4. decembra 2012

Stratil si ma ZNOVA! 22.Kapitola


Z pohľadu Harryho
Prikývla. „Vážne?“ opýtal som sa. BOL SOM ŠŤASTNY. Nasadil som jej prsteň a nadvihol ju. „Milujem ťa...“ povedala mi, keď som ju zložil. „Aj ja vás pani Styles....“ povedal som jej. Zasmiala sa a pokrútila hlavou. „Budeš si musieť zvyknúť...“ povedal som jej a zasmiali sme sa. Pobozkal som ju. Milujem ju.............
Z pohľadu Barb
Neverila som vlastným ušiam.. On ma požiadala o ruku.. ON.....TEN Harry Styles... o ktorom sníva asi miliarda dievčat na tejto planéte a on chce mňa. Prikývla som. „Vážne?“ opýtal sa s rozžiarenými očami. Prikývla som. Nasadil mi prsteň a nadvihol ma. Pobozkal ma. „Milujem ťa-....“ povedala som a on ma  zložil „Aj ja vás pani Styles...“ povedal mi. Zasmiala som sa a pokrútila hlavou. „Budeš si musieť zvyknúť...“ povedal a obaja sme sa zasmiali. Pobozkal ma a vtedy London Eye došiel dole. Vystúpili sme a vybrali sme sa domov. Už bolo dosť hodín....

O 3 týždne

„Kedy im to chceš povedať?“ opýtala som sa Harryho, keď sme boli v kuchyni. Mykol plecom. Prišiel ku mne. „Nebuď nervózna.. nerobí to dobre ani tebe ani malej..“ povedal a pobozkal ma. „OOOOO!“ počula som hlas. „Harry Edward Styles si našiel tú pravú-....“ povedalo nejaké dievča. „E- e- EMILY!“ skríkol šťastne Harry. Podišiel ku nej a objal ju. Dali si aj pusu na líčko. „Preboha čo tu robíš?“ opýtal sa šťastne Harry. „Prišla som na návštevu.“ Povedala a usmiala sa. Vidím ako sa na seba pozerajú.. musím.. musím preč.. Zazvonil mi mobil. „áno?“ opýtala som sa. „Ahoj Barb.. tu je Marie ....“ predstavila sa. „Marie.. a.. ahoj.. ako dlho som ťa nepočula...“ povedala som s „radosťou“ každý má nejakú pretvárku. Moja je to, že skrývam smútok. Bola som v kuchyni asi pol hodinku. Harry a tá jeho bývalá.. niekde zmizli. Prišla som do obývačky... s Marie som už dotelefonovala. „Kde je Harry?“ opýtala som sa chalanov. Dan sa postavila. „Barb... ovládaj sa dobre.. mysli na malú...“ povedali mi. Z toho som vycítila že sa niečo stalo. „Kde je?!“ opýtala som sa so zaťatými zubami. Dan prehltla. Počula som vzdychy. „Nie.. to neurobil...“ povedala som a pozrela smerom k izbe. Dan ma objala. „Barb to je dobré... neboj sa... všetko bu...“ nedopovedala. „NIE! NIE! Nebude!“ zakričala som a odtrhla som sa od nej. Slza mi stiekla po líci. Nahodila som Poker face. Usmiala som sa. „Idem na pár dní preč....“ povedala som im. Vyvalili na mňa oči. „Kam ideš?“ opýtala sa El. „K rodine..“ povedala som. Pozreli na mňa ako na debila. „Barb ak sa nemýlim tak ti mamka zomrela pri tej nehode s lietadlom a Paul býva tu.. v Londýne...“ povedal Zayn. Utrela som si slzu z tváre. „Mám aj iných známych....“ povedala som a vyšla hore schodmi. Otvorila som dvere od NAŠEJ izby a nevšímala si hrču na posteli. Prešla som ku skrini a potichu nahádzala potrebné veci do tašky. Potom som prešla do kúpeľne a zobrala si potreby. Naškrabala som Harrymu papier a zobrala som ho aj s taškou dole. Oni si ma samozrejme nevšímali a pokračovali vo svojej „práci“ Zišla som dole a usmiala sa na Dan. „Budete mi chýbať detská....“ povedala som a objala som chalanov , Perrie, El a Dan. Keď som otvárala dvere tak som sa zarazila. Odkráčala som naspäť do obývačky kde už Dan plakala. „Prečo plačeš?“ opýtala som sa jej. „Stratila som svoju kamarátku... a je mi strašne ľúto že ti nemôžem pomôcť..“ povedala mi Dan a objala ma. „Pomôžeš mi ... a už viem aj čím...“ podala som jej papier. „Prosím .. daj to Harrymu. Pozrela som na svoju ruku. Dala dole prsteň a podala jej ho. Vyvalila na mňa oči. „Aj toto...“ povedala som a zaleskli sa mi oči od sĺz. „To nie...“ povedal Niall. Za chechtla som sa.  „Mali sme vám to povedať dneska.. ale.... nič z toho nebude... a ...“ pohladkala som si bruško. „Asi ju dám na adopciu...“ povedala som  a to už mi slzy stekali po líci. „nie... NIE!“ skríkla El. „Zničíš jej tým život.... nemôžeš ju dať na adopciu!“ skríkla ešte raz. „Budem musieť... rozhodujem sa ešte medzi potratom a adopciou.“ Povedala som a zase sa mi spustili slzy. Dan ma objala. „To nedopustím... nemôžeš ísť na potrat to v žiadnom prípade!“ pošepkala mi.  Stále ma objímala. Až vtedy keď som sa odtiahla som uvidela že nie je Louis v izbe. „Kde je Louis?“ opýtala som sa, na moju odpoveď prišla rana z hora. A samozrejme nejaké nadávky. „Majte sa....“ povedala som a vyšla som z domu. Pred domom ma čakal taxík, ktorý som si objednala asi pred 15 minútami. „Na letisko prosím...“

Z pohľadu Harryho
„Loui... čo ti šibe?“ opýtal som sa ho, keď mi vrazil a ja som spadol naspäť na posteľ. „Harry ty si idiot!“ zakričal na mňa. Pozrel som na neho nechápavo. To ho nasralo ešte viac a vrazil mi do oka. „SI NORMALY?!“ skríkla Emily. Do izby vtrhli aj ostatný. „Ty debil jeden sprostý!! Ja ti vyškriabem oči!“ zakričala na mňa El. „Čo máte všetci za problém?!“ opýtal som sa ich. „Hajzel jeden!“ zakričala Perrie a už sa chystala že po mne skočí.. no Zayn ju zadržal. Takto sme sa tam naťahovali asi ešte hodinu. „Čo vás tak štve? Čo máte za problém?“ opýtal som sa ich už asi 3 krát.   „Čo máme za problém?! Čo máme za problém?!“ opýtal sa pre zmenu teraz Liam. „Harry! Ty a ONA!“ povedala Dan a hodila vražedný pohľad na Emily. Vtedy mi to došlo. „Prečo si ju ZASE podviedol?“ opýtal sa Louis. „DO RITI!!“ skríkol som. „Toto ti posiela..“ povedala Dan pokojnejším hlasom a podala mi papier a prsteň?! Nie! Otvoril som na poli zohnutý papier a začal čítať :    

 Milý Harry,
Dúfam, že si si užil s Emily... Milovala som ťa a ty si zobral moje srdce a zase si ho rozlomil na poli.. už to ďalej neznesiem... Darcy by mi strašne pri pomýnala teba takže, hneď po narodení ju dám na adopciu alebo ešte teraz pôjdem na potrat. Mám ešte týždeň aby som sa jej MOHLA vzdať... Pozdravuj Emily...
                                                                                  
      S pozdravom Barb


Čítal som to nahlas, takže to počuli aj oni. Dočítal som a zatvoril oči. Nechal som kvapky sĺz aby dopadli na papier. „Ja idiot.... prečo som to urobil? Čo si dala do toho pitia?!“ skríkol som na Emily, ktorá sedela za mnou. Usmiala sa na mňa. „Ale Harry nehovor, že sa ti to nepáčilo..“ povedala mi a priblížila sa ku mne........ 

Tak čo si o tom myslíte? Beriem aj kritiku :* Liss :)

6 komentárov:

  1. neprecitane prepac ale ide o to ako to, za ja tu nemam moju poviedku co som dala postavy? A hovorim to na dobro, ze s TIMTO BLOGOM KONCI a je mi jedno co tu bude napisane a tak ale ja nemam nervy na to a po dalsie mam zaracha a tak takze sa majte vasa BIVALA adminka Marry PS: Milovala som to tu a teraz to uz rada mat nebudem, ale je to uz jedno aj tak to nikoho nezaujima a aj tak naco tu budem ked ma tu ani nikto nechce Okrem Barb ja mam toho fakt dost ja mam zaracha na notebook aj Pc dokim si neopravim znamky a vidno, ze to nikoho nezaujima a len tak vymazete moju poviedku ktoru mam rozpisanu ale nevadi, urobim si novy blog a bude lepsie Majte sa tu dobre :( Marry Majka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chci vedět jaký blog :D muzes to tady zverejnit?

      Odstrániť
  2. aaaa...BašQa.....čooo..niiie..prečooo...barb nemôže dať malú Darcy na adopciu..niie nemôžee....nieee.....aaa...najdôležitejšiee...žee...musiaa sa dať s harrym do kopy...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zase se mi chtělo brečet :/ Musí se dát s Harrym do kopy protože jinak je to o ničem...a hlavně ať nedává malou Darcy na adpopci nebo na potrat..okamžitě chci další část!!! :D Kikhushinka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bože chce sa mi normálne revať! zase ju podviedol! Prosím si ďalšiu :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ona s tym blogom skoncila ale neviem preco ale poviem to barb a pokusim sa ju presvedcit ci neda aspon koniec

      Odstrániť