9. decembra 2012

TBH - Part 07 - Posledné dny pred odchodom


Bavili sme sa úžasné. Na to že sú popové hviezdy, sú absolútne normálny. Musím uznať, skamarátila som sa s nimi. Najviac mi sedel Harry, teda samozrejme že až po Niallovi.  Nerada, ale musela som ich vyhodiť o 9viatej večer. Uložila som sa spať a rozmýšľala nad programom na najbližšie dni. 2. Júla idem za mamou,  a o 10 ráno 3.tieho júla  mi letí lietadlo do Londýna.  Zajtra ešte pôjdem na letisko, rozlúčiť sa s nimi a do práce. Má im to letieť okolo 8 ráno, čiže tam musia byť aspoň o 7dmej, aj ja teda.
Ráno o 6:30
Zaspala som. Momentálne som sedela v taxíku a viezla sa do Dublinu na letisko. Už teraz mi bolo jasné že to tam nestihnem na čas. Čo už. 
7:15
Dorazila som na letisko. Bolo tam viac fanúšičiek než som čakala a prebojovať sa ku chalanom dalo zabrať.  Ale prebojovala som sa a keď si ma všimli hneď ma objali. Všetci. 
Odtiahla som Nialla nabok a pozrela na neho.
„Zase sa už neozveš?“ spýtala som sa smutne. Bolo mi ľúto že odchádza. Zase.
„Nie! Určite nie!! Ozvem sa ti...Daj mi tvoje telefónne číslo, prosím,“ nahodil psie oči.
Pokrčila som plecami a nadiktovala mu moje číslo. Prezvonil ma. Takže, mám aj ja jeho.
„A počkaj, dám ti aj našu adresu, keď budeš v Londýne, aby si nás mohla prísť pozrieť,“ usmial sa a podal mi papierik na ktorom bola jeho adresa.
„Ďakujem,“ usmiala som sa.
Ani neviem ako to ubehlo a musela som sa s nimi lúčiť.  Každého som objala a popriala im šťastnú cestu.
Keď som už bola v Dubline, vytiahla som svoju zrkadlovku a prešla do malého parku. Spomenula som si ako sme  sem s Niallom prvýkrát išli sami. Usmiala som sa. Vtedy sme nemali žiadne problémy. Bezstarostní tínedžery. Ale to je už preč.
Urobila som pár fotiek v parku a odišla som na autobus naspäť do Mullingaru. Behla som do práce a dala výpoveď. Veľmi ma to nebavilo, a aj tak som už odchádzala preč. Do Londýna.
2. Júl
Zbalila som Mattovi všetky veci a zobrala ho za ruku. Išli sme k našej mame. Bola som dnes u nej a zobrala si moje slová k srdcu a postavila sa na nohy. Začala sa o seba starať, upratala byt, vyhádzala všetko alkohol. Matt veľmi nechápal kam ho vediem, ale vysvetlila som mu že ide proste za svojou mamou a už nebude bývať so staršiou sestrou. Popravde, bude mi nekonečne chýbať ale musím si ísť splniť sny. Aspoň raz.
Preto som zavolala Benovi.
„Ahoj Ben, na 5teho júla mám objednanú letenku do Londýna, kde prosím ťa bývaš? Máme priletieť nad ránom, tak by som prišla k tebe, hm?“ spýtala som sa. Popravde, chcela som ho prekvapiť preto som nepovedala že letím už zajtra. 
„Jasné, pošlem ti ju v smske, ako sa inak máš?“ 
„ Dobre, stretla som Nialla, pamätáš si na neho nie?“
„Hej...čo robil v Írsku? Nie je on ten slávny spevák z tej skupiny One Direction?“
„Áno, vedel si to?“ spýtala som sa.
„Áno...No, musím ísť,  mám fotenie, teším sana teba, ahoj a ľúbim ťa.“
„Aj ja teba...“ zložil. Takéto o ničom boli naše rozhovory poslednú dobu. On niečo povedal, ja som ani nedopovedala a už musel ísť.
3. Júla
Stála som na letisku a keď ohlásili odchod môjho lietadla, prešla som všetkými kontrólami a celá nedočkavá z toho čo ma čaká som upadla do spánku. 


Prepáčte že je tak neskoro, a písané na rýchlo, čiže tie gramatické chyby ignorujte :D ďaľšia časť....netuším! :D Pokúsim sa čo najskôr ;) *Meg  

1 komentár:

  1. nooo..zaujímavé....nemôžem povedať že sa mi to nepáčilo...ale ani zase že sa mi to nepáči...:D :D :D...aa nee...čosíí...:D...super prííbeh....pokračovanie :D

    OdpovedaťOdstrániť