14. júla 2013

2.Kapitola

A tu je ďalšia časť poviedky. Potešil by aj komentár.


Justin ostal u mňa a povedala som mu, že tu pieseň chcem robiť aj s nim a chalanmi s One Direction. On len súhlasil, aj keď vedel, že chalani s IM5 nebudú nadšený a hlavne Cole. Šli sme sa niekam najesť ale Justinovy volal Sam, kôli niečo a tak sme šli na chvíľu za nim. Je v pohode, ale moc sa vypytuje. Boli sme už pri ňom a zazvonil mi mobil. (http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_96845&feature=iv&src_vid=6u9MJPK0L_I&v=hfvFDfWNu6E). Neznáme číslo. „Áno.“ povedala som akoby som nevedela kto to bude. „Marry, len to nezlož prosím. Chcem sa ťa niečo opýtať.“ povedal. „Nemáme sa o čom prepáč.“ povedala som. „Ale máme. Ty a Justin.“ povedal. „Zrazu sa o mňa zaujímaš tak na to zabudni. Aj na MŇA NAVŽDY až na to, že chcem s vami nahrať pesničku a potom je to tak ako do teraz.“ povedala som. Harry si len vzdychol. „O tej piesni sa porozprávam s chalanmi  a o čom má asi byť?“ opýtal sa. „Najlepších kamarátoch a chcem aby sme k tomu urobili aj videoklip a boli tam mi čo to budeme spievať.“ povedala som. „kto to ešte bude spievať?“ opýtal sa. „Demi, Justin, vy a ja. Ak to odmietnete máme náhradu.“ povedala som.  „Asi to berieme. Dám ti ešte vedieť. Ahoj.“ povedal a zložil to. „Ale, ale Styles vie kto si?“ opýtal sa Sam. Justinov kamarát. „Daj mi pokoj.“ povedala som a šla si sadnúť do auta. Justin tam ešte chvíľu ostal a keď prišiel hneď spustil. „OK to, že ťa milujem vieš. A aj to, že ma raní keď si smutná tak sa usmej prosím ťa.“ povedal Justin. „Ale ja nemôžem mňa to štve, ako sa správam k Harrymu, ale on si to zaslúži aspoň na nejakú dobu, ale ja som taká len kôli, že Cole zase sa o niečo snaží.“ povedala som. „Tak nie lebo už máš mňa.“ povedal a pobozkal ma. Nechala som to tak. Veď Justina milujem niekde úplne hlboko, pretože je úžasný. „OK. Som hladná a vážne.“ povedala som a šli sme do nejakej talianskej reštaurácie. Tešila som sa, že konečne budeme len my dvaja. Aspoň sa porozprávame o tom rozhovore a večer bude filmový večer u mňa v izbe. Takéto večery boli aj v Holmes Chaples. A znovu ma napadá len Harry. Bože prečo bol v mojom živote? Malo to nejaký význam. Prišla čašníčka, že čo si dáme. Povedala som, že si dám syrovú pizzu. Justin lasagne.  A na pitie coca-colu. Kofeín na večer. Uuuuuuuuuuu bude dlhá noc.  Ako som si myslela tak Justin bol úplne hladný a dojedol aj za mňa. Zaplatili sme a vyšli ruka v ruke. Povedala som mu aj o tom rozhovore a povedal, že tam uverejni meno môjho manažéra v Anglicku. Pozrela som naňho že čože. Nechcel to riešiť. Keď sme prišli ku mne vytiahol DVD o One Direction. Autobiografiu. Zháňala som ju a nakoniec som si povedala, že dosť. A teraz ju uvidím. „Odkiaľ ju máš? Ja som ju dosť dlho zháňala a nikde ju nemali.“ povedala som. „Známosti.“ povedal a pustil to. Ako prvý šiel Harry. Jen jeho som videla celého a časť s Nialla. Dá sa povedať, že som aj ich faninka. Ale nie úplná. Nemám rada len jedného, ale všetkých a za to ma aj dosť  Directioneriek ( a to si hovoria rodina) kritizuje. Ale to mi nevadí.

1 komentár: