7. augusta 2012

1.Kapitola

Rebecka: 
"Becky mala by si sa začať baliť." povedala mi mama. "Jasne mami, už len niečo dokoním." povedala som. Musela som ísť za bratom. Mám staršieho brata Maxa. Máme sa celkom radi. "Max potrebujem pomôcť. Potrebujem si ísť niečo kúpiť a viem, že mama nebude nadšená ak má iísť somnou. Pôjdeš prosím ty?" opýtala som sa ho. "Jasné." povedal a šli sme povedať mame, že si idem kúpiť oblečenie.
Dobre viem, že mám vodičák, ale mama sa boji, keď ja šoferujem. Aj keď doo Londýna idem na aute, ktoráé som dostala pred tyždňom na narodky. Dnes je 1.7. Prvý deň prázdnin. Prázdnin strávených s Lucy. Viem je šialené poznať niekoho len mesiac a pol a byť najlepšie kamarátky. Spoznali sme sa vďaka One Direction. Milujem ich aj keď mám stavy, keď ich ani nechcem vidieť. Zvonil mi mobil. Lucy. "Ahoj." povedala som. "Ahoj vieš o tom, že 1D budú 12.7. v Londýne mať koncert?" opýtala sa ma. "Nie, neregistrolvala som to. Ideme?" opýtala som sa a pri tom skúšala Conversky. Fialové. Doma mám plnú skriňu Conversiek. Proste tu značku milujem. Viem, že aj Lucy ju má rada, tak som zobrala aj jej jedny. Tiež fialové."Jasné.Musíme isť." povedala Lucy. "k tak ja rezervujem lísky na koncert.Musím ísť som na nákupoch. Ahoj." povedala som a zložila. Pomaly sme sa prešli všetky obchody. Kúpila som toho zase veľa, ale mojej mamičke záleži na vzhľade svojej jedinej dcerky.  Musela som sa zbaliť, pretože zajtra odchádzame do Londýna. S Lucy sa stretnem na tej adrese. Prinesú ju rodičia. Ja idem sama. Ani neviem koľko som si toh vzala. Večer mi ešte pisal môj bývali, že pride sem. Ja som mu povedala, že tu nebudem a on povedal, že to robím naschvál. Jasné o tomto snívam už asi pol roka, že pôjdem do Londýna.  S Lucy sme o tom snívali od kedy sme si začali písať. Náš sen sa splní. Keď som sa dobalila, šla som sa osprchovať a do postele. Hladná niesom. Musela som ešte obiednať tie lísky. Hneď som potom vypla tablet.  Moje rozmýšľanie v posteli bolo nad Lucy, mnou a One Direction. Ani nevie kedy som zaspala.


Lucy:
Prehrabavala som sa vo veciach v notebooku a mala zapnutý net.  Pozerala som oficialnu stránku  One Direction a videla tam, že budú doma. 12.7. majú mať aj koncert. Musela som volať Becky. Povedala, že ich obiedna. Som rada, pretože nie každý tam može  ísť a my pôjdeme. Do izby prišlie  ocko. "Nepotrebuješ niečo kúpiť do Londýna?" opýtal sa ma. "Áno, potrebujem." povedala som a šli len tu niekam. Ale kupili sme užasné veci. Sú strašne pekné. Domou sme prišli presne na večeru.  Mama spravila šalát. Potom som sa šla zbaliť. Zbalila som si skoro celu skriňu. Neviem ako sa mi zmestila do tích 3 kufrov.Dúfam, že Becky objednala tie lísky. Večer už na nete nebola, tak neviem. Ale objednala ich určite. Aspoň dúfam. nechcelo sa mi spať. Tak som vyšla na parapetu okna  pozerala sa na hviezdy. Zaspala som okolo pol druhej ráno. Naši ma zobudili o šiestej. musela som sa najesť, osprchovať, namaľovať, obliesť a odniesť kufre do auta. Dúfam, že tam už bude Becky. Zbehla sm hore pre elektroniku a rozlúčila sa s mamou. Cesta dola dlhá, ale milujem cestovanie. Viem, myslite si, že som sa zblaznila,ale je to pravda.Boli sme niečo pred Londýnom. Zavolala som Becky. Už nás tam čaka. Spoznala som ju hneď, ako som ju uvidela. Ocko zastavil a ja som hneď vyskočila z auta. Silno som ju objala a zoznamila ju s ockom. Vzala sme kufre a šli dnu. Dom bol veľký(doslova). Mohli sme si vybrať izbu, akú len chceme. Ja osm si vzala obrovskú. Bola.........



Becky:
Ráno som si privstala. Musela som ísť už okolo 7:30 aby som to stihla. Urobila som hygienu, namaľovala sa, obliekla a naraňajkovala. Rozlucila sa s nasimi a Max dobehol aj s krabičkou v ruke. "Nezabudni, že sa maš vrátiť sestrička." povedal a objal ma. nasadla som a naštartovala.  Cesta mi trvala asi 1-2 hodiny. Cestou som sa stavila na Milkshake. potom šla k nášmu novému domu. Poobzerala som sa a už mi aj volala Lucy. Zišla som dole  a hneď vyšla von a boli už aj tu. Ojali sme sa a zoznamila sa  s jej ocom. Musel už aj ist tak sme ostali sami. Šli sme si poobzerať dom a Lucy si vibrala už aj izbu. Bola...............



Moj šatník plný Conversiek.
Moje a Lucyne Conversky.




Dúfam, že sa vám páči. Napíšte či sa vám páči. Môže byť aj krityka.    Marry

18 komentárov:

  1. supeer cast :D...uz sa tesim na dalsiu :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďaľšia bude ešte dnes večer, okolo 8 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako nikdy som sa nezaujimala o one direction aj ked som v anglicku ale pribeh je super. Zacala som citat , neviem ktory je niall, liam a pod. ale dostalo ma to. Pekne, az na tie pravopisne chyby, ktorych je bohato, ma to zaujalo a neodtrhla som sa od citania az dokym som nedocitala cele.. mam nejake skusenosti s pisanim pribehov, niekedy mal pribeh prilis rychly spad.. ale nechcem kritizovat, iba dat rady.. ked pises, neponahlaj sa , opisuj pribehy viac aj ked viem ze to nenavidis ( vacsina z nas ) ale ver mi, ludia budu citat a citat viac a viac.. dobry spisovatel sa nikdy neponahla, ale nechava cas a tym citatelov viac napatych.. ;-) pozdravujem , Lucy ;-) ;-) ako hrdinka pribehu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako nikdy som sa nezaujimala o one direction aj ked som v anglicku ale pribeh je super. Zacala som citat , neviem ktory je niall, liam a pod. ale dostalo ma to. Pekne, az na tie pravopisne chyby, ktorych je bohato, ma to zaujalo a neodtrhla som sa od citania az dokym som nedocitala cele.. mam nejake skusenosti s pisanim pribehov, niekedy mal pribeh prilis rychly spad.. ale nechcem kritizovat, iba dat rady.. ked pises, neponahlaj sa , opisuj pribehy viac aj ked viem ze to nenavidis ( vacsina z nas ) ale ver mi, ludia budu citat a citat viac a viac.. dobry spisovatel sa nikdy neponahla, ale nechava cas a tym citatelov viac napatych.. ;-) pozdravujem , Lucy ;-) ;-) ako hrdinka pribehu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahha vlastne hej. No na prvykrat je to ale super, skvele, mas talent ;-) pribeh sa mi pacil hlavne kvoli tym zmenam ospb, niekedy je tazke pisat v evoch osobach autobiografiu ale zvladli ste to super, ako som pisala, zaujal ma aj ked nie som fanusik one direction a to uz je co povedat ;-) takze ides pisat dalsi pribeh ? O com zhruba ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bo vidim ze moj predchadzajuci uz tu nie je ... hore ste pisali - moze byt aj kritika - ja som nekritizovala, len trosku radila a hmed vymazany.. nenadchlo ma to..

      Odstrániť
    2. nič nie je vymazané... teda aspon som to ja nevymazávala len mi nejako blbne a vymazalo aj moju odpoved, kde som ti napísala že sme to prvýkrát písali, gramitcké chyby viem že su tam, neviem čo s tm je. Celý blog sa sere. Vymazalo mi aj iné komentáre -_-
      A príbeh, asi tiež o ďaľšom z 1D ale bokom plánujem písať aj iba obyčajný príbeh...(bez nikoho slávneho)
      Meg

      Odstrániť
  6. Ak mozes napis na mail lucy.gaborova13@gmail.com , o com asi pribeh bude, mozem ti poradit ak by si chcela ;-) pisaniu sa venujem uz okolo 8 rokov ;-) ale nevie o tom skoro nikto ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nepridava mi to kometare.. asi 4 som napisala.. skus nejaky dalsi blog, mozno budes mat viac ludo ktori ti budu citat poviedky ;-) mna to len prekvapilo ze preco vymazavas.. ale uz rozumiem ;-) ak budu poviedky take dobre ako tato, nevaham a citam ;-) tu mas moj mail : lucy.gaborova13@gmail.com , mozes mi ich poslat mailom ak chces bo na fb nie som moc casto. Budem iba rada ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mail si ukladám a neviem prečo mi to tak išlo ale už som aj zmenila porád nastavenie keď ho už prerábam tak už by žiadny nemal zmiznuť

      Odstrániť
  8. diky :) vyzera to ze je to v pohode, uz som stihla aj komentar napisat bez toho aby mi to tu skocilo a vsetko sa mi vymazalo :D aj mas nieco nove teraz na citanie ? ci ani nie ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz som dopísala tento rpíbeh, tak môžeš ho dočítať a večer pridám už aj úvod nového príbehu ;)

      Odstrániť
  9. precitala som a bolo to krasne :) a kde najdem novy pribeh ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nový príbeh nájdeš v zložke The Best Holidays :)
      Pribudol tu aj príbeh ktorá pridáva kamarátka (I Would) takže aj to si môžeš prečítať :)
      A som rada že sa ti tento príbeh páčil :)

      Odstrániť