som si všimla Taylor. A aj Harry a Tak sa šiel prejsť .Jeden ostane navyše a dúfam, že to bude ona. Ja som bola na začiatku s Liamom a na konci s Harrym. Ostatný mi nechceli povedať nič. Ale tak čo už ja sa aj tak teším. „ Začíname o 5, 4, 3, 2,1 a akcia.“ povedalo sa išla som na to. Šla som po ulici a spievala svoje sólo. Ja som spievala o tom ako niekoho mám až príliš rada a ani nie ako kamaráta. A v tom šli chalani s 1D. Liam šiel predo mnou a tak som naňho vyskočila, ale on spieval ďalej akoby sa nič nedialo. Oni mali o tom, že milujú svoju najlepšiu kamarátku, ale nevedia ako jej to povedať. A nechcú ju raniť. Pomali sme boli pri Univerzite. Videla som už aj Harryho a Louisa. Smiali sa s niečoho a ja som bola stále na Liamovy, ale už ma dal dole a dal mi ruku. Neprotestovala som. Je taký úžasný. Bože nemysli naňho máš priateľa. V tom išiel refrén v ktorom sa spomínalo:

You and I together, my best friend forever.......

A ďalej niečo v tom zmysle a tak sme vkročili do univerzity a šli do miestnosti, kde sa stretneme s ostatnými a budeme spievať refrén a ja so Zaynom aj repovať. Je to súčasť pesničky. Už by mal končiť Justin a ísť Demi. Fajn. Kde to máme ísť? Lebo ja neviem, ale Liam ma niekam ťahal. Boli sme na správnom mieste. V učebni hudobnej. Super. Akurát došli aj ostatný a šiel refrén. Je to úžasné počúvať týchto ľudí a spievať s nimi. A je to tu. Moja prvá skúsenosť. Bude to ako hádka medzi mnou a Zaynom. A tak to aj vyznelo. Ostatný len na nás pozerali a boli ticho a zrazu je to tu. Posledný refrén, kde sa spieva:

....... we say you and I together, my best friend forever, but a lost you.

My všetci sa vtedy poberieme preč. Ja s Harry utekáme kade ľahšie a som rada, že sme spolu. Znovu sme kamaráti ako predtým. „A koniec.“ povedal režisér šiel preč. Ešte stále som mala šaty a hnedé topánky.














S Harrym sme stále niekam utekali. Až sme boli na lúke a v tom som videla Taylor a Justina sa bozkávať. Prišla som k nemu a povedala mu pravdu. „Čo si o sebe myslíš? Že môžeš hocikomu zlomiť srdce. Tak si sa mýlil a veľmi. Chcem zmeniť manažéra.“ povedala som a Justin na mňa pozrel s otvorenými ústami. V očiach som mu videla smútok a ako to ľutuje, ale zase on si za to môže. „Marry ja....................................Dobre. Tvoj manažér bude ...".

1 komentár: