1. júna 2013

Stratil si ma ZNOVA 25 Kapitola

Sorry baby ale nemám čas! :D vážne..  ja viem že je strašne krátka ale tak nemám čas kôli škole ,zaracha a všetko.. tak len tak narýchlo. .:) i hope u will like it :) Liss (a min 5 konetov)
PS: Vážne sorry.. ospravedlňujem sa každému... dúfam že sa na mňa nehneváte ale je to žaťké.. všetko.. rodičia, brat, škola.. grr.... nemôžem Ďalej.. pff.. dúfam že aspoň  vám sa to bude páčiť.. a prepáčte za to aká je krátka... Liss
Z pohľadu Liama

Sladko som spal na našej posteli v mojej izbe. Niekto na mňa začal kričať. Prevalil som sa na druhý bok. Fajn to som asi robiť nemal pretože som zletel z postele. Pomaly som sa postavil a držal si hlavu. Pozrel som na posteľ a tam Danielle a malá Darcy.
"Prečo je Darcy tu?" opýtal som sa. Danielle pozrela do zeme..
"Volali nám z nemocnice... Harry pohotovo išiel...." ozvala sa a sadla si. Zdvihol som sa a sadol si ku nej. Nevedel som čo povedať. Len sme tam mlčky sedeli a pozerali na malú Darcy. Je celá Barb. O cca. hodinu sme počuli zabuchnutie dverí a hysterický plač. Zdvihli sme pohľady. Buchli dvere zas. Pozrel som na Dan. Mykla plecom. Odišiel som sa pozrieť. Louis držal misku v ruke a pozeral sa smerom k Harryho izbe. Niall a  Zayn asi neboli doma. Jasné oni išli kúpiť malej veci. povedali že oni zariadia malej izbičku. Harry zo začiatku protestoval no potom nakoniec súhlasil. Predsa len sú to jeho najlepší kamaráti..
Počuli sme buchnutie niečoho... Hazza - napadalo ma.
Louisovi som opätoval pohľad ktorým sa na mňa pozeral a zaklopal Harrymu na dvere.
"Čo sa mohlo stať?" opýtal sa ma.
"Netuším... ale keď takto buchol dvermi tak niečo zlé" povedal som.
Vyšli sme ku Harryho izbe a zakopali. Nič. Druhý krát.
Otvoril so slzami v očiach a len mlčky prešiel do mojej izby. Nasledovali sme ho. Pri dverám sme sa skoro zrazili. Držal malú Darcy na rukách a išiel pomaly do svojej izby. Zatvoril dvere. Pozrel som sa na Louisa a vošiel do izby...

Z pohľadu Louisa

Vošiel som do Harryho izby, kde on sedel na posteli s malou na rukách. Kolísal ju a spieval jej. Tuším Little Things. Keď Darcy zas zaspala, Harry ju položil na postel a prikryl ju. Dal si dole sako a vtedy si až všimol mňa. Vystrašene na mňa pozrel.
"Harry?" opýtal som sa. Pozrel do zeme a začal plakať. Prešiel som k nemu a objal ho. Smrkal mi do ramena. "Harry... nepláč... povedz mi čo sa stalo" hladkal som ho po chrbte. Odtiahol sa a pozrel cez okno. Prekrížil si ruky.
"Doktor povedal že jej dáva 3 dni a odpoja ju..." rozplakal sa, no pokračoval  "Že vraj to nemá zmysel..." Nemohol som uveriť vlastný ušiam. Oni ju chcú odpojiť? To je strašné. Prestal plakať a zhlboka sa nadýchol. Pozrel sa smerom k posteli. Darcy si spokojne spinkala a netušila čo sa deje. Bola ponorená do svojich snov. Harry prešiel k posteli a sadol si na ňu. Bez váhania som si sadol tiež ale len na kraj. Harry si prezeral Darcy.
"Louis.." začal.
"Prečo som musel byť taký idiot?" pozrel sa na mňa. Nemal som na to odpoveď. Ticho som sedel.
"Nemôžu ju odpojiť. má za čo bojovať.. má začo! Má tu dcéru a a..." hlas sa mu zlomil vo vete. Pozrel sa na nočný stolík, ktorý zdobila zarámovaná fotka. Fotka fotená v ten deň ako sa stretli. fotka Harryho a Barb. Tá fotka vo MNE vzbudila spomienky. Nechcem si predstaviť čo urobila s Harrym, keď len ja som sa skoro rozplakal. Z môjho rozmýšľania ma vytrhol chrapľavý hlas.
"Mňa" zašepkal a slza mu stiekla po líci a dopadla na fotku..

11 komentárov:

  1. dokonalost :)...rychle další :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné :) Prosím ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. päť! :D päť omentov a bude tu časť ;) Liss

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fantaskicke ... Uz len 2!!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. už máš 5 komentárov :D rýchlo ďalšiu :3 úžasné to je :3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow užasna časť zas som sa skoro rozplakala len ryclo dalsiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vau :OOOOO Je to dokonalé! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sorry Baby .... časť bude o týždeň , teraz nestíham :(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. bude ještě někdy pokračování..???

    OdpovedaťOdstrániť
  10. hej bude.... ja.. no..j a sa vám strašne ospravedlňujem za to že som dlho predlho nepridala časť ale tak ... NEMOHLA SOM :((( moc ma to mrzí... idem hneď pridať časť a dúfam že si to prečítate :)

    OdpovedaťOdstrániť