24. augusta 2012

Srry girls...

Prepáčte, vážne vážne vážne, mi je to ľúto ale som na preteky s časom tak len takto:

- majka sa mi neozvala už niečo cez 3 dni, a ďaľšiu časť by mala písať ona ale nejako sa neozýva tak som začala ja, lenže (áno je tu aj to lenže) napísala som pár riadkov (štvrť strany možno) a musela som odísť...a keďže som teraz u mami tá ma odtialto furt vyháňa je to ťažko...No proste, ak stihnem (a majka sa mi neozve!!) tak dopíšem 12 kapitolu zajtra, najneskôr v nedeľu a dám ju sem...ale potom tu už bude iba Majka...ja odchádzam preč, na sústredenie z tanečnej a ešte k tomu nemám žiadnu masku prichystanú! (HELP!) takže...kapitola v nedohľadne (ak teda nebude zajtra...)
No čo ešte...
Som adminka na viacerých stránkach na fb kde by som vás poprosila o like:
Tu 
Aj tu  
Aj sem 
A ešte pekne poprosím kamarátke na foto - Sem!! 

Ďalej - hlasujte v ankete s km chcete aby som napísala jednodielku :) Ak to bude nerozhodne nejako sa s kamarátkou rozhodnem alebo (bude to ale trvať dlchšie) napíšem s obidvoma...no ale to je ďalej len prosím hlasujte!! (aby sme aj vedeli koľko ľudí číta tento blog...)



 A ešte! Aby som nezabudla, keď sa vrátim už bude LWWY čo určite bude pecka! takže budem mať aspoň o niečo príjemnejšie čakanie ;)



Meg :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára